Mercedes CLS (vanaf pag. 2)

Gepost door Smilespergallon 
Heel bruut, mooie foto's!
Echt lekker dik geworden door die velgenthumbs up
Het oogt inderdaad wel even anders met de wielen ja !

Grill silver, even wennen, geen idee of ik het mooier vind op het moment.

Thermostaat vervangen. Heerlijk wat een ruimte smiling smiley

Letters van kofferklep af, en de vrouw heeft nog even voor het eerst een rondje gereden (ze vond het wel wat eng, slechte zicht vergeleken met haar mini)

Ik dacht vanmiddag dat ik je in de buurt van Etten-Leur zag rijden, maar er bestaan natuurlijk meerdere van die auto's met ook nog die velgen.
Nope, ik rij in het hoge noorden, dus dat was iemand anders winking smiley
Kachelventilator v.v, deze was overleden. Helaas een paar dagen voor de hete dagen dus heb een paar dagen in een snikhete auto moeten rondrijden. Oh well, gelukkig heb ik een dakraam.

Als allereerst zekeringen gecheckt die goed bleken te zijn.

Vervolgens de oude eruitgesloopt.

Hella premium line kachelventilator. bijna 200 eu lichter.

And its back.

Afdekplaat uiteraard ook weer op zn plaats, niet op foto.
Altijd balen, maar simpele fix, lijkt het.
Die grille staat goed zo! Het is volgens mij niet de originele, maar eentje die mooier is. Fraaie fix!

Stiekem ook wel noodzakelijk, want door de zilveren grille blijf je in mijn ogen zelfs met deze wielen nét boven het nivea 'fout'. Vind ze zelfs best wel mooi, maar vallen ze voor nu zo diep?
Thanks, vind de velgen zelf ook zeer geslaagd. Nog steeds twijfel ik om ze silver te laten maken deze winter.

Ze vallen te ver naar binnen, ongeveer 1 a 1,5 CM. De ET waarde is te hoog. Er komen nog een keer spacers tussen, denk 1CM rondom. Ik wil niet dat de velgen uit gaan steken.
uwbuurman
Altijd balen, maar simpele fix, lijkt het.

Erg makkelijk!
Zeer blij met de nieuwe oprit thuis.

En een waakkat, mooi plaatje, het hoge noorden toch? Winsum?
Hoge noorden vlakbij winsum, klopt helemaal, hoe weet je dit? spinning smiley sticking its tongue out
Gokje.........of is het mijn overbuurman die wijkagent in Winsum is....
A3 White
Gokje.........of is het mijn overbuurman die wijkagent in Winsum is....

Ah, kom verder niet in Winsum zelf trouwens
Wel naar Cars & Coffee bij Hofman Leek?
Sinds de geboorte van mijn kinderen geen automeeting meer bezocht, wordt misschien weer eens tijd
Smilespergallon
Hoge noorden vlakbij winsum, klopt helemaal, hoe weet je dit? spinning smiley sticking its tongue out

Nou, voor de draad ermee, Mensingeweer? Sauwerd??
Ik denk een ijsje In Zoutkamp em we rijden allemaal 20 minuten...
Je ziet er niet ver vanaf, 27 min

Uithuizen woon ik, allemaal groningers hier? smileys with beer
Het interieur maar even wat TLC gegeven.

Laatste tankbeurt 1 op 8,96 gedaan, op basis van getankte liters en km. Ook af en toe wat snelle ritjes (even goed hard optrekken) en ook 50% bebouwde kom, dus het kan nog stukken zuiniger, maar ik ben nu eenmaal een vlotte rijder anders had ik wel een 3 cilinder gekocht.

Het stomme is dat de boordcomputer gemiddeld veel hoger uitkomt (ongeveer 12 - 13L). En het viel mij op dat bij minimaal aanraken van het gaspedaal, de boordcomputer direct minimaal 9l/100km registreert, wat de gemiddelde hogere uitkomst dan verklaart.

Voor een 3,5L motor met 293PK is dit best prima.

Als voorbeeld, een vorige auto van me, een A4 B6 3.0 quattro station deed 1 op 8 gemiddeld, en had enkel 220PK en was 100kg lichter.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.