Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
oooeee! iemand 111.645 voor me? Dan ga ik hem ophalen :P Die wil ik wel...
Bijna 25000 euro voor een Clio uit 1994 met bijna 2 ton op de teller, je moet maar durven.nut smiley
Vind het niet zo ver gezocht hoor die prijs, ding is compleet opnieuw opgebouwd en het is er een van de eerste serie, dus de meest begeerlijke. Voor 25k koop je een hoop leuke dingen, maar voor de Renault-gek is dit wel echt een pronkstuk.
Nette Astra hoor, best een hebbeding al is het geen GSi natuurlijk maar een Sport. Ook heeft deze de X20XEV Ecotec motor ipv de bijna legendarische C20XE in de echte GSi. Echt een wereld van verschil tussen deze 2 motoren, veel meer dan je van 15 pk zou verwachten.
Die rode Astra die stond een tijdje geleden ook al te koop bij een of andere handelaar voor de helft van het geld. Zo te zien heeft ie een goede poetsbeurt gehad.
Zadelsnuiver
Nette Astra hoor, best een hebbeding al is het geen GSi natuurlijk maar een Sport. Ook heeft deze de X20XEV Ecotec motor ipv de bijna legendarische C20XE in de echte GSi. Echt een wereld van verschil tussen deze 2 motoren, veel meer dan je van 15 pk zou verwachten.

staat toch op kenteken echt als GSI vermeld hoor
Caddy TDI
Zadelsnuiver

Nou zegt dat ook niet veel. Een BMW X1 van het eerste type staat ook op kenteken als station, terwijl het een suv is.
Ik meende dat een astra gsi van die opzij wijzende 'luchthappers' had, wat deze niet heeft.
F Mitsi
Ik meende dat een astra gsi van die opzij wijzende 'luchthappers' had, wat deze niet heeft.

Die ontbreken sinds de facelift van augustus 1994 (oud - nieuw)
[de.wikipedia.org]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-11-2018 19:58 door Carfanatic.
Erg nette Mondeo uit 1994, het zou zonde zijn als deze als pekelbak gebruikt zou worden.

[www.autoscout24.nl]

Mooie doppen op die Montego winking smiley

Caddy TDI
Zadelsnuiver

Volgens mij was de GSi altijd een 3-deurs, en veranderde de benaming in '95 sowieso van GSi naar Sport. Kan natuurlijk per land verschillen, als een importeur vast wilt houden aan een bepaalde badge dan kunnen ze daar wel wat creatief in zijn bij het op kenteken zetten.
Leuk zo'n Tercel, maar ik vind 3 mille een beste klap geld voor zo'n afgeleefd ding met 3 ton op de klok. Die Corsica precies omgekeerd, ogenschijnlijk heel netjes en maar 600 euro eye popping smiley
Waarom zou je een testla willen? Zie je op elke straathoek en de bouwkwaliteit van een testla is betreurenswaardig dan zit deze VW beter in elkaar.

Deze vw is een hebbeding dat is ook aan de km stand te zien.
Oef, die Maserati is echt helemaal eye popping smiley.
Advertentie had wel wat meer aandacht mogen hebben van de verkoper. Beetje verhaal erbij, meer foto's.
Geweldige Maserati hierboven!

Na lang meelezen kan ik ook eens een bijdrage leveren. Een advertentie kan ik niet vinden, maar onderstaande Autobianchi (eigen foto van afgelopen juni) kwam mij gisteravond tegemoet met een groot "te koop"-bord achter de ruit.

1984 Autobianchi A112

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-11-2018 11:39 door afentoe.
De Schaduw
Advertentie had wel wat meer aandacht mogen hebben van de verkoper. Beetje verhaal erbij, meer foto's.

Ik vind dit soort slechte advertenties juist fascinerend, vooral omdat de meeste mensen al snel afhaken bij zo'n advertentie.
[www.marktplaats.nl] Geen kenteken, maar wel ruim 3000 kilometer bij elkaar gereden?

[www.marktplaats.nl] Dit lijkt me een Auris. Maar dan met V6.smiling bouncing smiley

Ik had die Maserati getipt aan een mede-EMW'er en die heeft hem gekocht grinning smiley
Die maserati, wat een ding.
Nog nooit gezien en volgens mij ook nog nooit gespot in autospot land.
De Maserati is inderdaad geweldig. Alleen al een plezier om naar te kijken.

De lekker simpele witte Golf II en de fraaie 504 coupé in een schitterende kleur zijn ook erg leuk. Mooi gevonden!
Nissan Autech Zagato Stelvio AZ1

Werkelijk nog nooit van gehoord en ook nooit eerder gezien. Mooi vind ik 'm niet maar bijzonder des te meer.

Schrik trouwens wel van enkele prijzen hierboven. 25.000,- voor die Clio bijvoorbeeld vind ik waanzinnig veel. Vraag me af wie dat er voor neer legt. De Celica vind ik ook aardig aan de prijs. Staat weer veel leuk spul tussen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-11-2018 21:18 door APT.
Dat is serieus de lelijkste auto ooit.

Die M535i daarentegen...smullen!
33 1.5QV 1986

Zo, enkele jaren geleden had ik er ook nog eentje, ook een rode, ook helemaal origineel en dan uit 1985.. Die heb ik voor héél veel minder verkocht.
APT
Nissan Autech Zagato Stelvio AZ1

Werkelijk nog nooit van gehoord en ook nooit eerder gezien. Mooi vind ik 'm niet maar bijzonder des te meer.

Schrik trouwens wel van enkele prijzen hierboven. 25.000,- voor die Clio bijvoorbeeld vind ik waanzinnig veel. Vraag me af wie dat er voor neer legt. De Celica vind ik ook aardig aan de prijs. Staat weer veel leuk spul tussen.

Even de foto erbij, weten we meteen om welke auto het gaat

APT
33 1.5QV 1986

Zo, enkele jaren geleden had ik er ook nog eentje, ook een rode, ook helemaal origineel en dan uit 1985.. Die heb ik voor héél veel minder verkocht.

ook hier even een foto erbij smiling smiley

Een Datsun , welk model ik eigenlijk helemaal niet ken: [www.marktplaats.nl]

Een nette en leuke 740. Die BBSjes staat 'm goed! [www.marktplaats.nl]

En zo'n vroege Ibiza vind ik héél gaaf! Ook met mooie stalen wieltjes. Prachtig!! [suchen.mobile.de]
Volgens mij is het een Datsun Silvia S110, een aangetrouwde oom van mij had vroeger een zwarte.
Nou, die advertentietekst van de Avenger doet niet veel recht aan al het werk dat erin is gaan zitten...
rzasa
[www.autoscout24.nl]

Deze 323 is eigendom van een echte Mazda-liefhebber, in 2016 kon ik deze 323; zijn 818 (klik); en 929 (klik) binnen een paar weken na elkaar in de wijk bewonderen. Hij had er destijds een behoorlijk aantal en heeft in die weken ook nog wel eens op dit forum gereageerd. De 323 zag ik in augustus nog (klik).
Jammer dat deze nu echt weg lijkt te gaan. De 818 is inmiddels ook al bij een andere eigenaar, de 929 is eerder dit jaar geëxporteerd...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-11-2018 16:07 door afentoe.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.