en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Anonieme bezoeker
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 16-05-2012 14:24 |
Wat een sympathiek topic! Snap niet waarom dit me nooit eerder is opgevallen. Mijn wagenpark past hier ook wel tussen, mijn auto's zijn rood, groen, blauw, geel en oranjebruin. Alleen de gele is niet origineel (die was ooit donkerrood). Laatst reed ik langs een parkeerplaats met allemaal gekleurde auto's, het was zo'n fraai tafereeltje dat ik een foto heb gemaakt. Ben niet zo van t foto's posten maar misschien upload ik die nog wel een keer. |
Kom maar op Idranor! |
Een beetje vals spelen. Afgelopen weekend hadden we een R15/17 meeting:![]() |
in apeldoorn staat er zo een:![]() Dat staat hem goed ![]() |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 19-05-2012 15:17 |
Mooi kleurtje op die Vivaro ![]() |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 19-05-2012 15:46 |
![]() Uploaded with ImageShack.us deze flitst ook lekker als die op de weg zou komen...... deze kwam ik tegen bij Peugeot experience afgelopen vrijdag.... Helaas gaan ze per 1 juni dicht...en nooit meer open.... ![]() |
Ook zeer geschikt voor dit topic![]() ![]() De kleur zag er nogal mat en gerold uit en lijkt me dus zeker niet origineel, maar de sleur doorbreken doet hij beslist ![]() |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 26-05-2012 10:04 |
Ik heb anders vaker zo'n Golf in die kleur gezien, dus wellicht toch wel origineel? |
Het zag er in het echt in ieder geval uit alsof het met een rollertje was aangebracht. Bij de RDW staat de kleur wel als geel vermeld, maar waarschijnlijk was het dus al zo bij invoer en heeft de RDW dat in de papieren gezeten. |
Heb hier nog nooit iets gepost, dus maar direct zo veel mogelijk (zijn ook op andere topics te zien): Renault Laguna: ![]() GMC Suburban: ![]() Staat hem trouwens goed ![]() Citroën DS3: ![]() Peugeot 306 en Opel Corsa A: ![]() En 2 BMW 3-series: ![]() 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-05-2012 12:09 door Golf V6. |
En deze 4: Scania (Vabis) L81: ![]() Citroën 2CV6: ![]() Suzuki Swift: ![]() Fiat 126: ![]() En die Golf heeft trouwens ook een leuk kleurtje! ![]() |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 01-06-2012 14:14 |
Toen auto's van de KPN nog herkenbaar waren! Probeer er eens eentje van nu voor de geest te halen... |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 01-06-2012 14:53 |
Nu zijn het toch all-over bestickerde witte exemplaren? Stukken beter voor de inruilwaarde, je kon destijds de KPN-groene exemplaren voor een habbekrats kopen. Leuke afschrijving zal dat geweest zijn, eerst laten spuiten in een unieke kleur en ze daarna aan de straatstenen niet meer kwijt kunnen. |
Grappig genoeg rijden hier nog meerdere van die ex-KPN 306en rond. Ze vallen behoorlijk op inderdaad. |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 01-06-2012 16:17 |
Ex marechaussee 306en zijn ook leuk: wit van voren, blauw van achteren. |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 01-06-2012 23:14 |
Er rijdt er hier zelfs een op Pools kenteken rond. ![]() |
Anonieme bezoeker
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 08-06-2012 15:21 |
Neen, Scheer & Foppen. EDIT: vroeger reden ze in kleine bestellers, daarna in oa Vivaro's. Afhankelijk van het bedrijfsonderdeel in geel/blauw, geel/rood, geel/grijs. ![]() ![]() 2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-06-2012 15:40 door Skeep ©. |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 08-06-2012 15:45 |
Oeps, after-dinner mustard. 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-06-2012 15:46 door Klassiekerrijder. |
Anonieme bezoeker
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 08-06-2012 15:49 |
Haha, ik wilde er bijna op reageren.... :-) |
Soms is rood al heel bijzonder ...... 2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-06-2012 14:40 door lanse017. |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 15-06-2012 18:02 |
Schutkleur!![]() |
![]() ![]() ![]() |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 24-06-2012 21:30 |
Nog even de sleur illustreren:![]() |
Brrr...![]() |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 24-06-2012 22:46 |
Oehf, die gele Espace. Hier voor de deur staat een blauwgrijze. Misschien niet zo sleur-doorbrekend, maar wel een stuk mooier! Gave Phaeton ook ![]() |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 24-06-2012 23:10 |
Over vergrijzing gesproken... ![]() Die Espace heeft de ultieme kleur om er qua uiterlijk een RS van te maken. ![]() 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-06-2012 23:12 door JW01 (vanaf een Appel). |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 28-06-2012 12:09 |
Sleur doorbreken: zeker. Mooi? Mwah. Eerder pijnlijk aan de ogen in de volle zon.![]() ![]() |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 29-06-2012 14:35 |
Eerst dacht ik misschien een ex-wegenwachter.... maar hij is geïmporteerd. |
Inmiddels heb ik hem vaker gezien en hij is heel overduidelijk (slecht) gerold. De oorspronkelijke lak komt er zelfs nog doorheen![]() |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 29-06-2012 14:48 |
Ik zag van de week een E38 rijden, in het geel! |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 30-06-2012 13:40 |
En deze Mercedes-koper durfde een kleur te kiezen die eens niet bij het wat suffe, serieuze karakter van het merk past.![]() |
Anonieme bezoeker
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 30-06-2012 16:43 |
Het kan ook altijd nog in stijl![]() ![]() |
Pff... zo zie je maar weer dat geld en goede smaak helemaal niets met elkaar te maken hebben. |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 30-06-2012 17:53 |
Oehf, jammer van die spiegel en motorkap. Verder vind ik de kleur niet eens heel onaardig. Beter dan het zoveelste zwarte of zilveren exemplaar. |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 02-07-2012 09:44 |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 03-07-2012 10:28 |
Fijn dat je zoiets van tevoren aankondigt ![]() |
Dan kun je je er alvast op voorbereiden. Ik bedacht gewoon dat ik ook nog foto's op mijn mobiel had staan. Maar dan moet ik de batterij etc uit mijn mobiel halen. Foto's zijn trouwens toegevoegd. Je kunt erop klikken als je ze groter wilt hebben. |
Re: Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur? 03-07-2012 13:46 |
Batterij uit je telefoon halen?! Dat dat nog kan tegenwoordig... Is dat trouwens niet de kleur van de Fabia RS? Staat 'm wel erg goed. Mijn coach heeft een knalrode Fabia Combi, en ook dat staat best aardig ![]() |
Bij een Galaxy mini blijkbaar wel. (en mn vorige Star ook) Ik weet niet. Hij viel wel op. En het stond hem heel erg goed ![]() ![]() |
Heb die kleur al eens zien rijden als greenline. Wat mij ebtreft heb je dan pas een ECHTE greenline. ![]() |