Kia Niro

Gepost door Rutger DC 
Kia Niro
25-11-2021 08:45

"De nieuwe Kia Niro komt in al zijn verschijningsvormen medio volgend jaar in Nederland op de markt."

Bron: [www.autoweek.nl]

Toch ook weer als Niro EV, ik dacht dat de toekomstige EV4 als vervanger zou dienen.
Re: Kia Niro
25-11-2021 09:25
Stiekem naar de Audi R8 gekeken, met die sideblades?
25-11-2021 09:33
Ziet er niet gek uit, ben er wel benieuwd naar. Ook naar de prijsstelling. En of ie nu wel een trekgewicht heeft.
25-11-2021 10:12
Veel details zijn overgenomen maar als geheel staat er een heel andere auto. Jammer van de extra raamstijl, dat heeft de huidige niet. Sowieso vind ik de C-stijl op productiemodel lijken op een after thought. Oogt gewoon niet als één mooi geheel. Interieur heeft veel 'knoppen' maar oogt beter dan bij de EV6

25-11-2021 10:17
Erg lelijk en vergezocht element om een in de basis nogal behoudend ontwerp enige sjeu mee te geven, die C-stijlen. Hetzelfde geldt voor het plastic rond de voorwielen. Geen design dat mijn handen op elkaar krijgt.
25-11-2021 10:52
Die gaat veel in het zwart worden verkocht. Ik vind het jammer hoe veel auto's uit hun "ogen" kijken tegenwoordig...
25-11-2021 11:21

Achterkant vind ik dan wel weer geslaagd.
25-11-2021 11:46
rzasa
Ik vind het jammer hoe veel auto's uit hun "ogen" kijken tegenwoordig...
Deze doet me aan een luiaard denken.
25-11-2021 11:54
Rutger DC
Toch ook weer als Niro EV, ik dacht dat de toekomstige EV4 als vervanger zou dienen.
Misschien omdat deze ook nog met brandstofmotoren aangeboden gaat worden?

Ik vind het op zich een aardig ontwerp, in veel opzichten bijna net zo saai als de huidige maar wel wat strakker. Die sideblades ook wel leuk, tot aan die achterlichten. Zeker schuin van voren doet dat in eerste instantie een bavianenkont vermoeden. Dat blijkt gelukkig niet het geval, maar de achterlichten gewoon óp de kont had mij een stuk mooier geleken.
25-11-2021 12:11
De C-stijl ziet er nogal gekunsteld uit maar op de laatste foto's hierboven best behapbaar.
Esthetisch een wereld van verschil met de huidige, in zijn geheel een erg mooie wagen en een interieur waar VW een voorbeeld aan mag nemen.
Op basis van mijn rijervaring met het huidige model; lijkt dit een aanrader te worden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.