Mercedes-Benz CLS

Gepost door Bird Nerd 
Sport Leicht

Ja, en dat was ook al zo bij de W201 en de W124. En ik kan je uit eigen ervaring zeggen dat kopers daar totaal geen moeite mee hebben. Iemand die een E-Klasse koopt vind een C-Klasse ook een mooie auto, en waardeert de E om z’n extra comfort en de extra interieurruimte.

Goede foto trouwens, onderstreept nog eens mijn bovenstaande bericht thumbs up

Het gaat me niet om verkoopcijfers, volgens mij hebben we het hier over eigen meningen. Ik heb het er in ieder geval over hoe IK het zie.
Re: Mercedes-Benz CLS
24-05-2021 15:06
Sport Leicht
iDS
.... dan is het met de kwaliteit van de E-klasse blijkbaar steil bergaf aan het gaan: ik zie meer en meer taxi's van andere merken verschijnen...drinking smiley

Tegenwoordig moet alles in de steden zoveel mogelijk elektrisch zijn, daarom nu ook steeds vaker ander spul (of heeft dat nieuws Belgie nog niet bereikt?). Toch zie ik hier in de provincie (buiten de grote stad) nog voornamelijk degelijke en comfortabele Mercedessen als taxi.
VW Touran, C4 Cactus, VW Sharan...allemaal elektrische modellen
Of heeft het nieuws hierover de provincie nog niet bereikt? Komt wel over een tiental jaren smiling bouncing smiley
Ja, Sprinters en Vito's....
iDS
VW Touran, C4 Cactus, VW Sharan...allemaal elektrische modellen

In zo’n hok wil ik toch niet vervoerd worden als ik een taxi bestel? (en gelukkig zie je ze hier in NL ook nauwelijks, dat zal in Belgie dan wel anders zijn...). Doe mij maar een comfortabele Benz.
Passchier

Het gaat me niet om verkoopcijfers, volgens mij hebben we het hier over eigen meningen. Ik heb het er in ieder geval over hoe IK het zie.

Meningen van een individu zijn prima, maar doen er uiteindelijk weinig toe. Het draait juist om de verkoopcijfers, niet om een individu te behagen.
Sport Leicht
Doe mij maar een comfortabele Benz.

grinning smiley
Wel een "L", uiteraard.
Tja, het lelijke eendje van Mercedes. Net als de A2 van Audi en de i3 van BMW.
Sport Leicht
Passchier

Meningen van een individu zijn prima, maar doen er uiteindelijk weinig toe. Het draait juist om de verkoopcijfers, niet om een individu te behagen.

Volgens mij is een forum een plek om meningen te geven. Of ze er qua verkoopcijfers toe doen zal mij (top op zekere hoogte) niet boeien.
24-05-2021 16:05
Enorm in de verdediging schiet als het om 'jouw' merk gaat is wel typisch voor SL en iDS. Zo was ik vroeger ook met Mazda, maar ja toen was ik ook nog jong.
Sport Leicht
[i.imgur.com]

In Afrika nog steeds massaal in gebruik als taxi. Enorm indrukwekkend.thumbs up
MCW
Enorm in de verdediging schiet als het om 'jouw' merk gaat is wel typisch voor SL en iDS. Zo was ik vroeger ook met Mazda, maar ja toen was ik ook nog jong.

Wat fijn dat je nu altijd zo volwassen reageert.... grinning smiley
D Elzinga
Sport Leicht
[i.imgur.com]

In Afrika nog steeds massaal in gebruik als taxi. Enorm indrukwekkend.thumbs up

Precies, en over 30-40 jaar barst het daar van de W212’s en W213’s thumbs up
Ik begreep dat er daar nu ook naar uitlaatgasemissie gekeken wordt bij oude import auto's. Dus de zekerheid dat..... De wereld verandert snel!
24-05-2021 20:34
Sport Leicht
Duidt het tijdperk 'in de provincie' waarin Sport Leicht leeft winking smiley
Kwaliteitsmerk IDS thumbs up. Maar blijkbaar valt het niet mee om dat een Belg aan z’n verstand te krijgen winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.