Dacia Sandero / Logan III

Gepost door Joop Passchier 
Prijzen

TCe 100 Bi-Fuel Essential € 14.490
TCe 100 Bi-Fuel Comfort € 15.090
TCe 90 Essential € 13.990
TCe 90 Comfort € 15.590
TCe 90 CVT Comfort € 17.990

Stepway:
TCe 100 Bi-Fuel Essential € 16.290
TCe 100 Bi-Fuel Comfort € 17.490
TCe 90 Essential € 16.790
TCe 90 Comfort € 17.990
TCe 90 CVT Comfort € 20.390

[www.autoweek.nl]
Voor de prijs van een aangeklede A segmenter krijgt men deze B-klasse kraker die tegen het C-segment aankruipt.
Moet niet gekker worden! thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-12-2020 15:21 door Daniel de Dion.
Bijna dezelfde prijs als voorheen voor een flink opgewaardeerd product. Prima. Vergelijkbare prijzen met de twee Koreaanse A-segmenters met amechtig atmosferisch driecilindertje. Kan me voorstellen dat de populariteit, die in Nederland tot nu toe (ver) achterbleef, ook hier gaat toenemen.
Sandero vs Clio:

[www.largus.fr]

Re muisklik / vertalen? / Engels > Sandero 'wint' van de beste B segmenter
15k in de Comfort uitvoering. Dan heb je een vrij groot model met een prima uitrusting. Top!
Voor 16/17k lopen ze ook te stunten met een Clio bifuel, vind ik persoonlijk toch een stuk fraaier.
Gaaf dat het nog bestaat thumbs up
De simpele vormgeving van oude Dacia's leende zich prima voor dit soort kale uitvoeringen. De nieuwe Sandero misstaat het mijns inziens. De uitgaande Sandero kon het wat mij betreft beter hebben.

Ik zag vandaag de Sandero Stepway. Ik was me nog niet bewust dat deze al bij dealer stond.

Ik meende dat deze goed over de 20.000 euro kost. Ik vond hem vooral groot. Nouja subjectief natuurlijk, maar wel een flink eind groter dan de voorgangers. Maar dat kan ook optisch zijn. Premium en Dacia gaan natuurlijk (nog) niet samen, maar de vroegere goedkope uitstraling was nu wel weg vond ik.
Een Stepway TCe 100 Bi-Fuel met alle opties komt op 19.823 euro. Dan heb je als opties: navigatie, 16" lichtmetaal, metallic lak. Pack Assist (achteruitrijcamera, PDC voor en achter, dodehoeksensor) en Pack Easy (hoogteverstelling bestuurdersstoel, elektrische handrem met hillhold, handsfree kaart, middenarmsteun) en in hoogte verstelbare kofferbakvloer. Ik denk dat Dacia hiermee kan scoren. Vind het een erg geslaagd model.
Ik vind 'm ook best mooi. Ik gun deze Sander een succesje!
Best gaaf, die nieuwe Sandero!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.