Opel Astra (L) - Sports Tourer, p. 2.

Gepost door der Magistrat 
Een Golf met wat scherpere hoeken.
Zo te zien heb je dan ook wel een goedkoper dan goedkoop uitvoering weten te vinden. Nieuwprijs volgens kenteken 1.200 Euro lager dan de huidige allerlaagste vanafprijs winking smiley
Jammer dat die geen wieldoppen heeft, had goed gepast bij de zwarte spiegels...
Total Loss
Zo te zien heb je dan ook wel een goedkoper dan goedkoop uitvoering weten te vinden. Nieuwprijs volgens kenteken 1.200 Euro lager dan de huidige allerlaagste vanafprijs winking smiley

Dat is bijzonder big smile smiley

De Corsa zie ik ook bijna altijd in het grijs (niet zilver) en met standaard wieltjes. Hopelijk dan vaker wat leuker aangeklede Astra's.
Ik zie dan weer vaker een dikkere uitvoering. Reed net nog achter me, wel in het zwart maar met dikke wielen. Overigens zie ik de Corsa opvallen vaak de laatste tijd, begint dus gemeengoed te worden.
Opel Astra GSe

De Opel Astra was al te krijgen met een 180 pk sterke plug-in hybride aandrijflijn. Technisch broertje Peugeot 308 is met dezelfde stekkerhardware te krijgen, maar wordt als GT Hybrid daarnaast ook met een 225 pk sterke plug-in hybride aandrijflijn geleverd. Opel hangt diezelfde sterkere plug-in hybride techniek nu in de Astra GSe. Dat betekent: een 180 pk sterke 1.6 en een 110 pk sterke elektromotor, goed voor 225 pk en 360 Nm koppel. Uitgebreide technische specificaties geeft Opel nog niet vrij, al zijn de 7,5 tellen die de Peugeot 308 GT Hybrid 225 voor de o-100-sprint nodig heeft, ongetwijfeld indicatief voor wat de Astra GSe in huis heeft. Ook de stationversie van de Astra, de Astra Sports Tourer, komt er als GSe. Achterin de stekkerversies ligt een 12,4 kWh accu waar je zo'n 60 elektrische kilometers uit perst.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.