Het Golf 1 forum + Nederlands kentekenregister ( mk1_register@hotmail.com )

Gepost door Anonieme bezoeker 
mame91995
afentoe
Afgaand van wat ik op de foto's zie is deze nog best te redden. Flink wat snoeiwerk en uiteraard gaat er onderhoud nodig zijn, maar het moet kunnen toch?

Kon aan de rechterkant niet dichterbij komen, zonder mijn evenwicht te verliezen, en vervolgens in de doornstruiken te vallen dan, maar daar kijk je zo boven het achterwiel de auto in, zit geen spatbord meer daar, is helemaal weggerot, en denk dat de bodem ook weg of bijna weg is, heeft daar minstens 22 jaar gestaan, mogelijk nog langer

sterker nog, ik denk niet alleen dat de bodem weg is, ik weet het wel zeker, aan de achterkant kun je er relatief goed bij, en ik zag vandaag bomen door de bodem heen groeien
Is het Golf 1 Register ook ergens opvraagbaar? Ik ben begonnen met het verzamelen van kentekens van de Golf 1 Scorpion, welke op kenteken staan als Golf C 51 kW. Nogal onbegonnen werk, dus ik moet het vooral van beeldmateriaal hebben. Hier (en in het register topic) is al veel aangedragen, maar is het ook ergens opgeslagen?
Die had ik al inderdaad, helaas is dit exemplaar geëxporteerd. Ik betwijfel of hij nog bestaat, op het laatst was het enkel nog een carrosserie.

Bedankt voor de moeite!
Apart verhaal van deze Golf diesel type I ( kenteken FB-43-JH ) met zoals het autobedrijf zegt slechts 18.000 km op de teller, ik had het gisteren al gelezen.

Je kunt niet exact controleren of dit daadwerkelijk klopt, 5 cijferige teller + de kilometerstand die bijgehouden werd op twee notitiepapiertjes oogt wel zeer houtje touwtje. Pas vanaf zomer 1995 wordt de datum erbij geschreven , daarvoor alleen het verbruik. Vreemd ook dat er een aankoopfactuur uit augustus 1989 voor Dfl. 16.920,- bijzit ( daarbij staat zelfs de brandblusser , gevarendriehoek en volle benzinetank beschreven )

De auto oogt wel zeer netjes, zou mij niet verbazen dat deze straks voor de hoofdprijs bij een klassieke auto handelaar komt de staan.
Hallo allemaal. Even terug te komen op de eerste post: is er nog iemand mee gestart met het Golf 1 register in Nederland? Ik weet dat er in Duitsland een soortgelijk register is waar ik mij aangemeld heb. Het is alleen jammer dat je alleen ziet waar je in de lijst staat maar niet de chasis nummers zichtbaar zijn. Ik weet alleen dat ik met mijn Golf cabrio op nummer 7 sta. Dus er zijn 6 oudere.
Misschien kan en wil iemand antwoordt geven.

Richard Golf MK1 cabrio
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje ik ben op zoek naar een rode golf 1.8 GTI met het kenteken SG-60-NH
Dan ga ik ook hier mijn vraag stellen... weet iemand waar mijn eerste auto kan zijn..
KV-24-TK VW Golf 1 LX.
APK sinds 2014 verlopen, maar laatst in 2017 tenaamgesteld..en voor het laatst gespot in Arkel.

Ik zie mijn oude Golfje er tussen staan! Weet iemand van wie de KF-93-RG is? Het is een witte Golf 1 GTI. Ik heb daarvan nog wel leuke verhalen en foto's!!

Ik hoor het heel graag!!

Groeten.,
MArk

Die is van mij! al 13 jaar!
Leuk ding! Niet in nieuwstaat, maar nog vrij gemakkelijk een leuk ding van te maken. Prijs valt me wel mee.
Had even contact met 'm, hij heeft er zo eentje in heel goede staat en deze kwam ook bij hun vandaan! smiling smiley Maar dit is dus niet dat strakke exemplaar wat ze nog hebben.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.