Foto's uit de oude doos

Gepost door Baur 
Simca1006
Nou, Ente ?

eye rolling smiley

confused smiley

drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-06-2008 23:55 door ENTE.
ENTE Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nou, Ente ?
>
> eye rolling smiley
>
> confused smiley
>
>
>
>
> drinking smiley

Bierkennerverhaal ? pompompom
Dat verhaal klopt als een (VW)bus....
Het enige wat klopt is een zwerende vinger !!grinning smiley Anyway smaken verschillen ??
Weet je wat klopt? Mijn hartje! En dan wel enkele slagen sneller als het weer het prachtige woord Grolsch ziet. Zelfs nog op een Vlokwagenzus.

WOF
Heerlijk zo'n heldere jongen hier uit ons dorp !!
Hier nog een foto uit mijn oude doos.Het betreft 2 Ascona's en een Ford Taunus 1.3 L .
De zwarte Opel was mijn buurjongen en de oranje was van mij.De Ford Taunus was een echte 1.3 en van wijlen mijn vader.

gr Marcel
Prachtig tijdsbeeld dit weer!big smile smiley Welk jaar was deze foto gemaakt?
Deze foto is gemaakt in maart 1989.Een pittige tijd terug alweer.Maar het was net alsof het gisteren was.In Zwaag gemeente Hoorn.
gr Marcel.
Anonieme bezoeker
Re: Foto's uit de oude doos
19-06-2008 07:44
z'n ascona B hebben wij ook nog staan, wordt alleen nooit wat mee gedaan..
Het betreft een Coupe, luxe uitvoering, chrome sierlijstjes, sport motor.

Super mooi die foto!eye rolling smiley
Leuke foto rottieroodmax !
Anonieme bezoeker
23-06-2008 14:35
Ik heb mijn setjes weer eens aangevuld, met bijvoorbeeld:

en

en

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-06-2008 16:25 door Starlet91.
Anonieme bezoeker
23-06-2008 23:57
Die Ascona's hebben bijna dezelfde kenteken combi, alleen in een andere volgorde.
Anonieme bezoeker
06-07-2008 10:36
@rottieroodmax

Altijd leuk een B ascona 2.0E sport.
Leuke plaatjes. Echt genieten.
Die Renault Floride lijkt nog even hard te moeten remmen voor de 404. smiling smiley
En échte originele Golfjes met metalen bumpers zijn ook allemaal verdwenen.
Die Renault en die 404, beide weer staaltje schitterend frans design.
Laatst nog een full optional 404 gezien, met allemaal sierstrips, opsmukjes, opties en dingetjes, érg leuk!
Je bedoelt waarschijnlijk van die Robri spullen Miel? (zie plaatje)
Van mij hoeft dat niet hoor. Hou een 404 maar lekker puur!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-07-2008 10:57 door Gilletti.
Ja, bijzondere en unieke auto, heeft heel weinig gereden!
Anonieme bezoeker
08-07-2008 11:39
Anonieme bezoeker
10-07-2008 21:56
heel gaaf weer, simca 1006!
Een gewone 200D is al niet snel, laat staan deze:

nut smiley Uitsluitend geschikt als volgwagen dus, als hij de stoet tenminste kan bijhouden.
Daarom mocht je vroeger een begrafenisstoet ook niet kruisen. Die binzen konden anders niet meer op gang komendrinking smiley
Ik heb in een grijs verleden met zo'n verlengde W123 taxi (schoolkinderen) gereden.

Wat een rampenkar, en ook nog eens zonder stuurbekrachtiging welke op dit model bepaald geen over bodige luxe was.
Rechtuit rijden ging nog wel, maar zodra je er mee de hoek om wilde moest je haast uitstappen om hem de hoek om te duwen. smiling bouncing smiley

Greetzzz Renate.
@ 929V6 : ik kan me nog herrinneren dat de broer die doof was(is) van een schoolvriendje dagelijks met zo'n MB werd thuis gebracht.

Anonieme bezoeker
22-07-2008 14:40

een fordje in Wiesbaden anno 1950
Van de website van het AD:
simca1006 Schreef:
-------------------------------------------------------
> [www.imcdb.org]
>
> [www.imcdb.org]

Tatrathumbs up

Hier nog een foto uit het familiealbum. De linker jongen is mijn pa. Foto zal omstreeks 68-70 gemaakt zijn

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-08-2008 15:53 door Enzo Dizono.
hahahahaa,dus ook bij jullie zaten ze op deze manier te spelen.Ik kan mij nog heugen dat ik met m'n kleine broertje ook zo aan een tafel zat die uitgeschoven kon worden.
Bij ons stond er een bak Lego,een hoop Matchbox autootjes en wat ander speelgoed.
Ik woonde 1 hoog in Amsterdam,dus buiten spelen was niets voor ons.Dan maar lekker bouwen en spelen.
Leuke foto!!!!!Super.De herinneringen schieten hier weer door m'n hoofd.Wat gaat de tijd snel.Ik praatte over het midden van de jaren 70.
Helaas leeft mijn vader niet meer,maar die vond het prachtig om z'n koters op die manier bezig te zien.
Ik ben trouwens van het geboortejaar 1968.
gr Marcel.
Anonieme bezoeker
25-08-2008 19:15
Bouwjaar 1970 hierzo...ik ken die uitschuiftafel ook nog....en onze haartjes werden geknipt door de huiskapster (lees: moeder) dus je liep altijd zwaar voor löl.

Die groene transformator, met grote rode draaipijl kan ik me ook nog heel goed herinneren, wij hadden slagboompjes, en een mega-neptunnel in ons "traject" overigens!...de jaren 70....werelds!
simca1006 Schreef:

>
>

Rusland zo te zien. Leuk en apart is de rode Tatra 603, te herkennen aan de dubbele achterruitjes winking smiley

Maar wat zijn die coupeetjes op de voorgrond?
De linkse (midden op de foto) is een Celica Liftback van begin jaren 80, de rechter is een Dodge Omni Coupe
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.