Mijn OEM+ kermisbak incl. peiling->

Gepost door Jasper XC70 
Jasper XC70
Ja dit was op TEXEL.

Oudeschild?
Volgens mij de enige plaats met een haven waar dergelijke schepen aanleggen grinning smiley
Zo moeilijk is dat inderdaad niet te raden aangezien Oude Schild (naast de veerhaven voordat er beidehand gedaan gaat wordenwinking smiley ) de enige haven op Texel issmiling smiley
Lycan Capri
Zo moeilijk is dat inderdaad niet te raden aangezien Oude Schild (naast de veerhaven voordat er beidehand gedaan gaat wordenwinking smiley ) de enige haven op Texel issmiling smiley

Nou wist ik niet... altijd verkeerd afgekeken bij topografie dan. Inkoppertje. Maar goed hoe plaats ik fotos. Tips👍? Zit autoweek niet in Tapatalk?
BENZine
Rustig aan Vogel, je bent hier te gast dus gedraag je een beetje

Vogel en Benzine... lachen jullie..hahaha
Duim omhoog thumbs up volvo. Ik vind helemaal mooie dingen.
TomTom

Dank...duur om te onderhouden in tip top staat tom tom...pffff

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-09-2018 19:41 door Jasper XC70.
Jasper XC70
TomTom

Tja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Of: zonder wrijving geen glans.

Ik weet er alles van. Een hobby of liefhebberij mag geld kosten.
TomTom
Jasper XC70
TomTom

Tja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Of: zonder wrijving geen glans.

Ik weet er alles van. Een hobby of liefhebberij mag geld kosten.

Jij een V8...holy cow! Goed gedaan...hobby eerst. Mooi
Niet mijn smaak maar waar ik het eerste over val is waarom je overal je skibox mee sleept? Is toch niet nog met zo'n stationwagen...
Mc1 -
Niet mijn smaak maar waar ik het eerste over val is waarom je overal je skibox mee sleept? Is toch niet nog met zo'n stationwagen...

Overal? Sleept? Is eerder uitgelegd...lezen! eye popping smiley
Je valt erover?

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-09-2018 12:06 door Jasper XC70.
Erg dik uitgevoerde Volvo hoor.
Als Volvo kenner zie ik de verschillende details wel aan jouw wagen die hem net even anders maken dan de anderen.

Hoe bevalt de Polestar software?

Goedbedoelde vriendelijke tip: ergens kom je wat fel, wat geagiteerd over, helemaal als de reacties over jouw auto je niet passen. Het valt me deze pagina's gewoon op. Iets vriendelijker zou je sieren. winking smiley
Blue Knightrider
Erg dik uitgevoerde Volvo hoor.
Als Volvo kenner zie ik de verschillende details wel aan jouw wagen die hem net even anders maken dan de anderen.

Hoe bevalt de Polestar software?

Goedbedoelde vriendelijke tip: ergens kom je wat fel, wat geagiteerd over, helemaal als de reacties over jouw auto je niet passen. Het valt me deze pagina's gewoon op. Iets vriendelijker zou je sieren. winking smiley

Fijn dat je die details ziet...kan ook niet anders. Polestar tuning veranderd niet alleen het vermogen maar schakelt ook beter. Alles beter in verhouding. Best een andere auto hierdoor. Eigenlijk heb je best gelijk, ik ben inderdaad wat snel geagiteerd. Ik ga me vanaf nu vriendelijk opstellen zoals de meesten hier. Ik zie alles als een aanval en zo moet ik het niet zien. Vooruit, daar heb je een punt. Nou tot zover. Wat voor VOLVO cruise je in?
Hey Jasper,

Fijn dat de Polestar software goed bevalt. Beetje meer dan standaard is altijd fijn.

Ik rijd in een V70 2.4 T5 summum uit 2006, met handbak. Lang naar deze uitvoering gezocht. Zijn lastig te vinden.
Door Volvotune gekieteld.

Ontzettend fijne en stille wagen met die heerlijke slagkracht van de vijfcilinderthumbs up

Toffe reactie! Kan ik waarderen! Over het algemeen is men hier erg vriendelijk en behulpzaam merk ik.

Succes met je bolide!
Die fietsen op het dak staan leuk en stoer. Voor de avontuurlijke Volvorijder.
Jasper XC70

Fijn dat je die details ziet...kan ook niet anders. Polestar tuning veranderd niet alleen het vermogen maar schakelt ook beter. Alles beter in verhouding. Best een andere auto hierdoor. Eigenlijk heb je best gelijk, ik ben inderdaad wat snel geagiteerd. Ik ga me vanaf nu vriendelijk opstellen zoals de meesten hier. Ik zie alles als een aanval en zo moet ik het niet zien. Vooruit, daar heb je een punt. Nou tot zover. Wat voor VOLVO cruise je in?

Ik las je post en onderwijl dacht ik "netjes van hem, hij ziet het in". Toen ik klaar was met lezen dacht ik het tegenovergestelde..
P. Klieder
Jasper XC70

Ik las je post en onderwijl dacht ik "netjes van hem, hij ziet het in". Toen ik klaar was met lezen dacht ik het tegenovergestelde..

En nu? Want? Wat is er nou...tis ook nooit goed...whoaaaaa
BENZine
Opvolger is net gepresenteerd ! grinning smiley

Gezien. Ik hou nog niet van het SPA platform maar dit is wel de allermooiste ja. Ik heb het geld (bijna) maar ik durf niet. Eerst ff testen en bekijken in het wild. De V90CC vind ik nog steeds niet mooi. Mooie vid op youtube.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-09-2018 22:59 door Jasper XC70.
Blue Knightrider
Hey Jasper,

Fijn dat de Polestar software goed bevalt. Beetje meer dan standaard is altijd fijn.

Ik rijd in een V70 2.4 T5 summum uit 2006, met handbak. Lang naar deze uitvoering gezocht. Zijn lastig te vinden.

Ontzettend fijne en stille wagen met die heerlijke slagkracht van de vijfcilinderthumbs up

Toffe reactie! Kan ik waarderen! Over het algemeen is men hier erg vriendelijk en behulpzaam merk ik.

Succes met je bolide!

Dank je, ja ik zag iets later je auto...nog steeds nieuw hier. Je hebt het beste blok on the block... niet stuk te krijgen. Top...
Ik vind de nieuwe V90 echt een prachtige auto, vanwaar jouw afkeer tegen het SPA platform?

Hier in de buurt zie ik vaak een V90 lijkwagen, gebouwd door Nilsson denk ik. Nondeju wat een bakbeest, en mooi!

Oh, en misschien vindt je de V90CC zo wel iets mooier winking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-09-2018 21:08 door Zadelsnuiver.
Gezellig die lijkwagen...die witte OceanRace edition is wel heel mooi...niet te betalen. Skibox is de mijne maar dan in het wit. Heb nog geen klik met SPA..komt vast wel.
Ik ben ook geen fan van de V90. Ik vind het geen typische Volvo, meer een wannabe-Audi. De nieuwe V60 is veel meer een Volvo.
BENZine
Ik ben ook geen fan van de V90. Ik vind het geen typische Volvo, meer een wannabe-Audi. De nieuwe V60 is veel meer een Volvo.

Ja echt...helemaal mee eens. Vaak duurt het even bij het publiek...soms wel 2 jaar na presentatie maar dan gaan de meesten toch wel overstag. Ik heb een mega zwak voor VOLVO vooral de lifted-ones. Zal een kwestie van tijd zijn. Voorlopig de xc70 nog op 1. Eerst eens die nieuwe V60cc in het wild zien...ik vind de stuurtjes zo klein in de SPA. Oh man, als het virus eenmaal overslaat...pfff

Weet je wat nou het stomme is van mijn kant, altijd gedacht dat heel Nederland dol was op VOLVO. Ik woon eigenlijk al 30 jaar niet echt meer in NL maar overal in Europa en vroeger jaren in the US. Blijkt dat maar een paar procent dol is op VOLVO. Een soort beeld van VOLVO wat ik zelf gecreëerd heb blijkbaar. Subaru is mijn 2e keuze, daarna zou ik het echt niet weten.

photo upload

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-09-2018 00:23 door Jasper XC70.
Nou, Nederland is best wel een Volvo land hoor. Het is niet zo extreem als in Zweden natuurlijk maar in Europa is Nederland wel een van de grotere afzet markten voor ze.

Met de V90 (niet de CC) en de nieuwe XC60 heb ik inmiddels gereden. De XC60 was een R-design wat ik helemaal niet vond passen bij een SUV. Verder bevielen beide auto's me wel alhoewel je aan sommige punten wel eventjes moet wennen. Ik begreep dat de V60CC iets meer offroad capable is gemaakt dan de V90CC met o.a. meer bodemvrijheid. Dat bevalt me wel.
Volvo is een mooi merk met een rijke historie en het zijn auto's waarmee je overal kunt komen voorrijden, dat spreekt veel mensen aan. Merken als BMW of Mercedes hebben ook een rijke historie, bouwen fantastische auto's, maar zijn ook wat meer uitgesproken (wat ook weer veel mensen aanspreekt). Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
Engineer2
Nou, Nederland is best wel een Volvo land hoor. Het is niet zo extreem als in Zweden natuurlijk maar in Europa is Nederland wel een van de grotere afzet markten voor ze.

Met de V90 (niet de CC) en de nieuwe XC60 heb ik inmiddels gereden. De XC60 was een R-design wat ik helemaal niet vond passen bij een SUV. Verder bevielen beide auto's me wel alhoewel je aan sommige punten wel eventjes moet wennen. Ik begreep dat de V60CC iets meer offroad capable is gemaakt dan de V90CC met o.a. meer bodemvrijheid. Dat bevalt me wel.

Ik hoor je...de 60 meer bodemvrijheid dan de 90. Hoger op zn poten. Hmmm...dat geloof ik bijna niet. Zou wel gaaf zijn.
BENZine
Volvo is een mooi merk met een rijke historie en het zijn auto's waarmee je overal kunt komen voorrijden, dat spreekt veel mensen aan. Merken als BMW of Mercedes hebben ook een rijke historie, bouwen fantastische auto's, maar zijn ook wat meer uitgesproken (wat ook weer veel mensen aanspreekt). Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

En zo is het ook nog eens... komt veel emotie om de hoek kijken bij een auto. Natuurlijk geld speelt ook een rol. Ik ben alleen een beetje extreem. 2 merken waar ik warm voor loop. Ieder zo zn ding ja.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-09-2018 09:29 door Jasper XC70.
Ligt het nu aan mij of zit er geen enkele foto tussen die heftig is aangepastste filters? En enigszins lekker scherp is?
arosa
Ligt het nu aan mij of zit er geen enkele foto tussen die heftig is aangepastste filters? En enigszins lekker scherp is?

Ligt aan mij ben ik bang. Ben niet zo goed in het uitzoeken van mooi licht. Moet het hebben van filters. Ik neem fotos met een oude iPhone 4 nog steeds.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-09-2018 09:46 door Jasper XC70.
arosa
Of één waar de voorkant op staat...
[D2]
arosa
Of één waar de voorkant op staat...

Hier nog met de kleinere 18”

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-09-2018 10:15 door Jasper XC70.
Stikkie vervangen...€163... pfff duur. Deze iets mooier. Rdesign. Oude werd lelijk.

fotos hd gratisq

Past weer beter bij het interieur maar ik mis de aluminium zijkant vand de vorige. Deze voelt wel steviger aan. Keuzes ach ja...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-09-2018 01:36 door Jasper XC70.
Kon je de oude niet laten herstellen? Nieuw laagje Colourlock erop dan was ie waarschijnlijk weer als nieuw geweest.
BENZine
Kon je de oude niet laten herstellen? Nieuw laagje Colourlock erop dan was ie waarschijnlijk weer als nieuw geweest.

Ooossss...dat kende ik nog niet...ships. Werkt het goed?
Dat kan perfect. Ook stuurwielen worden zo weer als nieuw gemaakt, of een beschadigd deel van een stoel.
Ja ook pas gedaan op een stoel. Ongelooflijk wat een verschil.

Zeker geen kermisbak, erg smaakvol juist. mooie foto's ook. Zeker de mooiste versie van deze generatie van de V/XC70. Persoonlijk vind ik de buiten kant van de generatie hier voor mooier maar het interieur in deze is wel weer erg netjes.
Sketcher
Ja ook pas gedaan op een stoel. Ongelooflijk wat een verschil.

Zeker geen kermisbak, erg smaakvol juist. mooie foto's ook. Zeker de mooiste versie van deze generatie van de V/XC70. Persoonlijk vind ik de buiten kant van de generatie hier voor mooier maar het interieur in deze is wel weer erg netjes.

Hey sketcher bedankt man... de rest vh leer in de auto is in prima staat maar om het nog beter uit de verf te laten komen is het een idee om een flesje aan te schaffen. Ze hebben veel produkten zie ik nu...bomen bos verhaal...

En ja eigenlijk zijn al die XC generaties mooi geweest en eigenlijk nog steeds...ever-greens.
upload photo

19” rules... vandaag de kapjes gekocht voor de extra lange wielbouten van HEICO. (ivm Spacers) Zo laten als in naakt of toch maar de kapjes op de bouten plaatsen...

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2018 06:54 door Jasper XC70.
Jasper XC70
Blue Knightrider
Hey Jasper,

Succes met je bolide!

Dank je, ja ik zag iets later je auto...nog steeds nieuw hier. Je hebt het beste blok on the block... niet stuk te krijgen. Top...

Ja idd, precies de reden dat ik voor exact deze 2.4 T5 ben gegaan. Het sterkste blok dat Volvo in die jaren heeft gebouwd. Erg veel vlees zeg maar en ook qua tuning fantastische mogelijkheden zonder dat je de motor hoeft te versterken winking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-09-2018 15:24 door Jasper XC70.
Je hoeft niet het hele topic vol te plempen met foto's hoor. Op een gegeven moment weten we het wel. nut smiley
AJ Schuurmans
Je hoeft niet het hele topic vol te plempen met foto's hoor. Op een gegeven moment weten we het wel. nut smiley

Zal hij dat ff lekker zelf uitmaken in z’n eigen topic?? Neem nog een slok azijn en stap lekker in je eigen koektrommel, en maak daar vooral géén foto’s van grinning smiley.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-09-2018 21:07 door BENZine.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close