Renault Megane Vision

Gepost door Joop Passchier 

Dit moet de nieuwe Megane zijn als ik de Meo goed heb begrepen. Tenminste, de productieversie zal 95% hierop lijken (zeg ik dat zo goed? drinking smiley )

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-10-2020 17:40 door Joop Passchier.
Gewoon mooi. Die naam is misschien wel goed gekozen, aangezien auto's met verbrandingsmotoren toch niet veel toekomst meer hebben. Zo maak je een sterke, bekende naam toekomstbestendig, iets wat Volkswagen natuurlijk ook had kunnen doen door de ID.3 als Golf EV (nieuwe e-Golf) te lanceren. smiling smiley
Wow echt supermooi. Qua proporties wat weg van de CX-30, hij heeft ook iets crossoverigens
Inderdaad Joop, dat zeg je goed. Luca de Meo zei letterlijk dat dit voor 95% de productieversie is. Prima, ziet er erg goed uit wat mij betreft. Alleen, ik mis interieurfoto's. Of zou het interieur nog niet klaar zijn?
Ziet er veelbelovend uit. Persoonlijk vind ik de huidige hatchback niet heel erg mooi. Gelukkig worden de achterlichten een heel stuk kleiner zoals het nu lijkt.
Deze video van de onthulling en toelichting van Meo is ook nog wel interessant:

- Dunste 60 kWh-pakket wat nu op de markt is
- Hoge efficiency van de nieuwe elektromotor(en)
- 200 km laden in 30 minuten

Uiteraard nog wel even afwachten wat het écht wordt, maar het nieuwe platform moet sowieso de basis worden voor vele EV-modellen.

Oh, en ik vind hem ook érg geslaagd! 02-2023 moet de huidige IV GT uit de lease. Die privé overnemen voor de caravan en lange ritten, Mégane V EV er in als leaser. Mij best grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.