VW T-Cross

Gepost door lofa 
VW T-Cross
28-01-2021 17:50
Ik heb sinds twee maanden een prachtig mat-rood gewrapte T-Cross. Fantastische auto ! Het koppelen aan het internet lukte mij en de verkoper niet, dus is hij terug geweest in de garage. Daar hebben ze echt een hele tijd lopen klooien om het aan de gang te krijgen, wat ze uiteindelijk ook gelukt is. Helaas, daarna kan ik op m'n digitale info display (fantastisch!) de olietemperatuur niet meer tevoorschijn krijgen.... Het is een Style met een R-line in en exterieur, en alles erop en er aan. Ik heb het idee dat de computer gereset is zonder het R line pakket, waar ook de olietemperatuur in geprogrammeerd zit. Iemand ervaring hiermee ?
Re: VW T-Cross
29-01-2021 09:17
Dude, waar zijn de foto's???? Een mat gewrapte R-line, die wil ik zeker zien!

Geen idee wat mis is gegaan, ik vermoed dat het een en ander met VCDS-coding weer naar boven kan komen.
(Sowieso handig om langs te gaan bij iemand met ervaring ermee, kunnen ze de auto nog wat meer afstemmen op je. Ik laat altijd standaard de achterlichten aan zetten, knipperlicht naar 4 of 5x knipperen bij 1 tikje en de bijrijderspiegel kantelen bij achteruit)
29-01-2021 10:36
Voor foto's, zie: [www.autoweek.nl] reviews/artikel/volkswagen-t-cross-1-0-tsi-115pk-style-business-r-2020-2/

Ik moet toch nog een keer terug naar de garage om de trekhaak te laten monteren. Was niet leverbaar of ze hadden problemen met de software.....
Hoop dat ze dan de olietemperatuur weer naar voren kunnen toveren.
29-01-2021 10:52
Staat hem goed dat rood!
En een virtual cockpit is zo nice. Het echt nut bewees zich in Engeland, simpel even in het menu de snelheden aanpassen naar mijl/uur en niet meer continu omrekenen.
29-01-2021 10:58
Hoi lofa,

Leuke auto hoor. En mooie Messerschmidt ook. Welk navigatiesysteem heb je in de auto? Er staat daar ergens instellingen in met welke gegevens je in het info display wil weergeven. Ik meen dat het bij het menu wageninstellingen en dan infodisplay zit (iets in die richting). Het kan zijn dat het met de update uitgeschakeld is.

Zie dit filmpje voor meer info (vanaf ong 2 minuten)

Dit is wat ik er zo snel van kan vinden.
01-02-2021 14:23
GSI Fahrer
Hoi lofa,

Leuke auto hoor. En mooie Messerschmidt ook. Welk navigatiesysteem heb je in de auto? Er staat daar ergens instellingen in met welke gegevens je in het info display wil weergeven. Ik meen dat het bij het menu wageninstellingen en dan infodisplay zit (iets in die richting). Het kan zijn dat het met de update uitgeschakeld is.

Zie dit filmpje voor meer info (vanaf ong 2 minuten)

Dit is wat ik er zo snel van kan vinden.
Ja, ik had dit filmje en vele anderen ook al bekeken. Maar ik denk zeker dat het met het internet installeren ergens verkeerd gegaan is en ze in de computer ergens een vinkje weggehaald hebben.. Maar bedankt voor je reactie !
27-02-2021 10:40
lofa
Ik heb sinds twee maanden een prachtig mat-rood gewrapte T-Cross. Fantastische auto ! Het koppelen aan het internet lukte mij en de verkoper niet, dus is hij terug geweest in de garage. Daar hebben ze echt een hele tijd lopen klooien om het aan de gang te krijgen, wat ze uiteindelijk ook gelukt is. Helaas, daarna kan ik op m'n digitale info display (fantastisch!) de olietemperatuur niet meer tevoorschijn krijgen.... Het is een Style met een R-line in en exterieur, en alles erop en er aan. Ik heb het idee dat de computer gereset is zonder het R line pakket, waar ook de olietemperatuur in geprogrammeerd zit. Iemand ervaring hiermee ?

Bleek dus achteraf een vinkje in het car menu te zijn....
Intussen is afgelopen week eindelijk mijn trekhaak gemonteerd.
Jammere dat de R-line diffuser hiervoor plaats moest maken voor een gewone diffuser.
Niet zo mooi....
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.