goede auto alarm

Gepost door snelle willy 
goede auto alarm
16-04-2019 23:48
goede dag autoweek forum.

ik ben op zoek naar een goede auto alarm voor me toyota. me verzekering is 1.120 per jaar(volgend jaar is het minder omdat ik 26 word)
ik wil zorgen dat het volgend jaar minder dan 800 per jaar word en ik heb al een dashcam. maar mijn auto heeft immobilizer. en soort van alarm(als je de wagen probeert te starten zonder de deur eerst te openen)

nu ken ik een oude topgear segment van een auto alarm dat spreekt met een sensor dat rond de auto een soort veld maakt, dat als je in die veld bevind,
gaat de auto praten.

youtube link old top gear

ik vind dit een geweldig systeem en ik zoek zoon alarm systeem.

weet iemand waar ik zoon alarm systeem kan kopen?? en waar ik dat kan laten installeren die te vertrouwen zijn??

is niet alleen dat ze me niet zo snel stelen(dan hoor ik het snachts, wanneer ze weer me uitlaat of diesel pikken).
maar als ik op een terras zit en iemand wandelt langs me auto en die roept:
STAY AWAY FROM THE CAR!
Het is maar wat je geweldig vindt... dat antieke systeem is gewoon het perfecte alarm om de jeugd mee te laten spelen en de buren chagrijnig te krijgen.confused smiley
Re: goede auto alarm
17-04-2019 07:00
Denk je echt dat je premie lager wordt als je zoon alarm in me auto bouwt?
Hotdog
Denk je echt dat je premie lager wordt als je zoon alarm in me auto bouwt?

wat is uw raad om een lagere premie te krijgen.
en ja ik rij al rustig. zo rustig dat de camions met 60ton me bumperkleven.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close