Hyundai Ioniq 5

Gepost door MCW 
Re: Hyundai Ioniq 5
29-09-2021 17:53
Engineer2
De beruchte zweedse elandtest is uitgevoerd met Tesla Y, Mustang Mach-E en Ioniq 5. Tesla Y is de winaar met dicht er achter de Ioniq5. De Mach-E waren ze ontevreden over de ESP calibratie.

Op basis van die beelden ziet de Hyundai er bij het uitsturen een heel stuk stabieler uit dan de Tesla en snap ik eigenlijk niet waarom de Hyundai niet als beste uit de bus kwam.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-09-2021 17:54 door 929V6.
29-09-2021 18:18
Het lijkt alsof die Hyundai er later achteraan is geplakt en niet meedeed met de vergelijking tussen de Ford en de Tesla.
29-09-2021 19:57
Wouter82
Het lijkt alsof die Hyundai er later achteraan is geplakt en niet meedeed met de vergelijking tussen de Ford en de Tesla.

Nee, want in het fragment met de Tesla zie je de Hyundai er al achteraan komen.
29-09-2021 20:45
Ik denk dat ik de Ioniq5 op beeld bijzonderder vind ogen dan in het echt. Ben er nu een aantal tegengekomen.. en het design doet toch wat gewoontjes aan, eigenlijk.
Komt de Ioniq5 je van voren aangereden, met DRL aan, dan is het net alsof ik de neus van een BMW 3 serie zie. (toen BMW afstapte van ronde lampen in de neus..).

Verlichting achter staat bijna niet aan.. dus daar mis je weinig aan dat niet alles LED is.
25-11-2021 15:15
De Ioniq5 is na al eerder in Engeland verkozen te zijn nu ook in Duitsland de auto van het jaar.

[imotion.hyundai.nl]

[www.focus.de]

Engineer2
De Ioniq5 is na al eerder in Engeland verkozen te zijn nu ook in Duitsland de auto van het jaar.

thumbs upthumbs upthumbs upthumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.