Lexus LX / Toyota Land Cruiser

Gepost door Anonieme bezoeker 
Anonieme bezoeker
Lexus LX / Toyota Land Cruiser
14-08-2015 06:35

Alle info en foto's: [www.netcarshow.com]

Allemachtig, wat een log ding. Interieur lijkt ook weer typisch Lexus rommelig

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-08-2015 06:23 door MC W.
Re: Lexus LX 570 (VS)
14-08-2015 06:56
Een postkoets waar met een samoeraizwaard op in is gehakt. Gelukkig niet voor Nederland.
Anonieme bezoeker
14-08-2015 18:13
Wat een afschuwlijk lelijke auto. Voor nog geen miljoen zou ik hem aanschaffen.
Ik snap echt niet waarom het ene Japanse merk (Mazda) de ene na de andere geslaagde auto weet neer te zetten en er bij Toyota en Lexus schijnbaar alleen lotgenoten van Jules de Corte op de designafdeling werken....nut smiley
Natuurlijk weer wel herkenbaar dankzij de grille, die van de haaiebekken van Peugeot van enkele jaren geleden een pruilmondje maakt....
14-08-2015 20:40
Majortom
Ik snap echt niet waarom het ene Japanse merk (Mazda) de ene na de andere geslaagde auto weet neer te zetten en er bij Toyota en Lexus schijnbaar alleen lotgenoten van Jules de Corte op de designafdeling werken....nut smiley
Natuurlijk weer wel herkenbaar dankzij de grille, die van de haaiebekken van Peugeot van enkele jaren geleden een pruilmondje maakt....

Dat Mazda de 'ene na de andere geslaagde auto weet neer te zetten' is iets dat mij dan weer ontgaat. De 6 is pas na de facelift als totaalpakket enigszins acceptabel geworden, daarvoor kon het interieur echt niet mee met de top. De 2 en 3 zijn qua ontwerp totaal uit verhouding als je het mij vraagt.
Maar deze Lexus doet gewoon pijn aan je ogen en je autohart.
Anonieme bezoeker
14-08-2015 21:53
Mooi interieur voor een SUV, logge auto's vallen wel in de smaak daar in de VS.
Anonieme bezoeker
17-08-2015 06:22
En de Toyota Land Cruiser:

De huidige:

Je hebt dus ook de Land Cruiser Prado en Lexus GX: [car.watch.impress.co.jp]
De Land Cruiser ziet er alleszins acceptabel uit, de Lexus daarentegen... verschrikkelijksad smiley
Mijn voorkeur gaat uit naar de Landcruiser en dan met de achterzijde van de nieuwe en het front van de huidige.

De grill van de Lexus is gewoon te groot. Misschien dat de plaatsing van een kentekenplaat het aanzien wat minder lomp maakt.
De Landcruiser ziet er nog wel acceptabel uit....niet echt mooi, maar is in principe natuurlijk primair een "gebruiksvoorwerp" .. ..
Maar die Lexus is zelfs voor een gebruiksvoorwerp te veel van het goede...doet gewoon pijn aan mijn ogen en zal bovendien als "upmarket" gepositioneerde Lexus ook niet als gebruiksvoorwerp, maar als cruiser gebruikt worden....oeps....je moet maar gezien in willen worden in iets dat een Escalade nog elegant laat lijken.winking smiley
Ik ben wel benieuwd welke het beter doet in serieus terrein: die Lexus of een Range Rover. Een Escalade in elk geval niet smiling smiley
Iconisch voertuig. Op alle fronten beter dan wat dan ook. Ook een G klasse dunkt mij. Mijn favo is de Landcruiser 100. Het slankere model van vroeger.
De Toyota is mooi. Niets mis mee. Als ze daar nu het interieur van de Lexus in schroeven, zijn ze klaar.

Dat front van Lexus vind ik echt drie keer niks. Waarom zo groot?
Prachtig die LX !! Wij hebben net een nieuwe LC aangeschaft met alles erop en eraan, maar deze vind ik echt mooier !
Anonieme bezoeker
Re: Lexus LX / Toyota Land Cruiser
19-08-2015 21:56
500C
Prachtig die LX !! Wij hebben net een nieuwe LC aangeschaft met alles erop en eraan, maar deze vind ik echt mooier !

LC is er nog niet
De Prado
MC W
500C

LC is er nog niet
Anonieme bezoeker
19-08-2015 21:58
Oh ik dacht dat je Lexus LC bedoelde
De huidige rijd hier ook rond met de wat bravere neus smiling smiley
Dat bravere front oogt heel wat beter. Maar het andere aanzien wordt vooral bepaald door de strip met kentekenplaat want als je die wegdenkt is ook dit front enorm.
Verkeerde afslag. Maar goed, het helpt wel om mensen opzij te laten gaan... eye rolling smiley vooral de mensen uit Moskou rijden in de buitengebieden als een stel imbecielen met deze apparaten.
Anonieme bezoeker
20-08-2015 11:34
500C, je bedoeld deze..

De vernieuwde LX is er ook voor Japan:

meer pics: [www.carscoops.com]
Prachtig ding toch, ik wil graag de LC omruilen voor de Lexus LX
De vernieuwde Land Cruiser is nu leverbaar in Australië:

Bron: [www.caradvice.com.au]
Tja, wat zall ik zeggen.
Het is niet mijn ding.
Goede zet van Toyota om veel meer onderscheid te maken tussen de Land Cruiser en de Lexus. De Lexus was vroeger steeds gewoon een gerebadged versie getuige het interieur dat op een paar details identiek was.

De Land Cruiser is gekend als de beste terreinwagen ter wereld, deze is meer gericht op het praktische en zal zeker vuil worden binnenin. De Lexus is dan voor diegenen die meer luxe binnenin zoeken, alternatief voor de Range Rover.
LX 2017 facelift live @ Chengdu Motor Show:

Fotogalerij: [car.autohome.com.cn]
Prima keuze. Ik reed eerst Ls nu Lx. Top.
Je hebt je speciaal aangemeld om te kunnen reageren op een vier jaar oud bericht?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.