kleur velgen Alfa MiTo

Gepost door Oguz 7115240 
Dag,

Ik wil mijn velgen spuiten, alleen ben ik nog niet helemaal zeker over de kleur. Ik bezit een Alfa Mito met de rosso alfa lak. 17-inch lichmetalen velgen zoals te zien op de standaardfoto voor deze auto.

Iemand enige ideeën suggesties? ik hoor het graag

mvg,

Oguz
Meestal bedenk je dat je de velgen wel in kleur X wilt hebben. En dan ga je bedenken hoe je het gaat doen.

Maar jij vind het dus gewoon leuk om velgen te spuiten, nu nog bedenken in welke kleur confused smiley
Hoe ik het ga doen is geen probleem. maar mijn vraag was in welke kleur en of iemand nog eventuele suggesties heeft.. Ik waardeer je reactie, maar hier heb ik dus geen ene fluit aan. Je herhaalt mijn vraag letterlijk. Volgens mij is er niks raars aan mijn vraag.
Heb je al een zekere denkrichting dan? Neem aan dat je er niet helemaal blanco in stapt. En wellicht even een foto van je auto met de huidige velgen?
Ik zou voor paars gaan, zeer unieke combinatie.
Nou, gewoon lichtmetaal als kleur? Ik weet niet wat 'de standaard foto' is. Als jij Zwart of Roze wil, kun je dat toch zelf beslissen?
Oguz 7115240
Hoe ik het ga doen is geen probleem. maar mijn vraag was in welke kleur en of iemand nog eventuele suggesties heeft.. Ik waardeer je reactie, maar hier heb ik dus geen ene fluit aan. Je herhaalt mijn vraag letterlijk. Volgens mij is er niks raars aan mijn vraag.

Doe maar roze of geel.
Ik zou voor tuti rosso (all red) gaan.
Oguz 7115240

Dus wel, want ik begrijp Goedendag wel, aangezien jij een andere volgorde aanhoudt.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close