Toyota Land Cruiser

Gepost door MCW 
Toyota Land Cruiser
10-06-2021 00:23

GR Sport

Normale

Meer foto's en info: [www.motor1.com] & [www.carscoops.com]
Re: Toyota Land Cruiser
10-06-2021 00:26
Interieur ziet er best goed uit maar exterieur mij te lomp/grof. Maar zal uiteraard een goed werkpaard zijn. Voor bepaalde landen is dit een erg belangrijke auto voor Toyota

10-06-2021 14:27
Aardig te pruimen wel! Helaas worden hier echte vierwielaangedreven terreinauto's dankzij onze overheid direct de markt uit geprijsd vanwege C02 boete's.
Ik zie hier meer de zoveelste PC Hooftstraat-tractor in als een serieus werkpaard..... kan zo aanschuiven bij het rijtje Land/Range Rover statussymbolen.sad smiley
11-06-2021 00:15
Oke...

Muddy Bandit
Ik zie hier meer de zoveelste PC Hooftstraat-tractor in als een serieus werkpaard..... kan zo aanschuiven bij het rijtje Land/Range Rover statussymbolen.sad smiley

Ik zie gewoon een evolutie. Een RR ziet er qua uitstraling echt totaal anders uit.
Van werkpaard naar PC Hooftstraat tractor/statussymbool kun je misschien wel evolutie noemen, maar dat zegt verder niets over of het als werkpaard ook nog fatsoenlijk bruikbaar is gebleven... en een mobiel kantoortje zie ik nog steeds niet als een werkpaard.winking smiley
Met de Landcruisers (en vele andere terreinauto's) is het net als met de sterke werkman die uiteindelijk is opgeklommen tot directeur: voor het lompe en zware werk wat die vroeger nog allemaal zelf heeft gedaan moet hij nu anderen inzetten.
11-06-2021 07:20

Van werkpaard naar PC Hooftstraat tractor/statussymbool kun je misschien wel evolutie noemen,

Nee bedoelde het uiterlijk. Er staat imo geen totaal andere auto zoals bv wel gedaan is bij de Defender
Voor de Defender was natuurlijk ook niet echt een evolutie mogelijk, die stamde nog af van de postkoets. grinning smiley

Ziet er wel stoer uit zo, gelukkig geen rare punten en hoeken. De neus vind ik in de basisversie het strakst.
Lelijk als de nacht, maar dat is Toyota wel toevertrouwd. Ongetwijfeld is de auto nog net zo capabel als voorheen. De GR Sport ziet er dan nog het beste uit wat mij betreft. Wel verfrissend om de naam Sport te gebruiken voor een ruiger ogende uitvoering met redelijk kleine velgen met ballonbanden.

MCW
Ik zie gewoon een evolutie. Een RR ziet er qua uitstraling echt totaal anders uit.

Dat is niet de voorganger. smiling smiley De nieuwe Land Cruiser 300 is de opvolger van de 200 (V8). Jouw foto toont de 'kleine' Land Cruiser 150, de Prado.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.