Porsche Taycan

Gepost door Curlew 
Re: Porsche Taycan
03-01-2020 20:31

Porsche Taycan Turbo (2019 - ) by Charles, on Flickr

Porsche Taycan Turbo (2019 - ) by Charles, on Flickr

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-01-2020 19:33 door Rutger DC.
04-01-2020 05:18
Mooie Toyota! Rechts inhalen?
06-01-2020 17:20
Lijkt mij gezien de dubbele middenstreep in een links rijdend land.
06-01-2020 19:25
Beide auto's lijken LHD... Amerikaanse kentekens?
In sommige landen mag je gewoon rechts inhalen hoor smiling smiley
06-01-2020 19:34
Bij de beschrijving op Flickr staat de spotlocatie: Los Angeles.
19-02-2020 19:15
Porsche Taycan doet een Teslaatje: In Florida waren omstanders afgelopen zondag getuige van de allereerste zelfontbranding van een Porsche Taycan.
[www.ad.nl]
19-02-2020 19:24
Dat is wel fanatiek om niet alleen in de goede eigenschappen je concurrent na te streven.
19-02-2020 20:17
Ik zag er vorig weekend een. Helaas niet de achterkant op de foto kunnen zetten.

In het zwart niet zo mooi.
19-02-2020 20:39
rzasa
Ik zag er vorig weekend een. Helaas niet de achterkant op de foto kunnen zetten.

In het zwart niet zo mooi.

Zwartgeblakerd inderdaad niet zo mooi: [youtu.be]
19-02-2020 20:47
Jazzik
Zwartgeblakerd inderdaad niet zo mooi: [youtu.be]

thumbs down wordt jij niet moe van jezelf? Dat filmpje staat ook in het stukje dat je deelde...
20-02-2020 10:14
Deze Taycan bestuurder had beter een Auris Hybride kunnen kopen dus.......Dan loopt ie minder risico op brand.
10-05-2020 21:13
FULL FILM: Chris Harris Drives The Porsche Taycan Turbo S | Top Gear

video: [www.youtube.com]
24-09-2020 12:38
Taycan best verkochte Porsche in Europa in augustus.

Oef, de Panamera lijkt duidelijk de klappen op te vangen: van 958 naar 278: 680 stuks. Dat is al een heel stuk van de Taycan-verkopen. En dan nog een stukje van de 911, vermoedelijk.
24-09-2020 13:57
Prima toch.. Porsche verdient er wel aan en mensen willen wel eens wat nieuws. Zelf zou ik de Taycan ook kiezen omdat ik die (nog) mooier vind
der Magistrat
Oef, de Panamera lijkt duidelijk de klappen op te vangen: van 958 naar 278: 680 stuks. Dat is al een heel stuk van de Taycan-verkopen. En dan nog een stukje van de 911, vermoedelijk.

Hoezo 'oef'? Porsche heeft dus blijkbaar goed door wat zijn klanten willen, en heeft daarom de Taycan geïntroduceerd. Prachtig om te zien dat zo'n liefhebbersmerk een leidende rol heeft in de toekomst/elektrificatiethumbs up
24-09-2020 14:26
MCDubbellU
Prima toch.. Porsche verdient er wel aan en mensen willen wel eens wat nieuws. Zelf zou ik de Taycan ook kiezen omdat ik die (nog) mooier vind
Zouden ze al geld verdienen aan de Taycan dan? Ik meende dat meerdere fabrikanten (o.a. BMW) aangegeven hebben dat voor hen EV's vooralsnog niet of nauwelijks winstgevend zijn.
Joop 5528328
der Magistrat

Hoezo 'oef'? Porsche heeft dus blijkbaar goed door wat zijn klanten willen, en heeft daarom de Taycan geïntroduceerd. Prachtig om te zien dat zo'n liefhebbersmerk een leidende rol heeft in de toekomst/elektrificatiethumbs up

Van 'wat een verschil!'. Ik heb totaal geen mening over het businessmodel van Porsche hoor. smiling smiley

Liefhebbersmerk vind ik wel grappig, trouwens. Porsche is gewoon een merk, een brand, net als alle andere moderne autobedrijven hoor. Fijn dat je daar enthousiast van wordt, maar het gaat natuurlijk vooral om die marges. En laten die net zeer goed zijn bij Porsche.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-09-2020 14:30 door der Magistrat.
der Magistrat

Liefhebbersmerk vind ik wel grappig, trouwens. Porsche is gewoon een merk, een brand, net als alle andere moderne autobedrijven hoor. Fijn dat je daar enthousiast van wordt, maar het gaat natuurlijk vooral om die marges. En laten die net zeer goed zijn bij Porsche.

Ferrari leeft op grote voet van de marge die zit op petjes, shirts, zonnebrillen etc. Is ook een goed business model.

Noem mij een autofabrikant die niet naar marges kijkt.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.