forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts enz. enz.

Gepost door CorZa 
Mag ik voor enz. enz. in de titel van dit draadje ook censuur invullen?

Nee dat mag dus niet. Het kwam door bepaalde personen dat dat topic wordt gesloten. Er is geen sprake van censuur, de sfeer werd gewoon verziekt. Je bent vorige week gewaarschuwd, maar blijkbaar dringt het niet door. Welkom bij uw forumvakantie.

Terence
Autoweek moderator

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-06-2020 18:51 door Terence.
Dat die "discussie " over de sjoemeldiesels is gesloten vind ik niet gek.
Beetje herhaling van standpunten en meningen. De titel zei het al: ze doen het allemaal, echter de vraag is in welke mate.
Achterhoede gevechten... de een had weinig bijtelling, de ander een goedkope auto.... Maar het was Bof niet!
Pietzoveel
Achterhoede gevechten... de een had weinig bijtelling, de ander een goedkope auto.... Maar het was Bof niet!

Denk ik ook niet.

Maar Mazda RX8 is wel Epica/zombies
eye rolling smileyWat heeft dit te maken met problemen op het Forum?

Ik dacht het hier ging over "forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts" en niet over het topics die gesloten zijn...

Zijn er meer mensen die steeds weer opnieuw moeten inloggen? Als ik op recente berichten druk, (of naar die bladwijzer ga) staat er ineens "gesorteerd op nieuwste berichten"en moet ik opnieuw inloggen.... Echter, als ik dan op "sorteren op Actieve topics" druk ben ik ineens weer ingelogd...
Peter O

Ik dacht het hier ging over "forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts" en niet over het topics die gesloten zijn...

Zijn er meer mensen die steeds weer opnieuw moeten inloggen? Als ik op recente berichten druk, (of naar die bladwijzer ga) staat er ineens "gesorteerd op nieuwste berichten"en moet ik opnieuw inloggen.... Echter, als ik dan op "sorteren op Actieve topics" druk ben ik ineens weer ingelogd...

Gebruik je verschillende apparaten? B.v. telefoon, tablet en pc door elkaar?
Ik blijf ingelogd tenzij ik een ander apparaat gebruikt heb.

En het feit dat gebande personen terugkomen met een nieuwe nick is eigenlijk ook een forumprobleem.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-06-2020 18:05 door haarr.
@ haarr:
Nee, op telefoon kijk ik wel op het forum maar ben ik niet ingelogd. Op de laptop sta ik wel ingelogd, zoals op elke site die ik bezoek. Maar ik ben de enige die die laptop gebruik.

deel 2

ik reageerde op het eerste bericht bovenaan deze pagina winking smiley Maar ik typte wat langzamer.. Mijn kat besloot om me te hinderen met forummen winking smiley

Forummers die na een ban terugkomen onder een andere naam.. Hmm ik vind dat lastig, links vind ik "ban is ban" , aan de andere kant sommige mensen zijn wel een meerwaarde op het forum..

MCW geeft veel nieuws, wat ik graag lees, als hij op de Frontpage de bocht uitvliegt en daardoor (weer) een ban heeft en ik zie dat hij onder een nieuwe naam nieuws brengt, dan ben ik blij. Braadslee die na de zoveelste ban terugkomt, dan denk ik echt zucht...

Ik heb zelf nog nooit een ban gehad (afkloppen) , maar ik vind wel dat er bepaalde mensen zijn die in mijn ogen een forumprobleem zijn, die alleen maar lopen te drammen en treiteren, of van die mensen die sneren en achter de ellebogen zijn en tussen de zinnen door nare dingen proberen te zeggen..
Maar waarschijnlijk als je op de telefoon deze site hebt bekeken moet je op je laptop weer inloggen. Ook wanneer je op je telefoon niet hebt ingelogd.

Ik kijk altijd even bij "mijn auto's " en ben dan weer ingelogd.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-06-2020 18:37 door haarr.
Peter O

Je vergeet "enz. enz." in de titel. Dat was de reden dat ik ook vroeg:
Jazzik
Mag ik voor enz. enz. in de titel van dit draadje ook censuur invullen?

Maar als jij het geen probleem vindt hetgeen hier (zoals ook genoemd in mijn eerdere posts) gebeurt, soit! thumbs up
Volgens mij is dit topic om forumproblemen te melden. Problemen kunt u per PB wenden, de eerste bans zijn alweer uitgedeeld.

Terence
Autoweek moderator
@ haarr,

Ik heb volgens mij nog nooit op mijn telefoon geforumd, of misschien ooit heeeeeeeel lang geleden. Ik ga eens kijken of het van invloed is
haarr
Peter O

Gebruik je verschillende apparaten? B.v. telefoon, tablet en pc door elkaar?
Ik blijf ingelogd tenzij ik een ander apparaat gebruikt heb.

En het feit dat gebande personen terugkomen met een nieuwe nick is eigenlijk ook een forumprobleem.

Vandaag heb ik ook even op het forum gekeken in mijn pauze. Op mijn telefoon dus. Ik heb later de de op laptop gekeken, ik hoefde toen niet in te loggen, ik was nog ingelogd. (ik had mijn tabblad met forum gesloten eerst)
Is er nog een reden waarom veel/alle nieuwe gebruikers een lang getal achter hun gebruikersnaam hebben staan?
Goede vraag, ik zou graag dat getal verwijderen maar als ik op account klik gebeurt er niks.
R W xxx
Komt door feestboekaanmelding toch?
Ik heb geen facebook, gewoon account aangemaakt en dan heb ik mijn voornaam ingevuld. Daar worden dan vanzelf een aantal cijfers achter gezet blijkbaar. Maar ik kan het niet veranderen, geen auto's toevoegen en niet overal op de site reageren.
Als je naar je profiel gaat via het poppetje rechtsboven naast "zoeken " daar kun je je naam wijzigen.
haarr
Als je naar je profiel gaat via het poppetje rechtsboven naast "zoeken " daar kun je je naam wijzigen.

Dat werkt niet, de pagina/ het profiel laadt niet.
Ik kreeg een "503 Backend fetch failed"-melding en kon niet op de homepage en het forum. Geen idee wat het inhoudt, maar misschien dat er meer zijn die er last van hebben of nog gaan krijgen.
Yep, site was gedurende een tijdje geheel niet te bereiken.
autoweek.nl was even uit de lucht, ik had daar ook last van.

Nog steeds schering en inslag. Er moet blijkbaar een of andere maharishi aan te pas komen.eye rolling smiley
En wordt afgewisseld met een of andere Error 500 melding.
Maar goed, ik heb DTP gestudeerd, geen ICT. Heb er dus geen verstand van. grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-10-2020 22:32 door Jay DoubleYou.
Heb deze keer een screenshot gemaakt van welke melding ik bedoel:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-10-2020 21:12 door Jay DoubleYou.
Total Loss
Site is echt goed kapot.

Zeg dat wel. De laatste paar jaren is het echt prut. Ik kan via mijn iPhone sinds vanmorgen niet meer inloggen op de voorpagina. Wel op het forum.
Jay DoubleYou
Total Loss
Site is echt goed kapot.

Zeg dat wel. De laatste paar jaren is het echt prut. Ik kan via mijn iPhone sinds vanmorgen niet meer inloggen op de voorpagina. Wel op het forum.

De frontpage is blijkbaar wel goed bereikbaar maar om andere reden goed kapot. yawning smiley
haarr
Jay DoubleYou
Total Loss
Site is echt goed kapot.

De frontpage is blijkbaar wel goed bereikbaar maar om andere reden goed kapot. yawning smiley

Inderdaad wel goed bereikbaar maar kan daar met mijn iPhone niet inloggen. Met mijn MacBook gaat dat wel.
Hé, er is een nieuw inlogscherm. Misschien waren ze daar de afgelopen week mee bezig en is het gedoe met foutmeldingen nu over. En misschien is het steeds weer moeten inloggen waar we al eeuwen last van hebben ook voorbij. Of niet :-)

Als die dame net zo vaak hoofdpijn heeft als de site een storing, laat dan maar. grinning smiley

en is het gedoe met foutmeldingen nu over.

Helaas. Maar ze hebben er blijkbaar nu een mediterende goeroe bij gehaald dus alles gaat goed komen. Adem in, adem uit...big smile smiley
Tydelyck
Misschien waren ze daar de afgelopen week mee bezig en is het gedoe met foutmeldingen nu over.

Niet dus.

Als ze de site nu alleen nog na het inloggen automatisch laten doorlinken naar de pagina waar je vandaan komt zou het perfect zijn.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-10-2020 14:56 door Jay DoubleYou.
Het ging een hele lange tijd goed maar de laatste 2 weken is het inderdaad weer bagger.
De foutmeldingen komen nu steeds vaker voor lijkt het. De afgelopen dagen is de site echt meerdere keren per dag niet bereikbaar.
Wat een achterlijk forum blijft het technisch ook. Waarom het inloggen überhaupt meerdere stappen nodig heeft is al een raadsel, maar dan hebben ze zogenaamd een nieuwe functie "ingelogd blijven" en dan wordt je er na verloop van tijd toch uitgeflikkerd. Kom op zeg, besteed eens een euro van al dat abonnementsgeld meer aan je ICT..
Tydelyck
Hé, er is een nieuw inlogscherm. Misschien waren ze daar de afgelopen week mee bezig en is het gedoe met foutmeldingen nu over. En misschien is het steeds weer moeten inloggen waar we al eeuwen last van hebben ook voorbij. Of niet :-)

Ik krijg na de zoveelste keer dat inlogscherm onderhand de neiging die mok koffie omver te meppen... angry smily
Apart ,ik ben op meerdere apparaten altijd automatisch ingelogd.
Op Windows 10 , een Chromebook en een iPhone XS

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-10-2020 22:09 door Monsieur Le Loure.
Voorheen was ik overal tegelijk ingelogd zonder problemen, sinds deze update moet ik elke dag opnieuw inloggen ondanks het vinkje...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.