Nissan Kicks concept

Gepost door Anonieme bezoeker 
Anonieme bezoeker
Nissan Kicks concept
28-10-2014 18:25
Presentatie @ Sao-Paulo

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-10-2014 18:25 door JP2010.
Re: Nissan Kicks concept
28-10-2014 18:33
Wel een leuk ding, maar afgezien van de grille zie ik nog niet zoveel Nissan-eigens. Benieuwd naar Nissans bedoeling met deze concept car.
Ik zie er een strakgetrokken Juke in. Een beetje minder extreem dan de huidige, om zo wat minder potentiële klanten tegen het hoofd te stoten.
28-10-2014 19:56
---GT---
Ik zie er een strakgetrokken Juke in. Een beetje minder extreem dan de huidige (...)

Daar deed 'ie mij ook wel aan denken. Misschien is 't een voorproefje van de opvolger voor de Juke.
Yellow Cab
Daar deed 'ie mij ook wel aan denken. Misschien is 't een voorproefje van de opvolger voor de Juke.

Denk ik wel. Een beetje minder rond, een stukje ruimer en niet meer van die vreemde dubbele koplampen. Een beetje meer richting Qashqai, maar dan toch nog wat joliger.
Anonieme bezoeker
28-10-2014 21:56
---GT---

Denk ik wel.

Dat wordt t niet winking smiley

Nissan Kicks mini SUV Concept previewed in Brazil

After a few teaser images, the Nissan Kicks concept has been revealed ahead of its public unveiling at the 2014 Sao Paulo Motor Show in Brazil later today.

The concept is a collaboration between Nissan Design America (NDA) in San Diego, United States, and Nissan Design America Rio (NDA-R), the newly opened satellite studio brand design center located in the Brazilian headquarters of Nissan.

Measuring 4,300 mm long, 1,800 mm wide and 1,600 mm tall, the car is mounted on 19-inch alloy wheels and has crossover design cues such as roof rails, rugged bumpers, tall wheel arches and high ground clearance.

If produced, the car would be price positioned under the Juke. Nissan says the Kicks is designed for “today’s fast-moving Brazilian professionals”. Details on its engine and what’s behind the doors are expected to be released later today.

The Kicks concept is the second compact SUV presentation by Nissan that follows the EXTREM Concept from the same venue two years ago.

[indianautosblog.com]
28-10-2014 22:24
Aha, concurrent voor onder andere Fords EcoSport dus.
Wanneer komt hij hier naar toe?
24-11-2014 11:08
Komt 'ie niet, is bedoeld voor de Braziliaanse markt.
Er gaan stemmen op dat hij toch misschien naar Europa komt.
Dat zou mooi zijn tussen de qashqai en de juke.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close