Captcha weg!?

Gepost door V0RQ 
Ja je hebt gelijk! Ik ga snel mijn spambotjes van zolder halen spinning smiley sticking its tongue out
Re: Captcha weg!?
18-03-2019 21:24
Net als 80% van de reguliere posters
18-03-2019 22:01
18-03-2019 22:18
Gullwing
Net als 80% van de reguliere posters

19-03-2019 07:26
RIP captcha. Ik ga je missen. Weer een karakteristiek onderdeel van dit forum weg.
Zouden ze dan toch nog enig belang hechten aan het forum en de forummers??? confused smiley
Hoedanook, opgeruimd staat netjes!
19-03-2019 11:43
British Racing Green
Zouden ze dan toch nog enig belang hechten aan het forum en de forummers??? confused smiley
...

Of het is gewoon onbedoeld weggevallen zoals de vlaggetjes, aantal reacties, je login sessie etcetera ; )
20-03-2019 22:37
Grappig, ik zie het ook. Van alle kanten was deze oplossing een noodmaatregel. Laten we hopen dat het nu rustig blijft hier en we lekker verder kunnen tikken.
21-03-2019 05:12
Terence
Grappig, ik zie het ook. Van alle kanten was deze oplossing een noodmaatregel. Laten we hopen dat het nu rustig blijft hier en we lekker verder kunnen tikken.

Rustig zal het wel blijven vrees ik... Het is hier zo'n beetje op sterven na dood helaas.
25-03-2019 11:48
Gewoon Dirk
Terence

Rustig zal het wel blijven vrees ik... Het is hier zo'n beetje op sterven na dood helaas.

Nee hoor, ik ben er nog. Alive and kicking.
Het lijkt wat drukker te worden als ik de actieve topiclijst zo zie...
25-03-2019 18:08
Lijkt mij ook. De gehele eerste pagina heb ik al niet gelezen in ieder geval.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close