koenen susteren

Gepost door Anonieme bezoeker 
Anonieme bezoeker
koenen susteren
22-07-2012 20:33
Al meerdere keren verschenen, maar hier nog wat laatste foto's van 22 juli 2012

apart " bedrijf" met wagens die er zeker al 20 jaar buiten staan.
op het industrieterrein erachter is nog een voorraadje .

koenen
Re: koenen susteren
22-07-2012 20:37
Volgens mij moet je hier zijn: [www.autoweek.nl]

Succes, plaats ze trouwens even als echt foto's hier, wel zo leuk smiling smiley
22-07-2012 21:03
Terence heeft de link al gegeven.

Ivanov
AutoWeek Moderator
23-07-2012 18:48
Na enig nadenkwerk weer geopend. Dit is niet echt een schuur, dus niet een schuur vondst.

Ivanov
AutoWeek Moderator
23-07-2012 18:50
Naar deze Koreaan ben ik toch wel het meest nieuwsgierig. Zal wel niet veel bruikbaar meer aanzitten sad smiley

En deze Sierra maakt ook nieuwsgierig,

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-07-2012 18:51 door Wouter82.
Anonieme bezoeker
23-07-2012 18:50
Hier staan ook nog wat foto's. [www.autoweek.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-07-2012 18:51 door Sinner_.
De tijdcorrect gestylede KaDiesel is er ook nog (niet echt verrassend weliswaar gezien het gebrek aan verkoop bij het betreffende bedrijf, maar toch)thumbs up

23-07-2012 19:23
Wow, heeft die Sierra nu een JH-kenteken? eye popping smiley
Mij lijkt het JR.
23-07-2012 19:54
Wouter82
Naar deze Koreaan ben ik toch wel het meest nieuwsgierig. Zal wel niet veel bruikbaar meer aanzitten sad smiley

Een knap interieur misschien nog wel. Ruiten, bumpers en lichtunits kunnen ook nog van pas komen. En de originele wielen natuurlijk. Valt dus nog best mee.
23-07-2012 19:57
Heb je gelijk in. Ik zie nu ook pas dat die ook een blauw interieur heeft thumbs up
23-07-2012 21:14
Miischien moesten we daar maar eens een evenementje van EMW houden.
als ik zo al de berichten lees, is de handelaar geen auto liefhebber.
aan de fotos te zien lijkt het daar wel op. zo ga je niet met autos om.
tegen de tijd dat de wagens voor rieële prijzen weggaan, zal het merendeel niet meer te redden zijn.
jammer, jammer. crying smilie
Anonieme bezoeker
23-07-2012 22:48
Daarnaast lees ik ook nog eens dat de auto's nogal aan de 'prijzige' kant zijn (understatement). Op zich wel jammer van al die wagens..
Anonieme bezoeker
23-07-2012 23:35
Misschien zit ik niet goed op te letten, maar waar hebben jullie de prijzen van deze auto's gevonden?
Ik zie behoorlijk wat auto's die (gezien hun leeftijd of zeldzaamheid) de moeite van het redden waard zijn. Het bijzonderste exemplaar vind ik de Talbot 1510.
Anonieme bezoeker
24-07-2012 08:36
@Grensrijder, in het eerdere topic uit 2009 waar hier door 'Sinner_ ' de link is gegeven staat een uitgebreider verslag over het reilen en zeilen van deze toko inclusief wat richtprijzen. Er zal aan de prijzen nog niets zijn gedaan.

@Simca1006, een EMW-bezoek lijkt mij wel op zijn plaats. Past het in de agenda van 2013?
24-07-2012 09:17
Het past heel goed in de agenda! Alleen is het volgens mij geen toegankelijk bedrijf, maar het is allicht een poging waard smiling smiley
Anonieme bezoeker
24-07-2012 10:07
Phoenixrood74
Ik zie behoorlijk wat auto's die (gezien hun leeftijd of zeldzaamheid) de moeite van het redden waard zijn. Het bijzonderste exemplaar vind ik de Talbot 1510.

Aan auto's die zo lang stilstaan moet je alleen willen beginnen als je het allemaal zelf kunt en niks hoeft uit te besteden. Per stuk mogen ze dan niet meer dan een paar honderd euro kosten, anders is het al oninteressant.
Anonieme bezoeker
24-07-2012 10:12
Uit het vorige Koenen-topic blijkt dat het op afspraak wel te bezoeken is mits je serieuze interesse hebt. Een kudde EMW-ers kunnen rare sprongen maken alhoewel je bij voorbaat weet dat het alleen maar duur betaald oud ijzer is.
Anonieme bezoeker
24-07-2012 10:13
Voorlopig staat die collectie er nog wel, vermoed ik. Misschien iets voor 2013 om als EMW te bezoeken.
Anonieme bezoeker
24-07-2012 10:41
Hier nog wat foto's. Het kenteken van de Sierra begint met JP.
grensrijder
Phoenixrood74

Aan auto's die zo lang stilstaan moet je alleen willen beginnen als je het allemaal zelf kunt en niks hoeft uit te besteden. Per stuk mogen ze dan niet meer dan een paar honderd euro kosten, anders is het al oninteressant.
Dat was ook mijn denkrichting.
Wouter82
Het past heel goed in de agenda! Alleen is het volgens mij geen toegankelijk bedrijf, maar het is allicht een poging waard smiling smiley
Ik vraag me werkelijk af of dat de moeite waard is. Susteren ligt in Zuid-Limburg en deze handelaar lijkt me niet bepaald een liefhebber, gezien het feit dat hij daar een enorme verzameling auto's laat wegrotten en er ook nog flinke prijzen voor vraagt. Ik kan me niet voorstellen dat we daar gastvrij ontvangen worden en met een groep uitgebreid tussen de auto's mogen rondstruinen.
Anonieme bezoeker
24-07-2012 14:46
Het zijn Limburgers, dus dan wordt het meestal al een moeizaam verhaal. Ik koop ook zeker geen auto meer in die provincie.
grensrijder
Het zijn Limburgers, dus dan wordt het meestal al een moeizaam verhaal. Ik koop ook zeker geen auto meer in die provincie.
Je ging toch stoken op andere fora?
Anonieme bezoeker
24-07-2012 16:16
Anonieme bezoeker
24-07-2012 16:34
grensrijder

Het luisteren naar een Limburger is al moeizaam en dat zal wel wederzijds zijn.

Maar goed na Apeldoorn en Veen en moet ik voor een auto dus ook niet in Limburg zijn. Zijn er nog meer black spots in Nederland, Grensrijder?
Anonieme bezoeker
24-07-2012 16:38
Al mijn auto's (behalve 1) komen uit Apeldoorn, er zitten daar echt nog
wel goede dealers/handelaren hoor. Je moet ze alleen weten te vinden winking smiley
24-07-2012 16:45
Er zijn wel wat meet niet-liefhebbers die wat oude meuk in de schuur hebben staan eye popping smiley

24-07-2012 16:46
grensrijder

Nu ben ik, als Limburger, toch best nieuwsgierig naar de uitleg hierachter big smile smiley
Anonieme bezoeker
24-07-2012 17:11
TYN
grensrijder

Nu ben ik, als Limburger, toch best nieuwsgierig naar de uitleg hierachter big smile smiley

Nou, dat betekend gewoon dat die mensen gemoedelijk lijken maar stug doen, ook dat je ze amper kunt verstaan omdat ze een soort rare mengeling spreken van Duits en Vlaams... Verder staan Limburgers niet bekend als betrouwbaar, al denken ze zelf van wel... Daarmee bedoel ik dat in de rest van Nederland afspraak ook afspraak is en er dingen op papier gezet worden, in Limburg krijg je alleen te horen dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat alles in orde komt, tot er iets is om je zorgen over te maken want dan blijken die eerdere zorgen terecht te zijn geweest...

Ook staan ze niet bekend als vlijtig, recente stakingen bij NedCar kwamen bekend voor. En altijd maar dat gezeik over hoe zielig ze wel zijn sinds de mijnen (terecht) gesloten zijn, en dat hun huidige ellende te danken is aan "Holland" in plaats van dat ze zelf de handen uit de mouwen steken.

Eigenlijk is het een soort "Griekenland" in die uithoek van Nederland, inclusief fascistisch element in Venlo... Of ook redelijk vergelijkbaar met Frankrijk, het is er wel mooi maar de mensen die er wonen...

Dat was zo maar een greep uit mijn persoonlijke ervaringen met dit wereld(vreemde)deel...

;-)

Maar prima als je zelf gelukkig bent daar hoor, blijf er vooral wonen ;-)

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-07-2012 17:15 door Antigone.
Anonieme bezoeker
24-07-2012 17:35
Gelukkig ken ik alleen maar aardige Limburgers. thumbs up
Ik ken veel aardige Limburgers, waaronder een deel van mijn eigen familie. Verder ga ik er maar vanuit dat Antigone een grap maakt.
24-07-2012 19:17
Zo, Antigone, het zit je wel diep blijkbaar smileys with beer

Herkennen in je vooroordelen doe ik me totaal niet. Maargoed, voor sommige mensen moet de wereld nu eenmaal zwart-wit zijn, anders wordt het ze te ingewikkeld.
kan er voor het typeren van de provinciale mede mensen, een apart topic worden gemaakt, kunnen we hier weer verder met echt belanrijken zaken.smiling smiley
Anonieme bezoeker
24-07-2012 21:23
TYN
Zo, Antigone, het zit je wel diep blijkbaar smileys with beer

Hij heeft waarschijnlijk een moeilijke jeugd gehad en werd ook nog gepest door iemand die hij aan zag voor een zuiderling.nut smiley
Nederland zou beter af zijn zonder limburg. Gewoon afsteken en in de maas af laten drijven.
Komen we er nog voordelig vanaf.Gewoon afgraven, zoals we met de pietersberg al begonnen zijn.
Anonieme bezoeker
25-07-2012 08:36
Afbeelding is op verzoek rechthebbende verwijderd.

Deze blijft leuk.smiling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-03-2016 16:23 door Jan Renting.
25-07-2012 11:28
Kom zelf uit Limburg en ben het toch met een punt van Antigone eens.
Afspraken maken in Limburg is een hel. Overal wordt op geantwoord: "Dat moeten we idd een keer bespreken." Of: "Dat komt nog wel."
Schijnt iets typisch Limburgs/Brabants te zijn.

Ik heb liever een direct antwoord zodat ik weet waar ik aan toe ben (maakt mij on-Limburgs tongue sticking out smiley).

Vind het prachtig hoe Hollanders over Limburg (en ook Brabant, Drenthe, Groningen en Friesland) praten. Ze doen alsof ze er alles van weten maar ondertussen weten ze niks. Laat ze maar. Ik zal iig nooit in de Randstad gaan wonen.
Anonieme bezoeker
25-07-2012 11:36
Ik ben als Brabander echt wel vertrouwd met zuiderlingen, maar handelen met Limburgers en ook Belgen vind ik een drama. Op de een of andere manier zijn er altijd complicaties, mede doordat men nogal creatief met de realiteit omspringt. Met Fransen heb ik die problemen dan gek genoeg weer wat minder.
25-07-2012 12:23
Waarschijnlijk tref je dan net de verkeerde Limburgers. Klopt, vooral oudere Limburgers, kunnen nog wel eens moeilijk doen tegen "buitenlanders".

Zelfs ik, geboren en getogen Limburger, merk dat. In Maastricht in de winkels die niet tot grote ketens behoren wordt ik nauwelijks geholpen als ik ABN praat. Ga ik over op Mestreechs, dan ineens wel. Daar kan ik ook niet tegen.

Zelf heb ik wel het idee dat het bij de jongere generatie een stuk minder is.
Anonieme bezoeker
25-07-2012 13:21
De jongere generatie kijkt hopelijk wat beter over de provinciegrenzen heen.
Anonieme bezoeker
25-07-2012 14:21
Limburg is mooi om snel doorheen te rijden.
Ben er toen indertijd wezen kijken...

De eigenaar zit nog met z'n gedachten 20 jaar terug....

"als jij dat geld er niet voor overhebt, iemand anders wel, en tot die tijd blijft het spul gewoon staan"

De zwarte Sierra ging voor geen goud weg, ding is werkelijk als nieuweye popping smiley

Zelfs voor die Granada combi (wat me toen wel wat leek) vroeg ie nog €1250,-nut smiley

Als daar ooit opgeruimd moet worden, wil ik wel graag alle oude Fordjes (ook de kats verotte) wel ophalen. Zit nog wel interessant spul aanthumbs up
grensrijder
De jongere generatie kijkt hopelijk wat beter over de provinciegrenzen heen.
Hopelijk geldt dit voor de jongere generatie uit alle provincies, want wat wórden er hier toch een cliché's uit de kast getrokken de laatste dagen.
Anonieme bezoeker
25-07-2012 22:43
Mijn eigen ervaringen met Limburgers en Belgen noem ik geen clichés.
grensrijder
Mijn eigen ervaringen met Limburgers en Belgen noem ik geen clichés.
Jouw opmerking was een mooi uitgangspunt om te reageren op een serie posts, wat niet betekent dat ik me rechtstreeks op jouw richtte. Het ging me meer om de teneur van de verschillende reacties.
Anonieme bezoeker
25-07-2012 23:21
Het zou me niet verbazen als jij Limburgs bloed heb, met dat rare gedraai van je. drinking smiley
grensrijder
Het zou me niet verbazen als jij Limburgs bloed heb, met dat rare gedraai van je. drinking smiley
Nee, ik ben 100% Frans.spinning smiley sticking its tongue out

Ik ben bang dat ik nu de Koenen Susterling heb, maar ik heb geen flauw idee wat dat is.nut smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-07-2012 23:26 door Phoenixrood74.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.