Toyota Yaris

Gepost door Curlew 
Toyota Yaris
16-10-2019 08:46




















Alle foto's en info: [www.netcarshow.com]




1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-10-2019 17:25 door Curlew.
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 08:54


























Meer foto's: [car.watch.impress.co.jp]

Voorheen heette de Yaris altijd Vitz in Japan. Daar stappen ze nu vanaf
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 08:58
Die grote muil vind ik niet mooi maar verder een erg leuk en fris karretje, de leukste generatie Yaris wat mij betreft!thumbs up
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 08:58
Ik vind hem wel een beetje lomp/zwaar van voren. Tikkie drukke auto maar fris is het wel. Interieur oogt goedkoop
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 09:22
Die doorlopende lichtbalk maakt weer helemaal een revival he? Ik vind het hier niet zo geslaagd omdat de werkelijke lichtunits niet erg mooi overlopen in de achterklep. Verder een aardig ding.
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 11:06
Nee, veel te veel Mazda2. Dan toch liever de Jazz, al zal die wel duurder zijn.
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 12:47
Zonder meer een frisse toevoeging aan het B-segment, ik ben benieuwd of de auto ook de Toyota Aqua/Prius c vervangt. Is de auto ook mooi? Ik vind het een merkwaardig bolletje met een druk gelijnd front en esthetisch is het bepaald niet de meest evenwichtige verschijning, maar als totaalpakket lijkt alles wel redelijk samen te komen. Een Nissan Micra vind ik echter mooier. Het interieur oogt verrassend goed wat mij betreft. Wat trekjes van Kia, maar frivoler, met een mooi stuurwiel en aparte kleurtinten. De ruimte achterin en kofferbak schijnen inderdaad ronduit krap te zijn, dus wat dat betreft vormt het wel een breuk met de altijd ruimtelijke oude generaties Yaris. Voor wie nu een praktische Japanse aanbieding uit het B-segment zoekt, is aangewezen op de (nieuwe) Honda Jazz - de Mazda2 en Nissan Micra zijn immers ook al krap. De Corolla doet het erg goed in Europa en beter dan de Auris, dus kennelijk heeft Toyota een succesformule te pakken. De CO2-uitstoot en dus het verbruik van de Hybrid zijn buitengewoon laag met 67 g/km en daarmee is succes verzekerd op de Nederlandse markt (geen BPM). De Honda Jazz Hybrid lijkt daar niet eens bij in de buurt te gaan komen.
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 13:11
Ben ik de enige die dit maar een raar blobje vindt? Een te grote muil, uitgezakte achterkant, en sowieso nogal gekke verhoudingen. Met name op deze foto heb ik er nogal moeite mee.

De Corolla vind ik erg geslaagd, maar deze sla ik voorlopig liever over.
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 14:10
Net als bij de Corolla (vooral de Touring Sports) moeten we weer even goed opletten, want er zijn twee Yares: een Europese uitvoering en een Japanse.

Maten
JDM Yaris 3940 × 1695 × 1500 mm / wielbasis 2550 mm - velgen met 4 wielbouten
EU Yaris 3940 × 1745 × 1470 mm / wielbasis 2560 mm - velgen met 5 wielbouten

De foto's in de openingspost zijn van de Europese Yaris die in Valenciennes, Frankrijk van de band rolt en de Yaris in post twee van de Japanse uitvoering.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-10-2019 14:11 door Rutger DC.
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 14:37
Vind het een zeer overtuigende nieuweling, extreem zuinig en met een mooi interieur en ongetwijfeld perfecte afwerking. Kan niet anders dan deze Yaris wordt een kassucces net zoals de Corolla nu al is. De kleine EV's van PSA en ook Honda zijn veel en veel te duur voor particulieren en alleen interessant voor de leasemarkt.
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 14:52
Quote

De ruimte achterin en kofferbak schijnen inderdaad ronduit krap te zijn

Ik vind het op autogefuhl filmpje wel meevallen
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 15:10
De ruimte op de achterbank schijnt aan de krappe kant te zijn, de bagageruimte best normaal voor het segment.

Paar screenshots uit [url=
?t=1]de telegraaf video[/url]

[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/X7jHwnr3/chrome-2019-10-16-13-13-55kopie.jpg[/img][/url]

[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/Jztp2K32/chrome-2019-10-16-13-14-20kopie.jpg[/img][/url]

[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/XYhsSFQ7/chrome-2019-10-16-13-14-26kopie.jpg[/img][/url]

[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/65MHcFZZ/chrome-2019-10-16-13-14-32kopie.jpg[/img][/url]

[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/L5Txrb0r/chrome-2019-10-16-13-15-03kopie.jpg[/img][/url]

[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/6QvY93mV/chrome-2019-10-16-13-15-19kopie.jpg[/img][/url]

[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/k4NsbH9B/chrome-2019-10-16-13-15-26kopie.jpg[/img][/url]

[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/rs8JC9Fg/chrome-2019-10-16-13-15-36kopie.jpg[/img][/url]
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 15:24
Denk dat Toyota er slim aan doen de Yaris niet te laten groeien. Als A-segment echt verdwijnt blijft er weinig compacts meer over. Veel concurrenten worden wel erg groot voor een compacte auto
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 16:08
Wat mij opvalt is dat de meesten hier miepen over het uiterlijk, terwijl de echte innovaties dus in de aandrijflijn en het platvorm zitten.
Die al fantastische hybride aandrijflijn van de tegenwoordige Yaris kan dus gewoon nog beter: 15% meer vermogen en zo'n 20% zuiniger!
Dat zou inhouden dat het werkelijk praktijkverbruik (niet NEDC of WLTP) zo rond de 1:26 á 1:27 kan komen te liggen! In stadsverkeer nog beter, want duidelijk meer kilometers puur elektrisch.
Wie doet Toyota dat na...??? Niemand!!!
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 17:22
Jz deze hybride techniek is gewoon top! Daar heb je veel meer aan dan die dure EV's. . Deze Yaris heeft eigenlijk niet eens een concurrent (straks de Jazz Hybrid). Als alle merken nou volop inzetten op hybride's (en niet alleen als topmodel voor een grote auto) dan zou het al een stuk schoner zijn
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 17:43
Hopen dat de, bejaarde, doelgroep het design gaat pikken... Verder vooral 'druk doen om het druk doen'. Vooral de C-stijl en alles daaromheen is bijna lachwekkends. Als modelletje niet verkeerd, maar die gekdoenerij ligt er wel heel duidelijk bovenop... Geen natural beauty, jammer.
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 18:06
Moet hem in het echt zien, ben ik, vanuit de foto's beoordeeld, niet kapot van. Aan de kwaliteit zal het niet liggen.
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 18:14
Quote
Curlew
Jz deze hybride techniek is gewoon top! Daar heb je veel meer aan dan die dure EV's. . Deze Yaris heeft eigenlijk niet eens een concurrent (straks de Jazz Hybrid). Als alle merken nou volop inzetten op hybride's (en niet alleen als topmodel voor een grote auto) dan zou het al een stuk schoner zijn

De Honda Jazz Hybrid én de Renault Clio Hybrid (met techniek van Nissan) vanaf volgend jaar. Wellicht dat Nissan zelf meedoet en de Micra dezelfde aandrijflijn geeft.
Re: Toyota Yaris
16-10-2019 20:37
De eerste Yaris was een leuk karretje. De 2e ging nog wel maar was al een stukje saaier. Toen kregen we de slaapverwekkend saaie 3e Yaris. De huidige versie daarvan is na de laatste facelift nog steeds een suf model met een front dat er totaal niet bij past, zo'n mislukt model!

En dan nu nummer 4 waarvan je in eerste instantie denkt: hey, wat is de nieuwe Aygo groot geworden smiling smiley. Ik vind het een uiterst vreemd vormgegeven ding. Het zal ongetwijfeld een stuk beter rijden nu Toyota eindelijk heeft begrepen dat een auto niet alleen maar betrouwbaar hoeft te zijn, maar ook best nog een beetje leuk mag rijden. De slaapverwekkende styling van Toyota is ook overboord gegooid maar ze zijn een beetje doorgeschoten, wat mij betreft. Bij deze Yaris zijn de verhoudingen vreemd en de auto oogt erg klein. En de lijnen en vormen zijn mij te uitgesproken, zeker vanaf het achterportier is het esthetisch gezien een zooitje.

Ze hebben in ieder geval lef getoond en daarvoor krijgen ze bonuspunten. maar het resultaat kan mij niet bekoren. De Micra is ook een uitgesproken vormgegeven model maar die oogt wel erg geslaagd wat mij betreft.
Re: Toyota Yaris
17-10-2019 07:45
Geforceerd vormgegeven voor- en achterzijde. Wetden de ontwerpers echt niet meer van welk hout pijlen maken?
De zijkant lijkt erg geïnspireerd op de Mazda 2 maar minder rustig.
Wat krijg je trouwens door die achterste portiertjes naar binnen geduwd? Kinderen ouder dan 6 stoten hun hoofd al aan de C-stijl volgens mij.
Misschien een wagen voor kleine Japanners maar niks voor mij!
Re: Toyota Yaris
17-10-2019 14:56
Niet echt geslaagde vorm. Oplopende lijn, ook nog eens extra geaccentueerd door 2 tone lak, verpest het voor mij.
Anonieme bezoeker
Re: Toyota Yaris
17-10-2019 16:29
Ik denk dat deze Yaris meer naar een verbruik gaat van 1 op 30... . De huidige is, uiteraard afhankelijk van rijder en omstandigheden met gemak 1 op 25 haalbaar.
Re: Toyota Yaris
18-10-2019 19:51
Wat mij opviel in de video van Autogefühl in de openingspost en hier nog niet genoemd: Dit wordt de eerste Toyota op het TNGA platform zónder onafhankelijke achterwielophanging.
In genoemde video (hier nog maar eens: [www.youtube.com] ) is vanaf 15:35 duidelijk een torsie as te zien (rood).
Goedkoper natuurlijk, maar wel jammer...
Re: Toyota Yaris
19-10-2019 18:50
Ik vind het een erg kek karretje geworden. Zal heus wel goed rijden. Doe mij maar een blauwe.
Anonieme bezoeker
Re: Toyota Yaris
20-10-2019 06:46
Toyota heeft 'goud' in handen met deze Yaris, wordt een enorm succes.
Re: Toyota Yaris
20-10-2019 14:23
Ziet er lekker stoer en fris uit!

Alleen hou ik even slag om de arm ivm de 2-tone lak.. net als bij de Corolla is het waarschijnlijk naderhand gespoten en heeft ie een overgangsrand bij de C-stijl. Dat zou dan weer erg jammer zijn. Ook de 3-cilinder zal even wennen zijn, een 3-cilinder roffel zou afbreuk doen aan het anders zo stille Toyota hybride rijden.
Re: Toyota Yaris
21-10-2019 11:13
Re: Toyota Yaris
21-10-2019 22:23
Quote
CXXX
Ook de 3-cilinder zal even wennen zijn, een 3-cilinder roffel zou afbreuk doen aan het anders zo stille Toyota hybride rijden.

Voordeel is wel dat de elektromotor weer een stuk sterker is en voornamelijk voor de acceleratie kan zorgen, de benzinemotor draait dan nog meer op een constant laag toerental.
Re: Toyota Yaris
27-10-2019 17:41
Franse prijzen:

Quote

Prix et options Toyota Yaris hybride 2020
La nouvelle Yaris hybride est disponible avec cinq finitions : France, Design, Iconic, Collection et Première. La liste des équipements n'est pour l'heure pas connue. Découvrez le détail des tarifs ci-dessous :

Yaris hybride 114h France : 20 950 €
Yaris hybride 114h Design : 22 450 €
Yaris hybride 114h Iconic : 24 950 €
Yaris hybride 114h Collection : 24 950 €
Yaris hybride 114h Première : 25 450 €
toyota yaris hybride 2020
Options :

Système de navigation Touch & Go : 700 €
Toit panoramique (sur Iconic et Collection) : 600 €
Pack City (avertisseur d'angle mort, rétroviseurs rabattables électriquement et chauffants) (sur Design) : 500 €
Pack Techno (Système audio JBL, chargeur de smartphone à induction) (sur Iconic et Collection) : 700 €
Roue de secours temporaire : 150 €
Peinture Bleu Lagon : 300 €
Peinture métallisée : 530 €
Peinture Blanc Lunaire nacré ou Rouge Allure nacré : 690 €

Concurrenten:

Quote

Jusqu'alors seule au monde sur le marché des citadines hybrides, la franco-japonaise aura de nouveaux challengers avec la Honda Jazz (mi-2020) et la Renault Clio 5 1.6 E-Tech de 140 ch (juin 2020).

Bron: [www.largus.fr]
Anonieme bezoeker
Re: Toyota Yaris
09-11-2019 05:16
Kleine achterportieren. Zo van opzij niet echt geslaagd.
Re: Toyota Yaris
13-12-2019 12:01
De Yaris 3-deurs GR komt eraan!









Hmm, vet ding zo om te zien! Doet me een beetje denken aan de huidige Hyundai Veloster. Ik vind de portieren van de vijfdeurs Yaris niet mooi om de een of andere reden, hoop dat er ook minder vermogende versies van de 3-deurs komen (zelfs al zal de vraag ernaar nihil zijn - op de Mini na wordt dat volgens mij de enige 3-deurs B-segment hatchback).
Re: Toyota Yaris
13-12-2019 12:40
Gaaf ding die 3 deurs! Zou leuk zijn als er ook een normale tamme instapversie van komt. (maar dat zal wel niet)
Re: Toyota Yaris
13-12-2019 12:48
Wel opmerkelijk dat Toyota hier zoveel geld in heeft gestoken. Op de voorruit, buitenspiegels, koplampen en achterlichten na lijkt helemaal niets uitwisselbaar met de 5-deurs. Hopelijk komt 'ie er ook als high power hybrid of zo. Ben er inmiddels wel uit dat ik de 5-deurs echt niet mooi vind, maar deze 3-deurs mag er zijn.
Re: Toyota Yaris
13-12-2019 13:11
Ik snap die 'hoekige' voorbumper niet. Ook die andere GR Sport modellen hebben dat. Past imo totaal niet bij de rest van het ontwerp
Re: Toyota Yaris
13-12-2019 13:18
De vijfdeurs vind ik echt een lelijk ding. Lijkt meer een op een A segmenter dan een B-segmenter vanwege de rare proporites en dat kleine, raar gevormde achterportier.. Maar als driedeurs heb je opeens best een aardig autootje. Lijkt een stuk meer auto. Zal Toyota dan toch als 1 van de weinige merken daadwerkelijk met een driedeurs B-segmenter komen?
Re: Toyota Yaris
13-12-2019 15:11
Quote
Curlevv
Ik snap die 'hoekige' voorbumper niet. Ook die andere GR Sport modellen hebben dat. Past imo totaal niet bij de rest van het ontwerp

Met de voorbumper van de 5-deurs had 'ie nog meer op de Veloster geleken.

Re: Toyota Yaris
14-12-2019 19:10
Ik vraag me af of de nieuwe Honda Jazz Hybrid een (echte) concurrent kan worden van de nieuwe Toyota Yaris.
Afgaande op de foto's wordt het qua praktische bruikbaarheid een betere aanbieding: Ruimer, zeker op de achterbank en in de bagageruimte:


De "magic seats" blijven en de Jazz kennende zullen (ook) de (grotere achter)portieren weer bijna negentig graden kunnen openen. Handig bij het "laden" van het kroost in de kinderzitjes of grote dingen met de achterbankzittingen omhoog:


Die twee dashboardkastjes lijken er weer te zijn en die bekerhouders in het dashboard bij de uitstroomopeningen zijn ook geniaal: in de winter houd je je koffie warm en in de zomer je (fris)drank koel:


Maar ja... dat uiterlijk....


Dat is persoonlijk, weet ik. Dat van de Yaris spreekt mij persoonlijk duidelijk meer aan dan van de nieuwe Jazz. Zowel exterieur als interieur zien er naar mijn mening fraaier en ook hoogwaardiger uit.
Bovendien zal de nieuwe aandrijflijn van de Yaris mogelijk ook zuiniger zijn.
Maar: goed dat er in het B-segment nu (de lastige) keus komt tussen 2 volwaardige (geen would-be 48 volt "smart" confused smiley ) hybrides. Veel zal ook afhangen van de prijskaartjes.
Re: Toyota Yaris
14-12-2019 20:38
@ Jazzik: Krijg een déjà vu van je reactie... Hebben we in ieder geval plaatjes van de Jazz vanuit alle hoeken in het Yaris-topic. thumbs up
Re: Toyota Yaris
14-12-2019 22:42
De nieuwe Yaris vind ik walgelijk lelijk. Ik noem het een Blob. Laat dan de nieuwe Jazz een welkome optie zijn voor de netvlies. En hij is nog veel ruimer en praktischer ook.
Re: Toyota Yaris
24-12-2019 15:42


























Alle foto's en info over de JDM Yaris (veel leuke kleuren): [www.carscoops.com]
Re: Toyota Yaris
24-12-2019 15:52
Drukke en dikke bezetting in de portieren van binnen!
Verder ziet hij er wel redelijk fris uit.
Anonieme bezoeker
Re: Toyota Yaris
24-12-2019 17:12
Eerst maar eens in echt zien vlgd jaar want de foto's overtuigen mij niet in ieder geval, vanuit sommige hoeken gezien niet bepaald een schoonheid.
Re: Toyota Yaris
10-01-2020 09:25
Re: Toyota Yaris
10-01-2020 14:48
Quote

Rallykanon voor op de openbare weg

Extreem: Toyota GR Yaris ontketend. Met de Yaris GRMN liet Toyota zich twee jaar geleden van een ongekend sportieve kant zien. Inmiddels kun je bij het merk aankloppen voor een nieuwe Supra en tijdens de Tokyo Auto Salon ontketende Toyota de GR Yaris, een auto die de Yaris GRMN doet verbleken. Sterker nog, de GR Yaris is een van de krachtigste compacte hot hatches die we ooit hebben gezien!

De Tokyo Auto Salon is het podium waarop Toyota zojuist de GR Yaris heeft voorgesteld. Wie de letters 'GR' bij Toyota tegenkomt, kan z'n borst natmaken. Ze staan voor Gazoo Racing, de sport- en raceautodivisie van het merk, een afdeling die zijn werk ogenschijnlijk bijzonder serieus neemt.

Heftig
Met de GR Yaris windt Toyota er geen doekjes om. De hete bliksem beschikt over een hagelnieuwe 1,6-liter geblazen driecilinder die maar liefst 261 pk en 360 Nm opwekt. Daarmee is hij niet alleen krachtiger dan de 212 pk sterke GRMN-versie van de vorige generatie Yaris, een auto die dat vermogen uit een 1.8 met supercharger perste, maar de GR Yaris is ook nog eens een van de krachtigste compacte hot hatches mee die autoland ooit heeft gezien. Auto's als de Ford Fiesta ST en de Polo GTI moeten het met zo'n 200 pk stellen en zelfs de extreme en gelimiteerde Audi A1 Quattro uit 2013 blijft met zijn 256 pk achter bij de tot de tanden toe bewapende hatchback die Toyota nu aan zijn portfolio toevoegt. Wél heeft de GR Yaris mogelijk een heftige kluif aan de dik 300 pk sterke Mini Cooper JCW GP.

Met zijn buitenissig krachtige driecilinder sprint de GR Yaris in minder dan 5,5 seconden naar een snelheid van 100 km/h en zijn topsnelheid is elektronisch begrensd op 230 km/h. Via een handgeschakelde zesbak wordt het vermogen over alle vier de wielen verdeeld. Toyota doopt z'n vierwielaandrijvingssysteem 'GR-Four'. In de reguliere rijmodus gaat 60 procent van het vermogen naar de vooras en dus 40 procent naar de achterwielen. Als je de GR Yaris in de sportstand zet, kun je met je rechtervoet tot wel 70 procent van het vermogen naar de achteras sturen. In Track-mode bedraagt de vermogensverdeling 50:50.

Eigen platform
Dan iets dat je wellicht al was opgevallen: de samen met het van de WRC bekende Tommi Mäkinen Racing ontwikkelde 1.280 kilo wegende GR Yaris is in tegenstelling tot de reguliere versies van de nieuwe Toyota Yaris een driedeurs. De compacte krachtpatser beschikt niet alleen over uitbundig spoilerwerk, maar heeft daarnaast ook nog eens een heftig uitgebouwde koets, iets dat met name aan de achterzijde zichtbaar is. Met zijn breedte van 1,81 meter is de GR Yaris zo'n 5 centimeter breder dan z'n kalmer ingestelde broeders en de daklijn van deze ultieme Yaris is maar liefst 9,1 centimeter lager. Nog een interessant verschil met de conventionelere Yaris-versies: de GR Yaris heeft geen reguliere raamstijlen in de portieren.

Die heftig andere koets liet zich overigens niet zomaar over het reguliere Yaris-platform vouwen. Voor de GR Yaris heeft Toyota naar eigen zeggen de modulaire platformen van de Yaris (GA-cool smiley gecombineerd met de grotere variant die we kennen van onder meer de Corolla (GA-C). Het voorste deel van het platform is dan ook de GA-B-variant, terwijl het achterste deel afkomstig is van de GA-C-versie.

Tijdens de ontwikkeling is uiteraard aandacht besteed aan de gewichtsverdeling en dus ligt de hitsige 1.6 relatief ver naar achteren en krijgt de accu een plek in de bagageruimte. De koets van de opper-Yaris is ten delen opgebouwd uit lichtgewicht materialen. Zo is het dak vervaardigd uit koolstofvezel en is voor de motorkap, de portieren en de achterklep aluminium gebruikt. De spoorbreedte is groter dan die van de rest van de Yaris-familie, het chassis is op meerdere punten versterkt en zowel voor als achter is de complete ophanging anders dan die van de reguliere versies. Uiteraard hebben Toyota en zijn GR-afdeling extra potente remmerij opgetrommeld om de GR Yaris weer fatsoenlijk tot bedaren te kunnen brengen. Op de vooras houden zich achter de 18 inch grote lichtmetalen wielen geventileerde schijven van 35,6 centimeter schuil terwijl de exemplaren achter een diameter van 29,7 centimeter hebben.

Toyota heeft de GR Yaris niet alleen in het leven geroepen om een uitbundige hot hatch aan zijn portfolio toe te kunnen voegen. De hatchback fungeert namelijk ook als homologatiemodel voor de ontwikkeling van de Yaris die straks gaat deelnemen aan het World Rally Championship. In de tweede helft van dit jaar moet de GR Yaris op de markt verschijnen. Specifieke informatie voor de Nederlandse markt volgt in de aanloop naar zijn marktintroductie.
[www.autoweek.nl]

Heel gaaf dit. Nog los van de vraag of het mooi is of niet, ze hebben er bepaald geen half werk van gemaakt thumbs up
Re: Toyota Yaris
10-01-2020 14:50
Echt indrukwekkend wat ze er allemaal aan hebben veranderd. De visie van Japanners op sportieve auto's is vaak toch anders dan bv de Duitsers. Die blijven vaak maar vasthouden aan FWD modellen of RWD auto's die niet erg licht zijn of ogen
Re: Toyota Yaris
12-02-2020 00:16
Er is gereden met de nieuwe Yaris Hybrid:
- [www.autoweek.nl]
- [autorai.nl]
- [www.autowereld.com]
- [www.ad.nl]

Positief.... erg positief!
Re: Toyota Yaris
12-02-2020 06:42
Ik was echt overtuigd dat we vrolijk onze huidige Yaris hybrid zouden gaan oprijden. Maar nu ik dit zie en hoor, ga ik toch echt heel erg twijfelen. Heb me maar vast onofficieel opgegeven voor de introductie smiling bouncing smiley
Anonieme bezoeker
Re: Toyota Yaris
12-02-2020 07:52
Succes verzekerd, als autojournalisten al 1 op 25 scoren dan zal bij regulier gebruik 1 op 30 zeker mogelijk zijn. Behalve uiteraard wanneer Autoweek de auto gaat testen dan zal het verbruik 1 op 9 zijn zoals bij de Corolla hybrid indertijd.
Re: Toyota Yaris
12-02-2020 18:56
Quote
Cdlop
Succes verzekerd, als autojournalisten al 1 op 25 scoren dan zal bij regulier gebruik 1 op 30 zeker mogelijk zijn. Behalve uiteraard wanneer Autoweek de auto gaat testen dan zal het verbruik 1 op 9 zijn zoals bij de Corolla hybrid indertijd.

Haha, ze moeten bij AW natuurlijk hard hun best doen om de motor te laten loeien zodat ook dát als nadeel genoemd kan worden.drinking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.