Aston Martin DBX

Gepost door Curlew 
Re: Aston Martin DBX
20-11-2019 08:16
Gaat denk ik Astons redding worden. Voor het luxe GT merk, is een crossover-achtige SUV meer een appeltje-eitje dan indertijd de Cayenne voor Porsche was. Kan die lelijke 4 deurs Aston (naam vergeten) afgevoerd worden.
Al met al lijkt het een wat beter geslaagde crossover dan waar sommige andere luxemerken mee op de proppen zijn gekomen. Toch gaat het ook hier her en der mis, schuin van voren en achteren bijvoorbeeld is het weer duidelijk welke beperkingen qua elegantie deze carrosserievorm heeft. Ik heb toch liever zo'n Rapide...
20-11-2019 13:12
Weer een SUV ze lijken allemaal wel veel op elkaar.
Het lijkt wel of alleen het neusje en de achterkant het verschil moeten maken.
De concept was wel onderscheidend, jammer.
Het interieur is wel prachtig.
Heeft niets met het studiemodel te maken, maar commercieel gezien is het ongetwijfeld de juiste keuze. Die omhoog getrokken achterkant vind ik een beetje apart, maar dat maakt 'm misschien nog een beetje onderscheidend. Verder ziet de auto er namelijk wel prima uit, zonder dat die heel positieve of negatieve gevoelens oproept. Het interieur is mooi luxueus, de middenconsole vind ik niet per se fraai of passen bij de rest.
20-11-2019 19:34

Doet me echt niks. Zoveelste grote SUV die er sportief uit wilt zien. Ik vind de neus te blij en net als de nieuwste modellen vind ik de auto niet dik ogen maar juist wat fragiel. Prachtig interieur en wat een ruimte! Toch had ik liever een compactere SUV gezien, oogt vaak wat harmonieuzer
20-11-2019 20:40
Mooier dan de Bentayga en Cullingham maar waarom is de drl niet gewoon in de koplamp verwerkt.
Wat een geweldige eigenzinnige SUV! Echt subliem. By far de mooiste luxe SUV.

Je kan 'm al configureren. Graag in Ocellus Teal met black/bronze Ribbon 22", Aurora Blue leer, walnut natural wood, en tan headlining, carpet en gordels.

Kom maar op met die jackpot smiling smiley!
20-11-2019 22:19
Doe mij maar in het saffraangoud met een paar zwarte details (én donkere achterlichten) en een chocoladebruin interieur thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-11-2019 22:24 door Wouter82.
20-11-2019 22:53
Zoiets dan maar:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-11-2019 22:57 door Curlew.
Fijn dat AM de mogelijkheden biedt om er een beetje een manische draai aan te geven. Mooi manthumbs up

Live @ Auto Guangzhou:

Meer foto's: [data.auto.ifeng.com]
Mmm, ben ik druk in de weer om de meest smakeloze DBX samen te stellen, weet Aston zelf me nog gewoon te overtreffen.sad smiley
Nou, jij wint echt met jouw kermitgroene DBX big smile smiley.
Meer live foto's:

Bron: [car.watch.impress.co.jp]

Live @ Los Angeles Auto Show:

Bron: [www.automobilemag.com]

Er staan nog helemaal geen technische specificaties hier... De motorisering is een 4.0 V8 met twee turbo's van Mercedes-AMG met 400 kW/550 pk en 700 Nm koppel. De acceleratie van 0-100 km/h kan in 4,5 seconde verlopen, waarna de auto nog verder kan accelereren tot 291 km/h. De massa leeg is 2.245 kg.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-08-2020 13:13 door Rutger DC.
na een jaar dan de eerste reviews

10-08-2020 10:47
Mooie auto, erg mooie auto.
Alleen dat dashboard, hmm, niet helemaal up to date
Voor een SUV niet onaardig.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.