Bentley Flying Spur

Gepost door MattCurlew 

Alle foto's en info: [www.netcarshow.com]

eye popping smiley Wat een schitterende auto. Ik kan geen minpunt bedenken
En de huidige ter vergelijking

Hmm nou, ik ben niet zo'n fan. Geen kentekenplaat op de achterklep, maar op de achterbumper vind ik altijd een beetje gevaarlijk bij sedans. Het is niet eenvoudig om dan de 'blote billen'-uitstraling te vermijden en roept bij mij visioenen op naar de eerste serie Hyundai XG. Het nieuwe front vind ik ook geen verbetering, de oude had juist een mooie mix tussen hoekige lijnen met daarin de ronde koplampen, hier vind ik het samenspel met het in zijn geheel veel meer afgeronde front en de verder vrij vierkante lijnen minder goed werken. Op zich is dat jammer, want de algehele proporties zijn en profil wel geslaagd, met een verder naar achteren geplaatste cabine en meer ruimte tussen wielkasten voor en voorportieren, waardoor in ieder geval optisch een langere neus is gecreëerd.
Tja, als geld geen rol speelt en je je in een overweldigende vorm van luxe, comfort, stilte en snelheid wilt vervoeren dan wordt het niet heel veel beter dan dit.

Prachtige wagen! thumbs up

Alleen, ondanks dat het een VAG product is heeft het waarschijnlijk niet de allernieuwste technieken zoals deze wel in bijv. de Audi A8 zitten. Niet dat het daarmee een slechte auto is, maar als je er een hagelnieuwe A8 naast zet zal deze nog weer net iets geavanceerde zijn. Ach, ik zou er wel mee kunnen leven gok ik smiling smiley
Configureren kan ook. [www.bentleymotors.com]

Met extra chroom

Met alles zwart

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-06-2019 15:15 door MattCurlew.
De voorganger was nog steeds gebaseerd op het model uit 2005, was het niet? Hoog tijd voor een echt nieuwe!

En eindelijk een Flying Spur met de proporties die bij een dergelijke auto horen, top!

De vouwen in het plaatwerk op de heupen en op de voorspatborden zien eruit als het heel moeilijk is ze te maken (maar de Bentley is niet meer met het handje geklopt, toch?), maar jammergenoeg doen ze me ook iets te Koreaans aan. Dat had wat mij betreft simpeler gemoeten, zoals op de voorganger.
Re: Bentley Flying Spur
11-06-2019 22:28
Erg mooi geworden wat mij betreft. Enige nadeeltje zijn de letters BENTLEY op het kofferdeksel, dat had niet gehoeven en doet mij te veel denken aan een Vauxhall uit de jaren zeventig. De getoonde configuraties doen nogal afbreuk aan het stijlvolle geheel. Al met al zijn ze bij Bentley na de ook al erg fraaie Continental GT goed bezig op dit moment.
929V6
Erg mooi geworden wat mij betreft. Enige nadeeltje zijn de letters BENTLEY op het kofferdeksel, dat had niet gehoeven en doet mij te veel denken aan een Vauxhall uit de jaren zeventig. De getoonde configuraties doen nogal afbreuk aan het stijlvolle geheel. Al met al zijn ze bij Bentley na de ook al erg fraaie Continental GT goed bezig op dit moment.

Haha als die letters echt het enige nadeel zijn big smile smiley
Bij de meeste merken is het weglaten van logo's/type aanduiding een gratis optie, misschien bij Bentley ook wel. En ach, laat het eens 100eu (of zelfs een paar honderd euro) kosten dat zijn de kosten dan toch ook niet meer? smiling smiley
Nee alleen embleem voor de motor winking smiley Zo zou ik 'm configureren. Alleen de kleur ben ik nog niet uit maar sowieso geen echt lichte kleur. Staat niet mooi icm chroom

Maar je kan het zo lelijk maken als je wilt winking smiley

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close