Formule E Marrakesh

Gepost door L Breevoort 
De tweede FE race van het seizoen. In Saoedie-Arabie was het nog even afwachten wat de nieuwe regelementen zouden brengen, maar in Marokko was het een spektakelstuk. Verschillende teams en coureurs die de kop konden nemen, prachtige gevechten en domme fouten, uiteindelijk leidend tot een Belgisch-Nederlandse 1-2. En de attack mode lijkt zowaar een leuke tactische aanvulling. Er zat meer actie in deze race dan in een heel F1-seizoen. Nu de autowissels verleden tijd zijn, allerlei grote fabrikanten deelnemen (en worden verslagen door een Mahindra) en de races zeer close en vol actie blijken, is het niet tijd voor een algehele herwaardering voor deze serie? Ik vond het altijd al leuk, maar dit seizoen lijkt buitengewoon spannend te gaan worden. Heb je de Marrakesh ePrix gemist, zorg dat je een herhaling meepikt op Eurosport of Ziggo.
Re: Formule E Marrakesh
13-01-2019 09:58
Fijn dat je genoten hebt maar ik heb er helemaal niets mee.
algehele herwaardering ? tis heel simpel, er zijn drie categorieën;

- mensen die van formule-e houden
- mensen die van de oer formule 1 houden
- mensen die met beiden niets hebben

Waarom herwaarderen? Ieder zijn ding toch?
Quatrelle
algehele herwaardering ? tis heel simpel, er zijn drie categorieën;

- mensen die van formule-e houden
- mensen die van de oer formule 1 houden
- mensen die met beiden niets hebben

Waarom herwaarderen? Ieder zijn ding toch?

4 categorien.

Ik zie de meerwaarde van Formule E ook binnen onze opgelegde noodzaak naar Elektrisch rijden. Wellicht dat in formule E binnenkort ook wel word gereden met een kleine batterij maar dat je mag DC snelladen tijdens de pitstop. Is toch vet als het ze lukt om daarmee kleinere accu's te maken en meer kW in een accu te pompen in een paar seconden. Dan komen we ergens.

Tegelijkertijd houd ik van Formule 1.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close