Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
"Wilt u er ook nog een rechter buitenspiegel bij?" "Nee, die zet ik er zelf wel op."

[www.marktplaats.nl]

Je zal wel moeten met een trekhaak big smile smiley vraag me overigens af wat 'ie gaat trekken met z'n 34 paarden yawning smiley
Geremd 800 kg mag dat nog trekken, valt me mee. Of je het moet willen is een tweede. big smile smiley
Zadelsnuiver
Je zal wel moeten met een trekhaak big smile smiley vraag me overigens af wat 'ie gaat trekken met z'n 34 paarden yawning smiley

Tabbert natuurlijk, bij het manoeuvreren op de camping zal die stuurknop ook zeer van pas komen.thumbs up
D Elzinga
"Wilt u er ook nog een rechter buitenspiegel bij?" "Nee, die zet ik er zelf wel op."

[www.marktplaats.nl]

Wat geweldig! "Denk aan de choke"
Dit is nou dus écht een boodschappenautootje. Amper 1-2k per jaar!
Een fantastische Saab 9000 Turbo 16 in Duitsland.

Met meer geld, tijd en ruimte achter de hand, zou ik deze graag kopen. Helaas zit dat er voorlopig niet in. Maar dit is een van de mooiste Saab 9000's die je kan kopen (modeljaar 1991 als 2.3 Turbo is nog mooier).
Een Chrono, gaaf! Mooi interieur, opnieuw bekleed zo te zien, die bekleding scheurde heel snel net zoals bij de 205 Rallye.
Weet waar je aan begint PW, als perfectionist heb je het zwaar met een 30 jaar oude auto met 2.5 ton op de kloktongue sticking out smiley
Ibud
Weet waar je aan begint PW, als perfectionist heb je het zwaar met een 30 jaar oude auto met 2.5 ton op de kloktongue sticking out smiley

Bij gebrek aan stallingsruimte (en tijd etc) begin ik er dan ook voorlopig niet aan. Maar ik kijk af en toe naar 9000's van de eerste generatie (de mooiste generatie) en ze zijn er bijna niet meer sad smiley Dit is er weer eens een die een beetje toonbaar is. Ik kan er verlekkerd naar kijken. Maar voorlopig geen actie. Mooier is natuurlijk om er eentje in 'nieuwstaat' met 40.000 km op de klok te kopen. Ik vermoed dat die niet veel meer dan 10K mag kosten, als het niet (veel) minder is. Dan heb je het als perfectionist in ieder geval wat minder zwaar winking smiley Ik vermoed ook dat een 9000 Turbo 16 met 40.000 km origineel maar 1x per 20 jaar voorbijkomt...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-08-2019 19:56 door Phaeton W12.
Leuke Triumph, zie je zelden te koop aangeboden. Maar ik heb afgaande op wat ik al zie op de foto's toch wel het vermoeden dat er aan de carrosserie meer werk zit dan "hier en daar een plekje".
Ik denk dat dat vijfje best weleens voor een habbekrats weg gaat. Moet wel even goed uitgemest worden zeg eye popping smiley
[www.marktplaats.nl] 870k, hij lijkt een gemiddelde van 30k per jaar ook gewoon tot en met dit jaar te hebben volgehouden.thumbs up

Knap dat die Mercedes zoveel kilometers gemaakt heeft, maar zoals hij daar bij staat, heeft hij wel z´n tijd gehad, denk ik zo maar.
Vind je? Het valt mij mee.. interieur is redelijk schoon, bestuurdersstoel smoezelig, dat wel.
Het is geen zwijnenstal in ieder geval. Er zit een frisse kentekenplaat voorop, dat zegt mij ook wel iets.

Wel vreemd om in de advertentie te spreken over 'een geldige APK' maar als men op 20 juli de advertentie plaatst (de auto is eind juni als laatste overgeschreven) is de APK al sinds de 10e van die maand verlopen...eye rolling smiley

Wát zouden de kosten van een nieuwe APK bedragen? Was dat een reden om de auto vaarwel te zeggen door de vorige eigenaar/esse?
Wat staan de wielen vreemd in de wielkasten bij die w124... lijkt een schadegebakje...
Wow, die Suzuki LJ80 cool smiley
Wel een beetje vreemd dat die in de advertentie als LJ80 V (= metal top) aangeboden wordt terwijl het toch overduidelijk een LJ80 Q (=softtop) is.
Maar goed… € 21,=/kg wordt mij toch iets te gortig voor een hebbedingetje.grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.