Volkswagen ID.4

Gepost door MCDubbleU 
Volkswagen ID.4
03-03-2020 09:20

The ID.4 will ride on the MEB platform and be launched with rear-wheel drive. A more powerful all-wheel drive variant will arrive later and it is slated to have two electric motors. Volkswagen was coy on performance specifications, but confirmed one of the variants will have a range of up to 311 miles (500 km) according to the Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure.

Ietjes te mollig maar verder vind ik het wel een fraaie crossover. En zelfs een beetje on-VW styling
Re: Volkswagen ID.4
03-03-2020 09:54
Weinig origineel. Houdt ergens het midden tussen een Mazda CX5 en een Renault Captur.
03-03-2020 10:43
Nog niet helemaal productierijp zeker gezien de psychedelische kleurstelling. Tja, ik vind het een volkomen vormeloze auto. De auto heeft wat trekjes van de Opel Grandland X, dat hadden ze bij Volkswagen zelf duidelijk ook wel door. Maar de verhoudingen zijn zoek, het glasoppervlak lijkt te gering en door de witvorm oogt de achterkant veel te zwaar. Doe mij dan maar een ID.3, of de el-Born.
Anonieme bezoeker
03-03-2020 12:30
Wltp in topuitvoering 500km, en de andere???? Stukken minder en wltp is in praktijk ook niet te haalbaar, bij lange ma niet zoals bij veel EV's van vag. Veel pr getrommel en zeer weinig daden sofar.
03-03-2020 13:13
In Zwickau en wijde omgeving al geen parkeerplaats meer te vinden vanwege ID.3 probleempje.
Gelukkig duurt het nog even voordat voor de ID.4 parkeerruimte moet worden gevonden.
03-03-2020 13:37
Corolla Hybrid! De beste!
03-03-2020 13:53

wltp is in praktijk ook niet haalbaar
Als je een beetje normaal rijdt wel. Daar is die hele WLTP-rij cyclus juist op gemaakt.
Anonieme bezoeker
03-03-2020 14:33
Barri

wltp is in praktijk ook niet haalbaar
Als je een beetje normaal rijdt wel. Daar is die hele WLTP-rij cyclus juist op gemaakt.

Bij Tesla, ja, niet bij Europese EV's bij lange na niet.
03-03-2020 17:50
Rutger DC
Nog niet helemaal productierijp zeker gezien de psychedelische kleurstelling.
Dan had hij enkele jaren gelden van MCW zeker niet onder nieuwe auto's mogen gepost worden drinking smiley
03-03-2020 18:16
Grapjas drinking smiley Officiële foto's, de auto is helemaal af, alleen een raar printje erop. Dit kan je geen spy shots/scoops noemen
03-03-2020 21:44
Laat ze eerst maar eens de ID.3 op de weg zien te krijgen.
Ik vind t wel verfrissend hoor, eindelijk een keer officiele foto's zonder rode autobild jasjes grinning smiley
04-03-2020 10:43
Dat komt nog wel grinning smiley
05-03-2020 16:14
Doet me denken aan de Grandland X, maar dan met wat overgewicht.
De neus vind ik dan weer wel mooi. Alleen ontbreken de mistlichten. Dat roostertje welke er nu zit lijkt wel akelig veel op het roostertje dat mijn CT200h heeft (in plaats van de mistlichten).

Ben nog niet overtuigd, maar het is geen 13/12 VAG product, dat is dan weer wel positief. smiling smiley
AW strooit wel altijd vrolijk met uitroeptekens in titels van VAG-berichten.. eye rolling smiley

Tikkie obese maar oogt best goed. Weinig VW achtigs aan en dat is een pluspunt
17-06-2020 17:03
Ik ben wel benieuwd en hoop wel dat deze ID4 wel een trekgewicht krijgt in tegenstelling tot de ID3. dat zou een groter publiek ook aanspreken
21-06-2020 15:29
FCA lover
Ik ben wel benieuwd en hoop wel dat deze ID4 wel een trekgewicht krijgt in tegenstelling tot de ID3. dat zou een groter publiek ook aanspreken
Ik vermoed van wel. De Skoda versie iig wel, begreep ik.
21-06-2020 15:31
MCDubbellU
Weinig VW achtigs aan en dat is een pluspunt

Hopelijk is de software ook weinig VW-achtigs.
21-06-2020 16:56
Hoop dat er genoeg VW-achtigs in zit nut smiley

Als de range maar goed is...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.