Toyota GR Supra

Gepost door Bird Nerd 
Re: Toyota GR Supra
13-02-2020 21:30
Voor Noord-Amerika hebben ze voor modeljaar 2021 nu ook de viercilinder motor. En nieuw is de Toyota GR Supra A91 Edition:

"Included in the package are a rear black carbon fiber lip spoiler, matte black wheels, C-pillar graphics and carbon fiber mirror caps. Additionally, the front Brembo brake calipers are painted red and feature the “Toyota Supra” logo (a feature also found on the 2021 Supra 3.0 Premium). Inside, the A91 Edition offers a black Alcantara leather-trimmed cabin with blue contrast, two exclusive key gloves and trunk mat."

Meer info en meer mooie foto's: [www.carscoops.com]
Anonieme bezoeker
14-02-2020 07:50
Opvallend hoeveel werk Toyota van de Supra maakt en BMW de z4 laat doodbloeden inmiddels.
14-02-2020 10:05
Cdlop
Opvallend hoeveel werk Toyota van de Supra maakt en BMW de z4 laat doodbloeden inmiddels.

Ik denk dat de BMW klandizie niet te wachten zit op een met plastic opgesmeurde auto die door McDonalds volk bewonderd wordt..
14-02-2020 10:29
Petert
Ik denk dat de BMW klandizie niet te wachten zit op een met plastic opgesmeurde auto die door McDonalds volk bewonderd wordt..

grinning smiley
Anonieme bezoeker
14-02-2020 10:55
Petert
Cdlop

BMW zet punt achter z4, krijgt geen opvolger.
21-12-2020 16:07
Toyota GR Supra Sport Top concept

Alle foto's en info: [www.motor1.com]
21-12-2020 16:11
Oh die rooie is een GR Supra Heritage Edition: [www.carscoops.com]

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.