Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Gepost door Renault15.17 
Wat een sympathiek topic! Snap niet waarom dit me nooit eerder is opgevallen. Mijn wagenpark past hier ook wel tussen, mijn auto's zijn rood, groen, blauw, geel en oranjebruin. Alleen de gele is niet origineel (die was ooit donkerrood). Laatst reed ik langs een parkeerplaats met allemaal gekleurde auto's, het was zo'n fraai tafereeltje dat ik een foto heb gemaakt. Ben niet zo van t foto's posten maar misschien upload ik die nog wel een keer.
Een beetje vals spelen. Afgelopen weekend hadden we een R15/17 meeting:

Uploaded with ImageShack.us

deze flitst ook lekker als die op de weg zou komen......
deze kwam ik tegen bij Peugeot experience afgelopen vrijdag....
Helaas gaan ze per 1 juni dicht...en nooit meer open....crying smilie
Ook zeer geschikt voor dit topicgrinning smiley

De kleur zag er nogal mat en gerold uit en lijkt me dus zeker niet origineel, maar de sleur doorbreken doet hij beslistthumbs up
Ik heb anders vaker zo'n Golf in die kleur gezien, dus wellicht toch wel origineel?
Het zag er in het echt in ieder geval uit alsof het met een rollertje was aangebracht. Bij de RDW staat de kleur wel als geel vermeld, maar waarschijnlijk was het dus al zo bij invoer en heeft de RDW dat in de papieren gezeten.
Heb hier nog nooit iets gepost, dus maar direct zo veel mogelijk (zijn ook op andere topics te zien):
Renault Laguna:

GMC Suburban:

Staat hem trouwens goedthumbs up!
Citroën DS3:

Peugeot 306 en Opel Corsa A:

En 2 BMW 3-series:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-05-2012 12:09 door Golf V6.
En deze 4:

Scania (Vabis) L81:

Citroën 2CV6:

Suzuki Swift:

Fiat 126:

En die Golf heeft trouwens ook een leuk kleurtje!grinning smiley
Toen auto's van de KPN nog herkenbaar waren! Probeer er eens eentje van nu voor de geest te halen...
Nu zijn het toch all-over bestickerde witte exemplaren? Stukken beter voor de inruilwaarde, je kon destijds de KPN-groene exemplaren voor een habbekrats kopen. Leuke afschrijving zal dat geweest zijn, eerst laten spuiten in een unieke kleur en ze daarna aan de straatstenen niet meer kwijt kunnen.
Grappig genoeg rijden hier nog meerdere van die ex-KPN 306en rond. Ze vallen behoorlijk op inderdaad.
Ex marechaussee 306en zijn ook leuk: wit van voren, blauw van achteren.
D. Elzinga
Grappig genoeg rijden hier nog meerdere van die ex-KPN 306en rond. Ze vallen behoorlijk op inderdaad.

Er rijdt er hier zelfs een op Pools kenteken rond. drinking smiley
Neen, Scheer & Foppen.

EDIT: vroeger reden ze in kleine bestellers, daarna in oa Vivaro's. Afhankelijk van het bedrijfsonderdeel in geel/blauw, geel/rood, geel/grijs.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-06-2012 15:40 door Skeep ©.
Oeps, after-dinner mustard.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-06-2012 15:46 door Klassiekerrijder.
Haha, ik wilde er bijna op reageren.... :-)
Soms is rood al heel bijzonder ......

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-06-2012 14:40 door lanse017.
Oehf, die gele Espace. Hier voor de deur staat een blauwgrijze. Misschien niet zo sleur-doorbrekend, maar wel een stuk mooier! Gave Phaeton ook thumbs up
Klassiekerrijder
Nog even de sleur illustreren:

Over vergrijzing gesproken... grinning smiley

Die Espace heeft de ultieme kleur om er qua uiterlijk een RS van te maken. cool smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-06-2012 23:12 door JW01 (vanaf een Appel).
Sleur doorbreken: zeker. Mooi? Mwah. Eerder pijnlijk aan de ogen in de volle zon.

D. Elzinga
Ook zeer geschikt voor dit topicgrinning smiley

De kleur zag er nogal mat en gerold uit en lijkt me dus zeker niet origineel, maar de sleur doorbreken doet hij beslistthumbs up

Eerst dacht ik misschien een ex-wegenwachter.... maar hij is geïmporteerd.
Inmiddels heb ik hem vaker gezien en hij is heel overduidelijk (slecht) gerold. De oorspronkelijke lak komt er zelfs nog doorheenthumbs down
Ik zag van de week een E38 rijden, in het geel!
En deze Mercedes-koper durfde een kleur te kiezen die eens niet bij het wat suffe, serieuze karakter van het merk past.

Het kan ook altijd nog in stijlnut smiley

Pff... zo zie je maar weer dat geld en goede smaak helemaal niets met elkaar te maken hebben.
Oehf, jammer van die spiegel en motorkap. Verder vind ik de kleur niet eens heel onaardig. Beter dan het zoveelste zwarte of zilveren exemplaar.
ik zag zaterdag een (fel)groene skoda fabia greenline staan. De kleur was precies hetzelfde als het greenline logoeye popping smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-07-2012 12:53 door Goedendag.
Goedendag
ik zag zaterdag een (fel)groene skoda fabia greenline staan. De kleur was precies hetzelfde als het greenline logoeye popping smiley
(Foto's volgen)

Fijn dat je zoiets van tevoren aankondigt winking smiley
Rob076
Goedendag
(Foto's volgen)

Fijn dat je zoiets van tevoren aankondigt winking smiley

Dan kun je je er alvast op voorbereiden. Ik bedacht gewoon dat ik ook nog foto's op mijn mobiel had staan. Maar dan moet ik de batterij etc uit mijn mobiel halen.
Foto's zijn trouwens toegevoegd. Je kunt erop klikken als je ze groter wilt hebben.
Batterij uit je telefoon halen?! Dat dat nog kan tegenwoordig...

Is dat trouwens niet de kleur van de Fabia RS? Staat 'm wel erg goed. Mijn coach heeft een knalrode Fabia Combi, en ook dat staat best aardig thumbs up
Bij een Galaxy mini blijkbaar wel. (en mn vorige Star ook)
Ik weet niet. Hij viel wel op. En het stond hem heel erg goedthumbs up (alleen mijn ouders zouden een donkerblauwe nemenangry smily)
Heb die kleur al eens zien rijden als greenline. Wat mij ebtreft heb je dan pas een ECHTE greenline. drinking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.