Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

Gepost door PascalD 
DoItRight
Een van de oudste Micra's ?

Van die generatie misschien ja eye rolling smiley
Daar doelde ik ook op, leuk om te zien toch? Zeker met die kilometerstand.
Nou, fantastisch. Ik word er helemaal warm van.
Dit is ook wel iets heel bijzonders:

[www.marktplaats.nl]

Een Volkswagen SP2. Kende ik niet. Mooi ding.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-07-2019 15:54 door s velthuis.
[www.speurders.nl]

Apk verlopen sinds 1997, maar wel GAIK? Hoe dan ook, interessant project als hij niet rot is...
Heel gaaf! Zou die telefoon echt ooit een functie hebben gehad? smiling bouncing smiley
Die RX-7 is echt een koopje, er zit zelfs nog een APK op tot het einde van het jaar.
Die staat straks bij een handelaar voor een veelvoud.
[www.marktplaats.nl]

Incl een belasting vrij kenteken(1986) van XR3I Cabrio.

eye rolling smiley
Die Victor, dat die überhaupt zo oud heeft kunnen worden... nut smiley Geweldig thumbs up
Als die Victor wat goedkoper geweest was had ik m opgehaald, al dan niet voor de onderdelen...
Maserati biturbo '82
Als je heel erg veel van lassen en sleutelen houdt.. Wel mooi.

ElandBest
Maserati biturbo '82
Als je heel erg veel van lassen en sleutelen houdt.. Wel mooi.

En anders kun je altijd de onderdelen van een andere Biturbo gebruiken.
Die Samurai met camper is gaaf!! En ik vind 'm ook vrij goedkoop eerlijk gezegd.
Ik vind de combi van Samurai met caravan al knap waardeloos om mee te rijden, het lijkt me dat het met deze windvanger erop nog een stukje spannender gaat worden.grinning smiley
Deze staat trouwens al geruime tijd te koop.
Voor een leuk prijsje zie ik die Sam (dat is nog een echt japannertje) nog wel zitten om te gaan verbouwen tot een leuk offroad ragbakje, maar ik zou niet weten wat ik verder met al dat kampeerspul moet doen.
Muddy Bandit
Ik vind de combi van Samurai met caravan al knap waardeloos om mee te rijden, het lijkt me dat het met deze windvanger erop nog een stukje spannender gaat worden.grinning smiley

Spannend? Doodeng was het eerste dat bij mij opkwam...
s velthuis
Muddy Bandit

Spannend? Doodeng was het eerste dat bij mij opkwam...

Tsja... maar ik heb al 22 jaar (ruim 550.000 km) diverse SJ413/Samurai's als daily driver gereden, dat werkt blijkbaar aardig relativerend.grinning smiley

COLLECTORS ITEM !!!! VOOR DE VERZAMELAAR OF HOBBYIST !!!!! UNIEKE AUTO DIE BIJNA NIET MEER TE VINDEN IS, OPKNAPPER EN APK VERLOPEN ZIE FOTO'S !!!!! VERZAMELAARS WETEN WAT ZE WAARD ZIJN EN WAARD WORDEN !!!! GENOEMDE PRIJS IS EEN VASTE ACTIE MEENEEMPRIJS ZO MEE, DUS BELLEN VOOR DE LAATSTE PRIJS EN OF BIEDEN OP DEZE AUTO HEEFT GEEN ENKELE ZIN !!!! FIXED PRICE !!!! FESTEN PREIS !!!! HIJ MAG WEG MAAR HOEFT NIET WEG, ZIJN TOCH NIET MEER TE VINDEN.

Nou nou nou gutteguttegut. Dit is gewoon een gaar, versleten hok. Ook verzamelaars weten dat dit niet heel veel meer waard gaat worden dan de oudijzerprijs. Tijdje terug stond een veel knapper exemplaar te koop voor de helft minder geld. Leuke auto, maar jammer van dit soort bedrijven en bedragen.
Ook verzamelaars weten dat zoiets gewoon bij de eerste de beste autorodeo wordt platgedrukt.
Als je die wielen opknapt levert ie al bijna het dubbele op denk ik. Nu komt het over als een roestbak, maar zo te zien valt dat wel mee.
Wouter82

COLLECTORS ITEM !!!! VOOR DE VERZAMELAAR OF HOBBYIST !!!!! UNIEKE AUTO DIE BIJNA NIET MEER TE VINDEN IS, OPKNAPPER EN APK VERLOPEN ZIE FOTO'S !!!!! VERZAMELAARS WETEN WAT ZE WAARD ZIJN EN WAARD WORDEN !!!! GENOEMDE PRIJS IS EEN VASTE ACTIE MEENEEMPRIJS ZO MEE, DUS BELLEN VOOR DE LAATSTE PRIJS EN OF BIEDEN OP DEZE AUTO HEEFT GEEN ENKELE ZIN !!!! FIXED PRICE !!!! FESTEN PREIS !!!! HIJ MAG WEG MAAR HOEFT NIET WEG, ZIJN TOCH NIET MEER TE VINDEN.

Nou nou nou gutteguttegut. Dit is gewoon een gaar, versleten hok. Ook verzamelaars weten dat dit niet heel veel meer waard gaat worden dan de oudijzerprijs. Tijdje terug stond een veel knapper exemplaar te koop voor de helft minder geld. Leuke auto, maar jammer van dit soort bedrijven en bedragen.

Ach hij heeft ook al een jaar een MX5 lijk te koop staan voor €1000 te veel...
Beetje een goudzoeker

rzasa
[www.autoscout24.nl]

Van Der Moolen automobielen uit IJsselmuiden! Prachtige collectie heeft die man! een compleet autobedrijf vol met oldtimers thumbs up
Benieuwd wat de Samurai moet opleveren. Hrb het nog niet eerder gezien
[www.marktplaats.nl] 20 jaar bij de huidige eigenaar, laswerk...

[www.marktplaats.nl]

[www.marktplaats.nl] Zou dat nou een officieel accessoire zijn geweest, die stickers? Lijkt qua pasvorm specifiek voor dit model bedoeld. Wel erg 90s!big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-08-2019 22:30 door D Elzinga.
Die Kadett moet hier om de hoek hebben gereden, toch heb ik hem nog nooit gezien!
En inderdaad, de kokerbalken zijn nogal weggevreten.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.