Vastgeluld.

Gepost door Nico GTR 
Vastgeluld.
24-04-2018 23:55
Ja wat doe je dan.......als een goede kennis cq. oude vriend (de beste man is 62 jaar) voor de 4e keer in korte tijd met een kapotte Clio komt te staan.....

Laten we even teruggaan, de man in kwestie is iemand met wat race ervaring en hij wilde een strakker schakelende versnellingsbak. Dus is er een short-shifter gemonteerd...wat doet dat met de versnellingsbak? Nou ja....ik weet niet, mijn bak voelt prima aan, en heb echt absoluut geen moeite met hoe die schakelt. Maar bij hem is de kom van het schakelverzet compleet versleten.

Niet zeggende dat een Renault bak goed is ben ik wel benieuwd hoe die van mij het dan uit gaat houden...maar enfin.

Zijn kennis van auto's is groot, maar sleutelen....dat moet die nog leren. En hoe gaat het dan als iemand dat bericht op facebook plaatst terwijl je diezelfde dag nog gezellig hebt gesproken en je door een beetje moeite van zijn kant toch nog een plekje op de brug kon krijgen voor een korte sessie uitlijnen?
Mwoh.....dan ga je even praten met die andere goeie vriend die een eigen ruimte en brug bezit en als die zegt...is goed....dan bied je aan een bak te wisselen.
Ik vrees dat die er op in wil gaan.......

Dus wellicht binnenkort sleutelen aan een heuse 1.6 16V?
Re: Vastgeluld.
25-04-2018 16:51
Belofte maakt schuld, jij fikst die auto wel.thumbs up

Dus aan iedereen die iets met zijn auto heeft, Nico vragen.
Met een beetje geluk luld ie zich weer vast.spinning smiley sticking its tongue out
25-04-2018 17:59
Nico....

Mijn kliko loopt op drie pitten, heb jij even tijd...
spinning smiley sticking its tongue out

Grapje...

Ach, karma is vaak een bitch maar soms heb je plezier dankzij karma. Ik zal voor je duimen.
25-04-2018 18:03
En,

Het is toch leuk als je een keer iemand kan helpen. Gewoon lekker onbaatzuchtig knutselen voor iemand. Lekker biertje er bij en genieten maar. Lekker schelden op boutjes die een of andere Franse ontwerper op een onmogelijke plek heeft bedacht en mopperen op het roestduiveltje die de boel zo vast heeft laten rotten dat het echt niet meer los wil.

En eerlijk: heeft die ouwe soms een leuke dochter? Bij mij motiveerde dat wel eens... big smile smiley
25-04-2018 18:30
rke

En eerlijk: heeft die ouwe soms een leuke dochter? Bij mij motiveerde dat wel eens... big smile smiley

Ouwe geilpijp.cool smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close