Suzuki Alto Onderdelen

Gepost door Wesley van Bommel 
Hoi hoi allemaal!

Mijn naam is Wesley van Bommel, en ik heb in de familie een Suzuki Alto GA, uit 1987. De auto zelf is mechanisch / carroserie altijd goed onderhouden en er staat nu zo'n 114K op de teller.

Nou krijg ik deze auto, als ik klaar ben met mijn Auto Technicus opleiding. Ik geef heel eerlijk heel veel om dit autotje, omdat ik het een heel leuk / schattig autotje vind terwijl de Suzuki tegelijkertijd best nog een prima daily-driver is.

Wanneer ik deze krijg, wil ik ook graag alles helemaal schoonmaken en op-poetsen en netjes maken. Qua interieur en exterieur. In hoeverre dat nodig is... De auto wordt natuurlijk wel gewoon gewassen afentoe, interieur wordt afentoe en doekje doorheen gehaald.

Heeft er iemand enig idee, waar ik nog onderdelen zou kunnen bestellen voor dit soort oude auto's?

Ik hoor het graag!
Een Alto uit 1987 is nog niet extreem zeldzaam. Met marktplaats, de reguliere webshops voor gangbare technische delen en wie weet een sloperij zou je al een eind moeten komen. Succes, leuke wagentjes!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.