Nieuwe EV voor China, ontwikkeld door joint-venture partner GAC met een naam die in Japan werd gebruikt voor de eerste generatie Mitsubishi Outlander:









Verschillen ten opzichte van de Aion V:



Bron: [autoreview.ru]

De Aion V heeft een elektrische motor met 184 pk en 350 Nm en NEDC-actieradius van 600 km. Opvallend is dat Mitsubishi wel een heel eigen dashboard monteert in de stijl van de nieuwe Outlander.

GAC Mitsubishi heeft al twee modellen van GAC in het gamma:

Mitsubishi Qizhi EV, afgeleid van de GAC Trumpchi GE3.



Mitsubishi Qizhi PHEV, afgeleid van de GAC Trumpchi GS4.



De Airtrek heeft vergeleken met deze modellen een veel meer eigen uiterlijk en mag ook Mitsubishi-logo's dragen.

De Airtrek komt niet naar Europa, wel krijgen we wellicht een variatie op de Renault Mégane E-Tech Electric met Mitsubishi logo's rondom.
Dan vind ik die Aion V mooier dan de Mitsubishi. Inwisselbaar design verder.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.