Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

Gepost door PascalD 
Jay DoubleYou
Kwam deze tegen op Instagram, maar kan de foto's niet kopiëren...
Nissan Pulsar - $ 1.500,-

Deze dus:

Vroege Astra voor 20 euro:
[www.autoscout24.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-07-2020 19:33 door rzasa.
929V6
Wow, die Ronda! eye popping smiley

Komt bij Seldenrijk vandaan en kostte daar in dezelfde staat uit mijn hoofd 1200 euro... Beetje jammer weer.
ginkelvanmichiel
929V6
Wow, die Ronda! eye popping smiley

Komt bij Seldenrijk vandaan en kostte daar in dezelfde staat uit mijn hoofd 1200 euro... Beetje jammer weer.

Dat dan weer wel.eye rolling smiley
Niemand gaat deze als project oppakken... maar ik ken deze auto: hij heeft jaren staan wegrotten voor een al even afgeleefd huis tussen De Meern en Montfoort. De eigenaar heeft daar een aantal Scania torpedoneustrucks en wat personenauto's staan die hij laat vergaan, blijkbaar om de gemeente over te halen hem een bouwvergunning te geven. Een stukje verderop staan nog wat Scania-trucks in sloopstaat. Hoe die DAF nu in Eibergen terechtkomt?

[link.marktplaats.nl]

Dat 'eerste eigenaar' geldt vast voor de afgelopen jaren.
Wat zit daar toch allemaal voor extra prullaria tussen de stoelen?

Dat lijkt wel een afstandsbediening voor een jaren '80 Blaupunkt stereo. Een destijds heel dure. En nog een paar knoppen voor de extra lampen voorop?

EDIT: externe elektrische ruiten!

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-07-2020 23:36 door Klassiekerrijder.
Altijd pijnlijk als mensen van alles kopen en het uiteindelijk zo staat te verpieteren. Er kunnen natuurlijk plotselinge veranderingen zijn qua gezondheid van iemand of andere omstandigheden, maar toch jammer.
Sjon77
Ah die locatie herken ik wel

Precies, daar. Er stonden ook een Daffodil met Frans kenteken, een paar Chevrolets S10 en twee C-klasses.
Weet niet of er veel liefhebbers voor zijn, maar heb zelf wel wat met de Fiat Ritmo. Deze opknapper is van 1980 dus belastingvrij! smiling bouncing smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-08-2020 12:16 door Jay DoubleYou.
ohw wow, dat is wel heel gaaf zo''n 1e type Ritmo... Was ik aan het opruimen?!
Nee hoor, gewoon kopen zodat je weer op 5,5 zit smileys with beer
En hij staat om de hoek. Met wat geluk kan je de ruimte er bij huren, kan je m daar opknappen winking smiley
Staat weliswaar in Duitsland, maar wanneer heb je er een voor het laatst gezien?

Zeer oud type Daihatsu Cuore, 5 deurs

Weet iemand hoe ik de foto kan linken?
ginkelvanmichiel
ohw wow, dat is wel heel gaaf zo''n 1e type Ritmo... Was ik aan het opruimen?!

Desnoods koop je 'm en verkoop je 'm door aan een echte liefhebber binnen je Fiat/Panda-contacten. Dan is-ie sowieso gered. cool smileythumbs up
Ik zou 'm wel willen maar heb niet de vaardigheden om 'm op te knappen. sad smiley

PascalD
Weet iemand hoe ik de foto kan linken?

Lukte mij alleen via de laptop (Apple):

Op de afbeelding met rechtermuisknop klikken > Open afbeelding in nieuw tabblad > Link uit je adresbalk kopiëren > klik op > Link plakken > Klik op OK.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-08-2020 15:05 door Jay DoubleYou.
-

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-08-2020 15:03 door Jay DoubleYou.
Ben nu op mijn mobiel. En daar lukte het mij niet. Krijg de fotolink niet te zien.
PascalD
Ben nu op mijn mobiel. En daar lukte het mij niet. Krijg de fotolink niet te zien.

Lukt mij op de mobiel ook niet, vandaar dat ik het op de laptop geprobeerd heb.
[www.marktplaats.nl] Mmm, ik weet niet of je hiermee echt zou willen commuteren, maar voor erbij is het wel een grappig obscuur dingbig smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-08-2020 16:39 door D Elzinga.
En dan daarmee naar een Amerikanenmeeting. grinning smiley
Michiel, kom er maar in. Ideaal naast de dwergauto.
haha, hm, nee, laat maar. De Ritmo was helaas al verkocht trouwens...
ginkelvanmichiel

Was ook geen geld, 500 euro. Hoop dat-ie naar een liefhebber gaat. thumbs up
ginkelvanmichiel

Hij zag er flink verrot uit. Maar het was een automaat, dat is op zichzelf al bijzonder. Fiat kocht die automaten overigens van... Volkswagen.
Tydelyck
ginkelvanmichiel

Hij zag er flink verrot uit. Maar het was een automaat, dat is op zichzelf al bijzonder. Fiat kocht die automaten overigens van... Volkswagen.

Gelukkig was het nog geen DSG... grinning smiley

Renault 5 GT Turbo

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-08-2020 14:13 door Jay DoubleYou.
Wow, die Charade is in 1995 van eigenaar gewisseld en heeft kennelijk sindsdien in een showroom gestaan.
Over 2 jaar is deze 40 jaar en niet meer apk plichtig.
Zou je er dan zo de weg mee op mogen?
Mooie posts weer!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-08-2020 05:03 door BMW 530d M.
MX6
Wow, die Charade is in 1995 van eigenaar gewisseld en heeft kennelijk sindsdien in een showroom gestaan.

Nee, auto's ouder dan 40 jaar zijn vrijgesteld van houderschapsbelasting maar niet van APK. Daar gaat ook niets aan veranderen.
Geweldig leuke Charade!thumbs up Een paar honderd meter bij mij vandaan staat er ook al jaren 1 in de showroom bij Ter Riet aan de Daalweg in Enschede waar ik in 2011 deze foto heb gemaakt:

APK vervaldatum 10 februari 1999

Leuk voor in de showroom maar ook wel jammer dat 'ie daar jaren staat te verstoffen en niet door een echte liefhebber wordt vertroeteld en af en toe wordt uitgelaten en het wagenpark wat op te fleuren; een auto is tenslotte gemaakt om mee te rijden en niet om decennia lang stil te staan...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-08-2020 09:32 door SVF.
Heerlijke motorblokjes in die Daihatsu's. De eerste series hadden wel last van slechte olieschraapveren, na 80k km walmden ze al lekker. Fl. 25,- aan zuigerveren, Fl. 100 aan overige pakkingen, 6 uurtjes sleutelen en het probleem was opgelost. Wij gaan nooit 3 cilinders bouwen, riepen de Duitse fabrikanten in koor in de jaren 80 vorige eeuw.....
929V6
MX6

Nee, auto's ouder dan 40 jaar zijn vrijgesteld van houderschapsbelasting maar niet van APK. Daar gaat ook niets aan veranderen.

Ook daar gaat wat in veranderen, als het goed is vervalt de APK-plicht per 2021 voor auto's van 50 jaar en ouder.

[www.fehac.nl]
Muddy Bandit
929V6
MX6

Ook daar gaat wat in veranderen, als het goed is vervalt de APK-plicht per 2021 voor auto's van 50 jaar en ouder.

[www.fehac.nl]

Maar 50 jaar is die Daihatsu nog lang niet. Tegen die tijd zal de situatie wel weer anders zijn.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.