Mijn nieuwe BMW 420i Gran Coupe. Meningen/suggesties?

Gepost door Jim 7462790 
Ik heb ook de standaard zilverkleurige remklauwen en 19 inch M 442 velgen. Ik heb de Gran Coupé in juni al 3 jaar in bezit en heb toen ik hem ongeveer een klein half jaar had de remklauwen blauw geschilderd met Hamerite. Eerst netjes schoongemaakt en zilverkleurig gespoten met zinkspray. Laten drogen en toen geschilderd met blauwe Hamerite , bij de Golf van mijn zoon met rode Hamerite. Op beide wagens ziet het na 2,5 jaar nog steeds uit als nieuw. Ik ben erg tevreden over het resultaat en dat ze netjes blijven.
Het zijn dan wel geen M Sport Performance remmen maar dit ziet er veel beter uit dan standaard grijze klauwen.
Foto's zijn genomen tijdens banden vernieuwen. Waren toen bijna 2 jaar blauw en zo zien ze er nu nog uit!

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-02-2019 22:10 door BMW POWER4ever.
[bmwshop.ekris.nl]

Prachtige velg! Idem voor de uitlaat van Vroome. Mooi om te zien dat de plannen zeker niet in de ijskast worden gezetthumbs up
BMW POWER4ever
Ik heb ook de standaard zilverkleurige remklauwen en 19 inch M 442 velgen. Ik heb de Gran Coupé in juni al 3 jaar in bezit en heb toen ik hem ongeveer een klein half jaar had de remklauwen blauw geschilderd met Hamerite. Eerst netjes schoongemaakt en zilverkleurig gespoten met zinkspray. Laten drogen en toen geschilderd met blauwe Hamerite , bij de Golf van mijn zoon met rode Hamerite. Op beide wagens ziet het na 2,5 jaar nog steeds uit als nieuw. Ik ben erg tevreden over het resultaat en dat ze netjes blijven.
Het zijn dan wel geen M Sport Performance remmen maar dit ziet er veel beter uit dan standaard grijze klauwen.
Foto's zijn genomen tijdens banden vernieuwen. Waren toen bijna 2 jaar blauw en zo zien ze er nu nog uit! /quote]

Wauw nice! Ziet echt heel strak uit hoor. Zelf ben ik niet zo'n handige om dat zelf te doen. Waarschijnlijk hangt de kleur dan op plaatsen waar je dat niet wilt hebben haha. Ik ga eens informeren bij bedrijven die dat voor me kunnen doen.
Iemand suggesties voor een kleur remklauwen op mijn Snapper Rocks Blue auto?

Damianw26
[bmwshop.ekris.nl]

Prachtige velg! Idem voor de uitlaat van Vroome. Mooi om te zien dat de plannen zeker niet in de ijskast worden gezetthumbs up

Dankjewel!! Levering van de 4 serie heeft iets langer geduurd. Staat nu gepland voor aanstaande maandag. Daarna gelijk langs Crooke om de mogelijkheden te bespreken. Ik had zelf eerst zwarte nieren met een chrome rand maar geregeld dat ik bij aflevering een zwarte rand krijg ipv chrome. Op aanraden van @Stilo. Ziet echt onwijs gruwelijk uit.
Super blij met de suggesties op dit forum! smiling smiley
BMW POWER4ever
Foto's zijn genomen tijdens banden vernieuwen. Waren toen bijna 2 jaar blauw en zo zien ze er nu nog uit! /quote]

Wauw nice! Ziet echt heel strak uit hoor. Zelf ben ik niet zo'n handige om dat zelf te doen. Waarschijnlijk hangt de kleur dan op plaatsen waar je dat niet wilt hebben haha. Ik ga eens informeren bij bedrijven die dat voor me kunnen doen.
Iemand suggesties voor een kleur remklauwen op mijn Snapper Rocks Blue auto?

Damianw26
[bmwshop.ekris.nl]

Dankjewel!! Levering van de 4 serie heeft iets langer geduurd. Staat nu gepland voor aanstaande maandag. Daarna gelijk langs Crooke om de mogelijkheden te bespreken. Ik had zelf eerst zwarte nieren met een chrome rand maar geregeld dat ik bij aflevering een zwarte rand krijg ipv chrome. Op aanraden van @Stilo. Ziet echt onwijs gruwelijk uit.
Super blij met de suggesties op dit forum!smiling smiley
Sorry voor mijn 2 vorige posts die een beetje raar geciteerd zijn. Heb waarschijnlijk weer iets aangeklikt wat ik niet moest aanklikken :P
stilo
En mocht je de audio nog willen laten aanpassen: Concept4cars 'is the place to go'. Loepzuiver en overtreft de 'top of the line' wat je vanuit BMW in de 4 kan krijgen. Uiteraard is het niet te zien dat er iets is aangepast, tot dat je favoriete nummer aanzet. Mocht je er over na zitten denken en eens in de buurt van Breda/Tilburg bent, kan je altijd even proefluisteren.

Ik heb je een PB (persoonlijk bericht) gestuurd, stilo. Zou je kunnen kijken (zie bovenaan de bladzijde)?
Phaeton W12
stilo
En mocht je de audio nog willen laten aanpassen: Concept4cars 'is the place to go'. Loepzuiver en overtreft de 'top of the line' wat je vanuit BMW in de 4 kan krijgen. Uiteraard is het niet te zien dat er iets is aangepast, tot dat je favoriete nummer aanzet. Mocht je er over na zitten denken en eens in de buurt van Breda/Tilburg bent, kan je altijd even proefluisteren.

Ik heb je een PB (persoonlijk bericht) gestuurd, stilo. Zou je kunnen kijken (zie bovenaan de bladzijde)?

Je hebt een bericht terug.

@Jim, je bent goed onderweg!
Vanmorgen dan eindelijk auto in ontvangst mogen nemen!

Stond daar heel mooi onder een doek op me te wachten. Doek er af gehaald en wat een machtige auto stond daar. Helemaal af zoals ik het wilde: geweldig!

Leer van de bestuurdersstoel rechtgetrokken, elektrische trekhaak gemonteerd en zwarte nieren gemonteerd, foto:

Al met al een gelukkig man!
Heel mooi met de zwarte nieren! Geniet ervan!
Mooie auto, lekker onderscheidende kleur!
Laatste foto toevallig genomen in Bocholtz?
R J G Ruiters
Mooie auto, lekker onderscheidende kleur!
Laatste foto toevallig genomen in Bocholtz?

Dankjulliewel! Veilige km’s gaat zeker goed komen!

Wow R J G Ruiters, scherp gezien. Is inderdaad in Bocholtz op de oprit van mijn broer!

Je zult de auto daar af en toe tegen komen! smileys with beer
Is er iemand die toevallig weet hoeveel van deze kleur in Nederland ongeveer rondrijden?

Er werd mij verteld dat het er nog geen 20 zijn, maar misschien weet iemand het exact? (Stilo, jij misschien?)
Gisteren A2 bij 's-Hertogenbosch, rond 18.15u? Prachtige wagen in het zonnetje thumbs up
Zwaai zwaai vanuit smurfblauwe A6.
Geweldige kleur inderdaad. Net als het smurfblauwe van Ketellappercool smiley
ketelapper
Gisteren A2 bij 's-Hertogenbosch, rond 18.15u? Prachtige wagen in het zonnetje thumbs up
Zwaai zwaai vanuit smurfblauwe A6.

Helaas niet ik sad smiley

Een van de andere 20... Haha
Dan nog een vraagje... de tune-liefhebbers kunnen mij hier vast mee helpen.

De achterkant van mijn auto vind ik niet geweldig. Zou toch graag 2 aparte uitlaten willen. Bij mijn dealer heb ik deze auto zien staan:
Klik hier voor 't linkje naar de auto

Wie weet waar ik deze achterbumper met 2 aparte uitlaten kan laten maken? Iemand goede ervaringen ergens?

Volgens mij is dat gewoon een M-Performance diffuser en M-Performance uitlaatsysteem. Die zou je via je dealer moeten kunnen bestellen. Makkelijkste is om de dealer even te bellen en te informeren wat er op die auto zit, als ze een beetje commercieel ingesteld zijn doen ze je gelijk een goed voorstel voor jouw eigen auto.
Dan had je een 440i moeten kopen winking smiley

Bij BMW was het altijd zo duidelijk:
18i 1 pijpje links
20i/30i 2 pijpjes links
40i 2 pijpen beide kanten
KadettRT
Dan had je een 440i moeten kopen winking smiley

Bij BMW was het altijd zo duidelijk:
18i 1 pijpje links
20i/30i 2 pijpjes links
40i 2 pijpen beide kanten

Ja, als ik ergens nog een sok met geld had liggen dan had ik dat ook wel gedaan hoor haha...

Er rijden nu ook 30i's standaard rond met 2 pijpen beide kanten winking smiley
Erg mooie auto in een heerlijke kleur. Veel plezier ermee. smiling smiley
Mooie auto, en een mooie kleur , wij hebben bijna dezelfde auto, kleur valt wel op.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.