ketelapper - Audi A3 e-tron [8V, 12/2017] voor mrs. ketelapster

Gepost door ketelapper 
@Rembrandt
O ja, die is ook gelukt! Toegevoegd in rijtje hierboven.

In het rijtje knoppen ontbreekt alleen de parkeerassistent. Voor de laatste twee plekjes is op de etron niets leverbaar geweest. Mijn fetish van "alle knopjes vol" lukt dus niet sad smiley
Die file-assistent, rijdt die automatisch weer weg of moet je altijd zelf handeling doen (gas geven, resume-knop indrukken)?

Ik had begrepen dat de travel assist bij VW niet met VCDS aangezet kon worden. Ik had wel een adresje gevonden doe het kon doen, maar dat kost me dan weer 8 tientjes (ander systeem nodig, ben naam even kwijt). En het voordeel is nou ook niet heel groot, zeker als je nog steeds zelf iets moet doen.
Ik gebruik nu ACC ook in de stad. Heb dan geen lane-assist. Moet nu (na 3 seconden stilstaan) zelf op de resume-knop drukken om verder te gaan.
Vind je die ´lane assist´ belangrijk in het dagelijks gebruik?
speedtouch
Vind je die ´lane assist´ belangrijk in het dagelijks gebruik?

Het is wel handig: je kunt het stuur even loslaten.
Weer even bijgelezen zeg. Mooie auto hoor, lekker vol qua opties. Veel plezier ermee! Inmiddels al helemaal gepoetst naar eigen smaak?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.