Sloperijfoto's, deel 3

Gepost door Arievectra 

Die bumper is toch wel duidelijk anders aan de onderkant.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-12-2017 22:50 door 929V6.
Astrawez

Ik ga dinsdag meteen naar deze! Bedankt voor het plaatsen! Als ik het zo zie de zelfde kleur als die van mij en dan kan ik een aantal delen goed gebruiken
opel-omega
Astrawez

[farm5.staticflickr.com]

Ik ga dinsdag meteen naar deze! Bedankt voor het plaatsen! Als ik het zo zie de zelfde kleur als die van mij en dan kan ik een aantal delen goed gebruiken

Leuk! Heb je nog wat kunnen redden?
Astrawez
opel-omega
Astrawez

[farm5.staticflickr.com]

Leuk! Heb je nog wat kunnen redden?

Plaatwerk was helaas minder dan die van mij dus daar kon ik niks mee. De beide spiegelkappen, een cassettehouder en wat ander klein spul is wel mee gegaan. Daar was ik dus erg blij mee.
MRS
Speedtouch
Klinkt heftig, had je geen vinnige reactie terug
Nee, daar sta ik boven , als mensen me voor rotte vis uitmaken, en mij verbaal dreigen de kop in de slaan ga ik niet de confrontatie bewust opzoeken. Ik heb hem succes gewenst bij de verkoop met het item.

Blijkbaar was hij beledigd dat ik alleen het veertje wilde kopen ( achteraf begrijp ik wel dat hij het gehele mechanisme wilde verkopen ).

Maar dan kan je toch ook tegen een klant zeggen, jammer dan gaat de koop helaas niet door.

Retrosloop
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten....
Ik wil betalen voor wat ik iets waard vindt, voor een veertje een compleet slotsysteem kopen die er na vele jaren gebruik niet helemaal jofel meer uitziet is in mijn ogen geld weggooien.

Ondertussen heb ik het probleem via een andere sloperij opgelost, met een uitstekend veertje , tegen een fractie van de prijs hiervan.

Hallo allen,
Af en toe Google ik mijn bedrijfsnaam om eens te kijken wat er zoal over ons geschreven staat, zo ook vanavond.
Tot mijn verbazing kom ik het verhaal van MRS tegen, normaal reageer ik niet op dat soort onzin maar hierin voel ik mij genoodzaakt te (verdedigen).
Het zou immers toch jammer zijn dat jullie een verhaal alleen van 1 kant horen.
Ook is het zeer spijtig dat mrs het hele verhaal verdraaid, ik heb deze meneer geholpen en ik wilde deze meneer idd het complete slotmechanisme verkopen, dit omdat ik anders zonder veertje het mechanisme niet meer kan verkopen.
Toen ik €10,- vroeg was meneer nogal verbaast: Pff €10,- wat een onzin! Geen probleem meneer, dan wens ik u succes met uw zoektocht! Maar meneer vond het onzin en vertelde direct dat hij nooit meer bij ons zou komen, geen probleem, zo dacht ik. Maar meneer vond het ook nog even nodig om mij uit te maken voor klootzak toen hij wegliep.
Tja dat pik ik idd niet en toen begon van Beide kanten een verhitte schetltpartij, dus dat MRS hierin stelt een heilig boontje te zijn is zo niet waar.
Dus aan MRS: post de volgende keer dat u zoiets meemaakt gewoon de waarheid! Dat is wel zo netjes......
Mvg
E Kooy
Goed om af en toe te zoeken hoe men over het bedrijf denkt, complimenten daarvoor!
Ook zeker niet verkeerd om ook de andere kant van het verhaal te horen, maakt het e.a. weer wat duidelijker.

Na de reactie van MRS staan alleen maar reacties van mensen die positieve ervaringen hebben met jullie smiling smileythumbs up
Aankomende zaterdag ga ik naar Deijne in Volkel een setje velgen ophalen.

Heeft iemand hier ervaring met dat bedrijf? Staan ze er voor open om klanten nog een rondje over het terrein te laten lopen om wat te bekijken?
van Kooy
Geen probleem meneer, dan wens ik u succes met uw zoektocht! Maar meneer vond het onzin en vertelde direct dat hij nooit meer bij ons zou komen, geen probleem, zo dacht ik. Maar meneer vond het ook nog even nodig om mij uit te maken voor @#$%& toen hij wegliep

Blijkbaar voelt diegene die mij te woord gestaan heeft bij dit bedrijf de behoefte om zijn straatje schoon te vegen

Het verhaal van 10 euro klopt, dat vond ik dus te duur en ben weggelopen. Daarna worden de feiten omgedraaid.

Nu doet hij alsof ik hem uitgescholden heb, ik zal hier niet herhalen wat ik naar mij hoofd geslingerd heb gekregen. Maar ik ben niet gaan schelden en heb hem succes gewenst met de verkoop van het item verder niets en ben kalm van het terrein afgelopen.

Ik blijf erbij met mijn vorige bezoeken bij dit bedrijf heb ik nooit problemen gehad en ben vriendelijk geholpen, dit keer was het echter anders.

Geen positieve ervaring voor mij, maar ik wens een ieder ander succes om hier de spullen te zoeken die ze nodig hebben.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-01-2018 20:34 door MRS.
Tja, probleem van dit soort zaken is dat de feiten door de betrokkenen vaak door een gekleurd filter worden opgeslagen. Beide partijen zijn uiteindelijk overtuigd van het eigen gelijk en waar de waarheid echt ligt is na een tijdje moeilijk te achterhalen. Voor een tientje zou een dergelijke discussie niet nodig moeten zijn. Tijd voor een kop koffie...drinking smiley
Joel 1987
Aankomende zaterdag ga ik naar Deijne in Volkel een setje velgen ophalen.

Heeft iemand hier ervaring met dat bedrijf? Staan ze er voor open om klanten nog een rondje over het terrein te laten lopen om wat te bekijken?

Jahoor, buiten rondkijken is bij mij nooit probleem over gemaakt.
Wel even netjes vragen.. niet zomaar doorlopen.
De trailerrem op vrachtwagens, destijds door de EU verboden. Volvo herintroduceerde in 2012 nog iets dergelijks maar dat is volgens mij geen succes geworden.
Erris Kooy
Hallo allen,
Af en toe Google ik mijn bedrijfsnaam om eens te kijken wat er zoal over ons geschreven staat, zo ook vanavond.
Tot mijn verbazing kom ik het verhaal van MRS tegen, normaal reageer ik niet op dat soort onzin maar hierin voel ik mij genoodzaakt te (verdedigen).
Het zou immers toch jammer zijn dat jullie een verhaal alleen van 1 kant horen.
Ook is het zeer spijtig dat mrs het hele verhaal verdraaid, ik heb deze meneer geholpen en ik wilde deze meneer idd het complete slotmechanisme verkopen, dit omdat ik anders zonder veertje het mechanisme niet meer kan verkopen.
Toen ik €10,- vroeg was meneer nogal verbaast: Pff €10,- wat een onzin! Geen probleem meneer, dan wens ik u succes met uw zoektocht! Maar meneer vond het onzin en vertelde direct dat hij nooit meer bij ons zou komen, geen probleem, zo dacht ik. Maar meneer vond het ook nog even nodig om mij uit te maken voor klootzak toen hij wegliep.
Tja dat pik ik idd niet en toen begon van Beide kanten een verhitte schetltpartij, dus dat MRS hierin stelt een heilig boontje te zijn is zo niet waar.
Dus aan MRS: post de volgende keer dat u zoiets meemaakt gewoon de waarheid! Dat is wel zo netjes......
Mvg
E Kooy
Leuk geprobeerd, maar dit verhaal komt op mij toch iets ongeloofwaardiger over dan dat van een forummer die hier al wat langer en altijd zeer fatsoenlijk actief is...
Ik en veel andere forummers kennen Kooij als een prettig bedrijf waar je voor redelijke prijzen koopt.
@dakloos
Natuurlijk geen probleem, iedereen mag zijn of haar eigen mening geven en die respecteer ik natuurlijk, wel ben ik blij dat ik ook mijn verhaal even heb kunnen doen.

Zelf hou ik niet zo van moddergooien/discussiëren op internet en zou ik het zelf ook nooit zo doen, ik zou denken een belletje naar diens collega/chef/baas zou ook kunnen om eea even uit te praten.

Ik vind het hartstikke leuk om jullie foto's van ons bedrijf voorbij zien te komen, ik heb zojuist een paar foto's gemaakt, daar gaat dit topic tenslotte over, maar helaas lukt het me niet om ze in te voegen.confused smiley
Ook wel eens bij Kooy geweest. Ook hier goede ervaringen aan de telefoon en aan de balie.
Erris Kooy
@dakloos
Natuurlijk geen probleem, iedereen mag zijn of haar eigen mening geven en die respecteer ik natuurlijk, wel ben ik blij dat ik ook mijn verhaal even heb kunnen doen.

Zelf hou ik niet zo van moddergooien/discussiëren op internet en zou ik het zelf ook nooit zo doen, ik zou denken een belletje naar diens collega/chef/baas zou ook kunnen om eea even uit te praten.

Ik vind het hartstikke leuk om jullie foto's van ons bedrijf voorbij zien te komen, ik heb zojuist een paar foto's gemaakt, daar gaat dit topic tenslotte over, maar helaas lukt het me niet om ze in te voegen.confused smiley

Ik ben blij dat er bedrijven zoals jullie zijn, jullie zijn de enige levensader in veel gevallen voor de liefhebbers die hun youngtimers rijdend proberen te houden.

Dus ga vooral zo door en bedankt.
Erris Kooy

Ik heb je in een privebericht een tutorial gestuurd over foto's plaatsen die ik ooit is van gebruiker afentoe heb gekregen , misschien dat dit je helpt?
Afgelopen zaterdag bij Deijne in Volkel geweest.
Geen foto's gemaakt, staat vooral erg dicht op elkaar gestapeld waardoor en zo veel mogelijk op het terrein kan staan.

Setje velgen opgehaald voor mijn Mazda 3. Uiteraard zijn ze minder netjes dan ik had gehoopt dus dat wordt een projectje.
Verder een prima bedrijf volgens mij, kon, na het gevraagd te hebben, het terrein op om wat kleine dingen te zoeken die ik nodig had.

Waar ik me over verbaas is dat er zo ontzettend veel (mooie) onderdelen in de auto's blijven liggen/hangen. Prachtige interieurs in een auto zonder ramen/deuren, waardoor het interieur opeens veel minder mooi is en onder de schimmel zit. Misschien is er weinig animo voor dergelijke onderdelen maar daar zou toch meer aan verdiend kunnen worden.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-01-2018 14:21 door Joel 1987.
Joel 1987
Waar ik me over verbaas is dat er zo ontzettend veel (mooie) onderdelen in de auto's blijven liggen/hangen. Prachtige interieurs in een auto zonder ramen/deuren, waardoor het interieur opeens veel minder mooi is en onder de schimmel zit. Misschien is er weinig animo voor dergelijke onderdelen maar daar zou toch meer aan verdiend kunnen worden.

Daar verbaas ik me ook regelmatig over. Zo zag ik een tijd terug een Signum in geplette toestand met het complete beige lederen interieur nog erin! En laatst in Wintelre kwam er een Alfa 147 binnen met geweldig mooi rood lederen interieur. Die auto werd gewoon terwijl het regende met de ramen open bovenop 2 andere auto's gezet. Waarschijnlijk hoeven ze het niet allemaal van de onderdelen te hebben ofzo. Of ze halen er wat koplampen en evt goed plaatwerk af en voeren de auto's dan af omdat het aanbod anders te groot wordt en er geen ruimte meer is.
Ik denk dat de markt voor gebruikte interieurs gewoon klein is.
Hoe vaak komt het voor dat je van interieur moet wisselen? Volgens mij zelden, het gebeurt nog wel eens als upgrade omdat je een volleder interieur wilt ipv stof.
Auto´s komen nu eenmaal op hun dieptepunt op de sloop. Dat 10 jaar daarna iemand zoekt naar een interieur is weer wat anders.

Gr Jeroen
Wie o wie weet er nog een Passat 35i op de sloop te staan? Ik ben op zoek naar diverse onderdelen voor mijn exemplaar. Liefst in het noorden/noordoosten van het land, maar ik vind het geen probleem om een stuk te rijden, dus iedere tip is welkom!

En mocht er iemand een Smart Forfour eerste generatie op de sloop spotten (moet nu langzamerhand een beetje op gang gaan komen) waarvan het interieur en vooral het dashboard er nog niet uit is gesloopt, dan houd ik me ook aanbevolen. Liefst een beetje in het midden/zuiden van het land.

929V6
En mocht er iemand een Smart Forfour eerste generatie op de sloop spotten (moet nu langzamerhand een beetje op gang gaan komen) waarvan het interieur en vooral het dashboard er nog niet uit is gesloopt, dan houd ik me ook aanbevolen. Liefst een beetje in het midden/zuiden van het land.

Welke kleur: zwart, blauw, rood of (licht) grijs? Niet dat ik iets weet te liggen, maar lijkt me nogal belangrijke info in dit geval aangezien er zoveel keuze was en ik aanneem dat het wel bij de kleur van de stoelen moet passen.
Bart81
929V6

Welke kleur: zwart, blauw, rood of (licht) grijs? Niet dat ik iets weet te liggen, maar lijkt me nogal belangrijke info in dit geval aangezien er zoveel keuze was en ik aanneem dat het wel bij de kleur van de stoelen moet passen.

Maakt niet uit. Het gaat om het centrale deel van het ventilatierooster en dat is volgens mij altijd zwart.
beboworld
929V6
Zeker jammer van die 104 en van die Baltic eigenlijk ook wel. Bij welke sloperij is dat?

Jurrie Knapper in Groningen. De Golf heb ik afgelopen zaterdag trouwens al niet meer zien staan. Foto's zijn al weer van een week eerder.

Ok, een beetje een late reactie van me, ze staan/stonden bij Maris, de buren van Knapper. (heb ze ook zien staan)
herman78
Deze sloperij muppet bevind zich net buiten leeuwarden.
De sloop stopt er langzaam mee ,hij heeft zoiets van ik vind het mooi geweest.
Hij gaat nu alleen nog verder met oud ijzer enz.
Hij heeft denk ik al meer dan 30 jaar een oude Scania vabis uit de jaren 60/70 waar die dat mee doet.
Terrein is al jaren zo en had altijd het oude spul vaak . De golf gts is van een werknemer staat daar al vrij lang net als een andere golf.
Soms wat duur ,maar hij heeft het wel.
Dit is net als van dam in oldeberkoop nog 1 van de laatste ouderwetse sloperijen die nog oud spul heeft staan.
De zwette is van bongo en deze is schreeuwend duur als bijna enigste sloperij in lwd.
Die durft 30 a 35 euro te vragen per spiegel voor een 97er ford fiesta.
sjouke meier vraagt net 10 euro.
Nicolai in drachten is ook een hele goede sloop en zeker niet duur
en anders lettinga
Tis jammer dat muppet er mee stopt

Dankzij deze foto en tips heb ik vorige week deze sloper opgehaald en gered voor een aantal onderdelen. Zo zie je maar, dit forum levert toch wat op!
Wegens tijdgebrek lees ik al een tijdje niet meer mee in dit topic. Daarnaast kom ik bijna nooit meer op sloperijen.
Tot afgelopen woensdag, toen ik een andere achterklep zocht voor mijn Twingo (dit is de reden waarom).

Op de sloperij in kwestie (Rutte, Velserbroek) stond ook deze rechtsgestuurde Mercedes V123 Lang uit 1985. Zoiets zie je niet vaak op een sloperij.

Gisteren ben ik weer even bij Verberk in Uden geweest. De rest van de foto's komen later online.
Deze Peugeot 106 XSi 1.6 uit 1995 wilde ik wel alvast met jullie delen. Hij is net een week geleden binnen gekomen en gelijk helemaal compleet op de stapel gelegd om afgevoerd te worden. Dus als iemand nog een net bumpersetje zoekt voor (waarschijnlijk heel) weinig, wees dan snel. Waarschijnlijk is hij binnen nu en een week afgevoerd.

Hier de rest van de foto's bij Verberk in Uden:

Vauxhall Mokka X

Een Ford Fiesta met leuke (OPC-achtige) wielen. Ook leuk voor een 4-gaats Opel.

Vauxhall Astra GTC SRi

Vauxhall Cascada

De D Kadett staat er (gelukkig) ook nogsteeds

Vauxhall Adam met een beetje schade

Ford StreetKa welke nog even uitgelijnd moet worden

Vauxhall Senator CD, waarvan de 3.0 24v inmiddels in een Manta B voort leeft

Renault oprijwagen uit 1996

Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst een Citroën Evasion zag

Opel Astra F2 Caravan

Astra G Coupé (1 van de 3)

Vauxhall Corsa VXR

De restanten van een Land Rover

Vauxhall Insignia Hatchback

De overblijfselen van een ooit best nette Calibra 2.5 V6

En als laatste deze leuke Ford StreetKa
Die blauwe astra f station heeft een chrome strip op de achterbumper. Normaal duid dat aan dat het om een cdx uitvoering gaat. Echter ontbreekt deze strip op de stootlijsten zo te zien
Maar die Streetka heeft toch gewoon achterwielbesturing winking smiley
Hallo Beste , Als er mensen zijn die een Renault megane cabrio van het eerste type en facelift tegen komen op de sloop ,willen jullie kijken of er een trekhaak op zit ! mijn zoek tocht is groot en al erg lang ! ik zelf heb me al kapot gezocht, online is er niets te vinden bij de slopen bij mij in de buurt helaas ook niet zoals g.a.o.s en van der veer

mijn dank is erg groot big smile smiley
Van een Megane Coupé past niet?
stoterstangen90
Van een Megane Coupé past niet?

nee die heb gisteren geprobeerd te monteren , sad smiley
Volgens mij heeft Eysink in Haaksbergen een Cabrio staan. Of daar een trekhaak onder zit?
Is het wel mogelijk om een trekhaak te monteren onder een Megane Coupe?
zombies
Is het wel mogelijk om een trekhaak te monteren onder een Megane Coupe?

Blijkbaar. En heb ook gegevens gevonden over het gewicht wat de cabrio mag trekken, dus moet vast wel kunnen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-05-2018 08:37 door Jay DoubleYou.
Vandeweek heb ik weer even een rondje gelopen bij Verberk in Uden. Er was weer leuk spul binnen gekomen. Hier een kleine impressie:

Opel Astra F2 Cabrio 1.8 16V. Hier beland vanwege wat kleine afkeurpuntjes waaronder een gaatje wat gelast zou moeten worden. Blijft toch jammer van zulke auto's. Deze is dus nog helemaal compleet, zelfs met werkend elektrisch dak.

Héle dikke Twintop SRi (=OPC-Line)

3 Astra F Caravan schuurtjes naast elkaar

Deze Corsa is net ingereden...

Mooie Cascada, met een geweldig mooi interieur (leren bekleding en carbon delen)

Leuk dit astrawez!!
Waarom die C5 daar dan weer staat...
Veel opel, of jij bent nogal van de opel.
De oranje focus is nog wel wat van te maken zou je zeggen.
De senator heeft een typisch uitbreek deukje links achter.
Wie zoekt nog een mooie Ford Taunus hier wat fotos en telefoonnummer erbij
auto staat in Beek Limburg [www.flickr.com]
Dat lijken me auto's uit de Koenencollectie
Ze staan bij Ford Josbogman op het terrein, zit ook een sticker op de achteruit van bogman uit de jaren 70
Vorige week was ik bij sloperij Rutte. Daar stond deze Renault 21 die in zijn geheel is verkocht voor de export.

En helaas ook deze Sierra Wagon. Volgens mij is deze ondertussen al plat. sad smiley

Jammer van die Sierra als die echt plat gegaan is.
Weet er iemand toevallig een eerste type Espace (mag van voor of na de facelift zijn) te staan?
9 augustus 2018, sloperij Rutte:

Deze Golf had toch bijna 400.000 km op de teller!

Ik kijk al een hele tijd niet meer op dit topic, aangezien ik bijna nooit meer op sloperijen kom. Tot 1 september jl. Ik was even bij Rutte in Velserbroek, waar deze Audi A8 uit 1997 stond.

Brand bij de lokale Porsche/Bentley dealer leveren deze plaatjes opeye popping smiley

p1 by J Sampers, on Flickr

911

p2 by J Sampers, on FlickrContinental GT

p3 by J Sampers, on Flickr
Tja... waarschijnlijk een Cayenne

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-09-2018 09:38 door LM002.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.