Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

Gepost door PascalD 
Die R19 is vrij uniek hoor. En dan die Malaga en Montego, smullen!

Denk dat ik de R19 het leukst (interessante uitvoering, weinig km!)vind, dan de Montego, en tot slot de Malaga.
Wat een leuk rijtje, net op de vorige pagina. Die Ibiza vind ik erg leuk, maar die Malaga ook. Uniek ding!
De ene wordt omschreven als een opknapper en de ander als een rijdend restauratie object. (Auto loopt en rijdt goed. Reeds 10 jaar stil gestaan).
Op het oog zien ze er prima uit, maar er zit nog wel veel werk aan, als ik de tekst mag geloven.
Allemaal afkomstig van die "schuurvondst"-veiling van een paar maanden terug.
D Elzinga
Ah ja inderdaad! Er staan ook een Kadett Diesel, nog een Malaga en een Volvo 360 te koop bij Seldenrijk. Ook uit die veiling?
Ik denk dat ze lang kunnen wachten op klanten met zulke prijzen.
rzasa
D Elzinga
Ah ja inderdaad! Er staan ook een Kadett Diesel, nog een Malaga en een Volvo 360 te koop bij Seldenrijk. Ook uit die veiling?
Ik denk dat ze lang kunnen wachten op klanten met zulke prijzen.

Ja, ik geloof het wel. Ik zal even terugzoeken wat er nog van te vinden is.
[www.marktplaats.nl] Leuk!

[www.marktplaats.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-05-2019 16:28 door D Elzinga.
[www.speurders.nl] In bezit sinds 1987, vrees wel voor wat er onder die wielkastrandjes zit...

[www.marktplaats.nl]

"Maar een paar van gebouwd", maar een paar van besteld lijkt me logischer nut smiley
D Elzinga
[www.marktplaats.nl]

En bieden maar. Omdat ie waarschijnlijk geen idee heeft wat zo'n Mits nog waard is
Bijna 6.000 euro voor een hoopje oud ijzer...?nut smiley Leuke en op het oog nog redelijk nette Mitsubishi!thumbs up Heb dit altijd een fraai model gevonden. Nieuw bakkie er in voor pak'm beet 500 euro en karren met die hap!
SVF
Bijna 6.000 euro voor een hoopje oud ijzer...?nut smiley

Tsja, een T1. Die zijn inmiddels goud waard en worden zelfs gerestaureerd als ze 40 jaar in een bos hebben gestaan en er niet veel meer van over is dan een paar roestige panelen...
Ik kom veel in het bos maar ben nog nooit een T1 tegen gekomen. Misschien in het vervolg wat beter opletten dan...tongue sticking out smiley
D Elzinga
SVF
Bijna 6.000 euro voor een hoopje oud ijzer...?nut smiley

Tsja, een T1. Die zijn inmiddels goud waard en worden zelfs gerestaureerd als ze 40 jaar in een bos hebben gestaan en er niet veel meer van over is dan een paar roestige panelen...

Daarom. Dan moet dit nog wel te doen zijn voor iemand met tijd, geduld en ervaring.

SVF
Ik kom veel in het bos maar ben nog nooit een T1 tegen gekomen. Misschien in het vervolg wat beter opletten dan...tongue sticking out smiley

Hou ons op de hoogte. grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-06-2019 09:39 door Jay DoubleYou.
SVF

Metaaldetector en schop meenemen.
Ford Probe voor 500 euro

De HEI-module van de stroomverdeler is defect, bekend probleem bij deze motoren.
Deze kun je los kopen en zelf vervangen, maar beter is het om een nieuwe stroomverdeler te kopen voor 160 euro.
Een handige onderhandelaar praat dit nog wel van de prijs af.
Even de bumper in de juiste kleur spuiten en een logootje op de motorkap plakken en die lelijke spoiler er af en je hebt voor weinig geld een unieke auto.
Je kunt daarna ook goede foto's maken en de auto met een leuke winst doorverkopen.
Het achterwiel van die Probe lijkt niet helemaal lekker onder de auto te zitten...
Geen idee of de BMW kansloos is, ik heb ergere auto's gezien die weer opgeknapt zijn en weer rondrijden, je moet er maar net een gek voor vinden.
Maar als ik hem ook kan ik dan ook pakket 3 kiezen met een nieuwe apk?
Epica
Geen idee of de BMW kansloos is, ik heb ergere auto's gezien die weer opgeknapt zijn en weer rondrijden, je moet er maar net een gek voor vinden.
Maar als ik hem ook kan ik dan ook pakket 3 kiezen met een nieuwe apk?

Nee, alleen pakket 2 lijkt het. Voor 195 extra inclusief apk. En dan lossen ze dus het startprobleen en ontbrekende onderdelen voor de apk op lijkt mij nut smiley thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close