Honda N-ONE facelift (JP)

Gepost door MCDubbellU 
Ik maar zoeken naar het bestaande topic.. blijkt auto al 8 jaar oud te zijn! Kon me te introductie nog goed herinneren. De keicar heeft een facelift ondergaan met LED dagrijverlichting en nieuwe grille en bumpers. Ook de achterlampen zijn iets anders en het interieur is flink op de schop gegaan. De RS (660cc turbo) heeft als eerste keicar een 6-bak

RS

Premium

Pre-facelift

Nog altijd een leuk dingetje al vind ik de pre-facelift neus mooier
De RS stond als Café Racer Concept op de Tokyo Auto Show van dit jaar:
De pook van de handbak zit op de plaats van de gebruikelijke automaatpook, naast het stuur in het dashboard. Interieur niet verkeerd, het is jammer dat deze auto's te duur worden als ze voor onze markt gebouwd zouden moeten worden. Maar de S660 heeft al langer de 6MT; telt die niet mee als kei car?
Iets groter en dit was echt wel een succesvolle A-segmenter geweest hier.
Lexarno
Iets groter en dit was echt wel een succesvolle A-segmenter geweest hier.

Nou ja, totdat je op een nieuwsbericht van Lars Krijgsman klikt: Dít zijn de prijzen van de Honda N-One!, het artikel leest, de prijzen ziet, hardop lacht en tot de orde van de dag overgaat.
Ik weet niet of dat duur is voor de Japanse markt, wat ik zeg als ze hem hadden aangepast voor de westerse markt en onder de Jazz hadden geplaatst had het hier(in NL voornamelijk) wel een klein succesje geweest denk ik, zeker 10 jaar geleden. Dat Honda's nou eenmaal duurder zijn in aaanschaf is algemeen bekend ja.
Klein is niet hetzelfde als goedkoop, en priegelwerk kost meer tijd en afstelling van robots dan bij grote wagens. Bovendien is Honda nooit goedkoop. Wel goed.
Waarom de pers het een compleet nieuwe generatie noemen ontgaat mij. Alles is krek eender behalve bumpers, indeling lampen en interieur
"Dit is de splinternieuwe koplampindeling van de Honda N-One" was een betere titel geweest op AutoWeek.nl. smiling smiley
Style + Urban edition. Alle foto’s en info: [www.motor1.com]

Staat erg leuk in het interieur, dat imitatiehout. Helemaal in jaren 70-stijl en dat zal allicht ook de bedoeling zijn.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.