Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Ik zie nu pas het verschil in derde zijruitje en C-stijl tussen Impala en Caprice smiling smiley
Wouter82
Ik zie nu pas het verschil in derde zijruitje en C-stijl tussen Impala en Caprice smiling smiley

De gefacelifte Caprice heeft ook die afgeronde C-stijl.
Rob0032
Die Caprice stond onlangs nog te koop met slechtere foto's, en biedingen van de verkoper zelf. Volgens mij staat 'ie nu bij een ander bedrijf. Ik heb nog iemand langsgestuurd om te gaan kijken, maar iets weerhield me ervan...

de auto zelf kan er niets aan doen......

ik zou deze een kans geven, zo veel zijn er niet meer, zeker in deze originele staat...

je weet dat je hem wilt....grinning smiley
Nee, nu niet meer. Ik wil niet nog een auto waarbij ik volle MRB moet betalen. Helemaal niet als die auto net zo veel weegt als Flevoland...
Maar ik heb iets anders op het oog. Iets dat jou waarschijnlijk wel gaat bevallen. winking smiley
Geweldige Camry op de vorige pagina. Ik zou bijna zin krijgen, maar heb niet eens tijd om hem te gaan bekijken...
Rob0032
Die stond onlangs in het Automobiel Klassiekermagazine.

Laat ik alvast een tip geven aan geïnteresseerden: een proefrit maken is bij dit bedrijf niet mogelijk, tenzij je heel heel heel heel heel heel bijna zeker bent dat je 'm gaat kopen. thumbs down

Hazet in Ochten bedoel je? Kreeg jaren terug zo een dikke en dure Mercedes mee.
184 MB S600 Coupé C140 Hazet Ochten 16-06-1997

Maar misschien is hun beleid nu anders?
Zemelaar
Hazet in Ochten bedoel je? Kreeg jaren terug zo een dikke en dure Mercedes mee.
184 MB S600 Coupé C140 Hazet Ochten 16-06-1997

Maar misschien is hun beleid nu anders?

Nee, denk ik niet. In 18 jaar tijd kan er niet zoveel veranderen, toch?
Haha. Het is inderdaad bijna twee decennia geleden. Voor mij voelt het echter meer als een jaar of vijf.

Was die dag samen met een collega van mijn werk op pad. Proefritjes maken. We speelden gewoon twee directeur/eigenaren van een of ander bedrijf. Waarbij die collega zo ver ging - in het kantoor bij de verkoper - dat die al min of meer tot de koop had besloten. En mij meesmuilend aankeek wat ik zou beslissen. grinning smiley

Op zulke momenten moet je wel even de kop erbij houden. Anders heb je een S 600 coupé gekocht voor je het weet. En die waren in 1997 nog best prijzig. winking smiley
En dat is dus precies de reden waarom ik geen proefrit kon maken in de auto die ik heel graag wou. Teveel grote kinderen die eventjes in een dikke of bijzondere auto willen rijden voor de fun omdat ze niet aan hun trekken komen in hun eigen Polo...
Bedankt dus. thumbs down
Graag gedaan. winking smiley

Hè jammer, hij hapt niet. drinking smiley

Het is natuurlijk een minder leuke kant van mijzelf. Wat zorgt voor een onbedoeld neveneffect. Ik wist niet dat mijn invloed zo groot was.

Maar die neveneffecten werden door die prachtige proefritten gecompenseerd. Het is egoïstisch van mijzelf maar ik koos toen toch voor mijn plezier.
Raar maar waar.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-05-2015 12:31 door Zemelaar.
Die Golf VR6 hierboven. Prachtig ding! Alleen jammer van de automaat en de linkerstoel.

Die MX5 op de vorige pagina is eigenlijk best netjes geprijsd. Alleen ligt er een automaat in, waarschijnlijk verklaard dat de prijs.
Goedendag
Die Golf VR6 hierboven. Prachtig ding! Alleen jammer van de automaat en de linkerstoel.

Ik vind het eigenlijk best wel een voordeel dat 'ie een linkerstoel heeft. winking smiley
Rob0032
Goedendag

Ik vind het eigenlijk best wel een voordeel dat 'ie een linkerstoel heeft. winking smiley

Ach het kan ergens misschien ook wel weer handig zijn ja.
Rob0032
Nee, nu niet meer. Ik wil niet nog een auto waarbij ik volle MRB moet betalen. Helemaal niet als die auto net zo veel weegt als Flevoland...
Maar ik heb iets anders op het oog. Iets dat jou waarschijnlijk wel gaat bevallen. winking smiley

en bedankt...nou ben ik weer nieuwsgierig! thumbs up

Erg leuk ding, maar ik vind 'm niet goedkoop gezien de roest. Dat is namelijk niet oppervlakkig en ik vrees oprecht voor het minder goed zichtbare...
Slechts 500 euro maar wel met laswerk. Evengoed erg leuk en bijzonder smiling smiley

[www.marktplaats.nl]
Rob0032
Erg leuk ding, maar ik vind 'm niet goedkoop gezien de roest. Dat is namelijk niet oppervlakkig en ik vrees oprecht voor het minder goed zichtbare...

Mee eens. Behalve de roest zie ik trouwens redelijk wat andere gebruiks/slijtagesporen. Bovendien vind ik 'm wel erg grauwwinking smiley

Edit: bijna 8k voor een Passat met een "iets minder mooi" dashboard?

[www.marktplaats.nl]

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-05-2015 21:42 door D. Elzinga.
Die is echt niet goed wijs! Een kwart van die prijs had ik al aan de hoge kant gevonden voor een oude Passat met 2,5 ton op de klok!
Dacht dat het een tikfout was (795 euro lijkt me meer dan zat), maar ook op de eigen website staat deze vraagprijs. Te veel kaas gegeten denk ik.
Ondanks die velgen komt 'ie erg goed over. Heb het gevoel dat ik 'm al eens eerder gezien heb eigenlijk. Hopelijk belandt 'ie bij een liefhebber.
Die is inderdaad eerder in dit draadje langsgekomen. Leuke Crown ook, maar wat een waardeloze foto's...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-05-2015 23:53 door Wouter82.
Rob0032
Ondanks die velgen komt 'ie erg goed over. Heb het gevoel dat ik 'm al eens eerder gezien heb eigenlijk. Hopelijk belandt 'ie bij een liefhebber.
Heb 4 van deze Toledo's gehad, waarvan de eerste 2 ook met de 1.8 motor uit de advertentie.
Voor die tijd een leuke 'value for money' auto! Zou hem best willen hebben, maar heb er helaas geen ruimte voor.
De Seat is mijn auto die te koop staat, heb hem inderdaad gekocht voor tijdelijk gebruik. Ze hebben de Ronals er onder gezet, waarschijnlijk dat deze beter oogt. De originele stalen velgen heb ik er ook nog bij. Ik heb de auto zo eerlijk mogelijk aangeboden. Het is inderdaad wel een beetje een auto voor een liefhebber, zelf vind ik de "oldskool" look wel leuk. Dacht er nog aan hem te houden, alleen al voor dat "90's" gevoel, maar eigenlijk staat hij gewoon in de weg helaas...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-05-2015 07:47 door genes1s.
Apart karretje deze Renault. marktplaats

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-05-2015 09:08 door Sjoowfeur.
Die Rover smiling smiley

Vind er nog maar eens één en één die minder roestig is dan dit exemplaar.
SL 37 Carlsson 1995

Die 300 PS in de advertentie trok mijn aandacht. Een 280 heeft immers 193. Dit 'moest' dus wel iets bijzonders zijn.

En inderdaad, de eigenaar bevestigde mij gisteren per email dat het een 3,7 liter betrof. Een zescilinder. Met eingetragenen 213 kW/290 pk en 255 Vmax. Samen met de handgeschakelde vijfversnellingsbak een klein feestje.

En bovendien zeer uniek. Want in mijn > 20 jaar speuren op autoverkoopsites en in autoadvertenties is dit mijn eerste R129 met Carlsson M104 3,7 liter.
Jazz.
Die Rover smiling smiley

Vind er nog maar eens één en één die minder roestig is dan dit exemplaar.
Fijn rijdende auto's
SL 36 Brabus 1994

Samen met de SL 37 Carlsson twee voorbeelden van een motorisering die AMG in de SL liet liggen. Zullen er wel geen handel in hebben gezien.
Maar aan de andere kant: AMG kwam zelf toch met de SL73? Ook geen straf lijkt, me.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-05-2015 12:11 door JW01 (vanaf een Appel).
Geen straf nee. grinning smiley

Maar goed, dan heb je het over een V12. Misschien wel drie keer zo duur als een uitvoering met zescilinder.

Misschien omdat een SL 36 AMG - er bestaat er overigens wel één (zelfs twee incl. Werksversuchwagen volgens wiki) - qua prijs in de buurt van de SL 500 komt?
Heel gave Delta! Jammer dat de verkoper er niets over zegt, want ik ben best wel benieuwd naar de staat ervan!
Die E34 is ook wel erg lekker! Staat ook goed op de foto's, maar dat staan ze altijd bij Gijs Jansen.
Die Audi 200 is een bekende in de Audiclub. In elk geval uiterlijk in topstaat, de vorige eigenaar hield 'm technisch ook perfect (van de huidige eigenaar kan ik daar niets over zeggen).
Die 80 quattro is ook leuk, beetje traag alleen. Zeldzaam ding.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.