ketelapper: Audi A6 4K (2019) zomerwielen na 10.000km - pag.7

Gepost door ketelapper 
Ha, ha, bij mijn opmerking heb ik me niet gerealiseerd hoeveel mogelijkheden 1 lettercombinatie heeft.nut smiley

Ik zou m er niet voor laten staan. Maar zou het wel leuk vinden. Mijn nieuwe zou eind van dit jaar moeten komen.
Ik weet dat de dealer bij mijn Peugeot er zelf wel scherp op was (zonder dat ik dat expliciet gevraagd had).
Kennen jullie de website van Jasper Verweij, Kenteken.tv? Daar zit ook een kentekenvoorspeller in: [kenteken.tv]
De blogs zijn ook de moeite om te lezen waard thumbs up: [kenteken.tv]

Ik hoopte op RS-205-T op mijn Meggie maar dat werd het helaas niet. Kenteken was al toegewezen voor de auto überhaupt in Nederland was en rond eind dec. 2017 leverde dat RN-***-H op.. Zodra een auto in Europa is en het chassisnummer bekend is kan dat blijkbaar.

RS-205-T is overigens terecht gekomen op een geïmporteerde bruine Kangoo nut smiley: [www.autoweek.nl]
@adinsx
Veel merken c.q. importeurs, waaronder dus Renault, werken zo dat kentekens worden aangevraagd zodra de auto 'op papier' wordt ingevoerd in NL. Dat kan best een paar weken eerder zijn dan dat de auto fysiek bij de dealer staat. Ik weet nog bij Peugeot dat de dealer een specifieke code moet meegeven aan de bestelling, die bepaalt dat er géén kenteken door de importeur al wordt geregeld. Dat heb ik 2x gedaan bij de 307CC's die ik nieuw heb besteld.

Komende zaterdag ga ik maar eens fysiek kennis maken met de Duitse dealer en verkoper waarmee Sjoeritzz en ik alles hebben geregeld. En dan natuurlijk ook actuele planningsinfo ophalen. Het 'KOM-nummer' is bekend dus definitief ingepland voor productie smiling smiley
Aftellen is dus begonnen ketelapper! Leuk! Is er al meer bekend over de wijziging van de sensoren in de grille van de A6?

ketelapper
Het 'KOM-nummer' is bekend dus definitief ingepland voor productie smiling smiley

Dat hoeft niet per se. winking smiley
@Flieger
Ah, dat KOM-nummer dacht ik altijd zo.
Aftellen zeker! Wijziging van sensoren: de laserscanner is vervallen maar de domme blokken in de grille zijn ongewijzigd (helaas).
Komnummer is simpelweg het bestelnummer en dat nummer is direct bekend bij bestellen. Inplannen voor productie volgt soms direct, maar bij jouw auto zeker later i.v.m. je Exclusive opties.

Dus voorlopig heb je die blokken? De blokken vallen in het echt een stuk minder op dan op foto's. Mooi is het nog steeds niet, maar het valt meer weg.
Weer een heerlijk individuele, met precisie samengestelde uitvoering. Geweldig als je een auto zo naar smaak kan samenstellen.

Het zwarte interieur vind ik eigenlijk wel een beetje jammer.....zo standaard ondanks die grijze stiksels! Zijn die S-line stoelen zo belangrijk dat je de kleur daaraan ondergeschikt maakt? De comfortstoelen geven wel aardig wat keus in wat anders dan zwart of komogrijs. Die blauwe gordels hadden het geheel nog een beetje verketelapperd maar die zijn ook gesneuveld, zie ik smiling smiley.
Dank MBdoubleyou thumbs up
Zwart interieur bewuste keuze uit wat er beschikbaar is. Met comfortstoelen en ventilatie, dus ik had de ruimere kleurkeuze. De bruintinten spreken mij niet aan, het grijs is kliko-grijs. Kleurkeuze binnen en buiten in onderlinge samenhang: bij knallend Arablauw van buiten passen - naar mijn smaak - ook geen beige of bruine stoelen. Dus zwart it is.
smiling bouncing smiley Yippie!!! smiling bouncing smiley
Vandaag bij DE dealer geweest. Mijn auto is geproduceerd en komt binnen 10 dagen bij de dealer binnen. Aflevering afgesproken voor 12 februari thumbs up Dan via RDW voor import, en meteen door naar Jurgh Detailing voor de glascoating, dashcam en nog wat dingen. Dat zou idealiter 21 februari klaar moeten zijn en dan ga ik vrijdag 22 februari zelf met de auto rijden. Lekkere timing want meteen die nacht naar Lermoos, paar dagen skiën.
Da’s toch best vlot.

Er stond een Ara-blauwe SQ2 op de Salon in Brussel.
Mij iets te veel flakes, maar het is wel een knalkleur. Stoere kleur op een A6.

Welke dashcam komt erin?
Dat is aftellen, hele mooie vooruitzichten!
Gelijk een lange rit naar Oostenrijksmiling smiley
ketelapper
Lekkere timing want meteen die nacht naar Lermoos, paar dagen skiën.

Heeft jouw auto 4x4?
Nee geen quattro maar wel verse winterbanden en 800km om te wennen smiling smiley
Taadaa!!!
Mit vielen Dank an Deutschen Dealer thumbs up

Alles perfect op schema om 'm 12 februari via RDW naar Jurgh Car Detailing te brengen.
En dan donderdag 21 februari hopelijk blinkend blauw met subtiele gele accenten van NL nummerplaten op te halen smiling bouncing smiley
Dat is echt een kleur. En wat wordt het een fraaie auto zo. Veel plezier ervan.
Fantastische kleur! en WOW, dat hout is echt prachtig. thumbs up
Dat is een lekker kleurtje! Zet je m bij import op je eigen naam en later pas op de leasemaatschappij?
Mooie configuratie. Persoonlijk vind ik de grille alleen wat "too much" qua chroom.
Wat een fantastische kleur.. En erg mooie samenstelling! thumbs up
Zo de knetter, wat een gave bak wederom ketelapper.
Zo dan, die's blauw-blauw! Gaaf hoor, het zal me niet verbazen dat je in drie jaar tijd geen gelijke treft. Het hout is ook erg fraai zoals hierboven gezegd. Hopelijk verlopen de import en het poetsen volgens plan, zodat je snel op pad kunt met de nieuwe!
Geweldig! Zag gisteren voor het eerst een nieuwe A6, erg fraai!
Opvallend blauw, daar hou ik nou ook van winking smiley. Gaaf hoor, en het ziet er zeker nu al dik uit.

Enige wat me opviel bij de eerste foto. Dat 'flapje' in de voorbumper, is dat ongespoten plastic? confused smiley Oogt wat vreemd, maar had daar minimaal hoogglans zwart (zoals op een VW Rline) verwacht.

Succes met aftellen.
Staat ‘m fantastisch, die blauwe kleur, zo op deze foto’s.
En dat hout is een mooie keuze geweest, niet alleen vanwege die afgedekte bekerhouders.

Met die A8-velgen eronder kan het niet anders dan een plaatje worden.thumbs up
Zo jammer van dat glimmende touchscreen-dashboard, maar verder een mooie auto in een hele mooie kleur!
BENZine
Zo jammer van dat glimmende touchscreen-dashboard, maar verder een mooie auto in een hele mooie kleur!

Moet zeggen dat ik er ook niet zo gecharmeerd van was. Leek op de foto’s vooral te laag.
Maar als je ín de auto zit valt dat best mee.
Geeft wel aan hoe laag je zit. Om daar nou elke dag in en uit te moeten kruipen.......
Maar Ketelapper is wat jonger.tongue sticking out smiley
Geweldige configuratie! Heel mooi! big smile smiley
Persoonlijk vind ik de "nep uitlaten" niet zo mooi, is jammer genoeg een trend geworden in de auto-industrie...
Mooie wagen. Is dit Duitse lease, hoe moet ik dat zien?
Zeer mooi en blauw doet het goed! Ik zie je wl aankomen over een paar maanden in het hoge noorden. Wel even bellen, hoorde vandaag dat er een 80-90 dagen per jaar mag overnachten in hotels.
Dank allen thumbs up Heerlijk vooruitzicht!

@Barri
@Biobak
Auto gekocht bij Duitse dealer, zonder registratie. Komt dus zonder kenteken o.i.d. naar NL. Dan naar RDW om NL kenteken aan te vragen, daarna tenaamstelling op Nederlandse leasemaatschappij. Op kenteken dus als eerste eigenaar, Duitse herkomst tzt niet te zien. Dus uiteindelijk 'gewoon' Nederlandse lease, waarbij mijn maandbedrag fors lager is omdat de inkoopprijs voor leasemij veel lager is dan bij NL inkoop smiling smiley
Ziet er goed uit Vincent, lekker kleurtje! Ik kom hem na je wintersport snel een keer bewonderen! 😀
Ziet er top uit, mooi hout en lekker opvallend kleurtje thumbs up Interieur zelf is niet zo mijn smaak met al die schermen maar zou voor mijn geen dealbreaker zijn. Stoor mij meer aan die Auris-achtige roosters grinning smiley
Sowdeju, toch weer fraaier uitgevallen dan dat ik op voorhand had gedacht. thumbs up
Hij ziet er op het voorraadterrein al gelikt uit!thumbs up
Mooie kleur, ik twijfel alleen over de gewrapte motorkap, dak en kofferbakklep... nut smiley
ketelapper

Auto gekocht bij Duitse dealer, zonder registratie. Komt dus zonder kenteken o.i.d. naar NL. Dan naar RDW om NL kenteken aan te vragen, daarna tenaamstelling op Nederlandse leasemaatschappij. Op kenteken dus als eerste eigenaar, Duitse herkomst tzt niet te zien. Dus uiteindelijk 'gewoon' Nederlandse lease, waarbij mijn maandbedrag fors lager is omdat de inkoopprijs voor leasemij veel lager is dan bij NL inkoop smiling smiley

Bekende route. Een A3 op de zaak is via Pouw ook zo aan ons geleased. Pouw haalt de auto zelf uit Duitsland (koopt er dan 10 tegelijk in) en registreert de auto hier. Werkt wel marktverstorend denk ik maar het scheelt knaken. Dat soort Audi's zijn te herkennen aan het feit dat ze géén Contintental banden hebben. winking smiley
Gefeliciteerd ketelapper! Wederom een schitterende auto zo! Mooie balans weer van opvallende buitenkant en rustige binnenkant. Mooi contrast in kleur. Ik ben erg benieuwd naar de auto op de zomerset straks.

Het hout in het interieur is prachtig. Mooie uitstraling, echt een opwaardering. De schermen zijn in het echt alleen maar fraai. Dat is echt iets dat op foto's niet tot z'n recht komt.
Dank wederom cool smiley

@Wybe
Welkom!

@P Klieder
Haha, bijzonder dat zelfs een officiële dealer de prijspolitiek van Pon ondermijnt thumbs up Ik begrijp toch wel dat daar binnen Audi NL ongeveer de doodstraf op zou moeten staan.
Ontzettend fraaie samenstelling, helemaal met die machtige wielen die je hebt liggen. Ik zou niet meer kunnen wachten als het mijn auto zou zijnthumbs up
Ziet er nu al spraakmakend uit. thumbs up

ketelapper
(..)

@P Klieder
Haha, bijzonder dat zelfs een officiële dealer de prijspolitiek van Pon ondermijnt thumbs up Ik begrijp toch wel dat daar binnen Audi NL ongeveer de doodstraf op zou moeten staan.

Dat er helemaal geen DLD registratie aan te pas komt vind ik wel bijzonder. Mag de DLD dealer, conform zijn dealercontract, wel ongeregistreerde (nieuwe) voertuigen exporteren? Kijk, 'verkopen' aan de DLD tak van de NL leasemij. lijkt mij geen probleem en dan overnemen (invoeren) naar NL.

Veel plezier ermee.
Schitterend wederom! Interieur ook erg smaakvol, kan geen BMW of Mercedes tegenop wat mij betreft.
@Durashift
Het is een 'gentlemen's agreement' om het niet te doen, maar EU-wettelijk mag het niet verboden zijn.

Nog 44,5u tot first encounter smiling smiley
Schitterend!! Benieuwd naar het eindplaatje zonder beschermfolies.

Gaat wel lekker opvallen. Nieuwe A6 zie ik nog maar heel mondjesmaat rijden.
Ha Ketelapper, speciaal voor jou hier weer eens even ingelogd. Wat een plaatje! Dat interieur is erg mooi, dat matte hout vind ik goed passen. En de buitenkleur is zoals bij jou te verwachten: opvallend, maar erg mooi. Geniet van de voorpret!thumbs up
Een vrolijk filmpje van de 'eerste' aflevering
video: [www.youtube.com]

Vandaag bij de DE dealer opgehaald en - via RDW - bij poetser Jurgh Car Detailing gebracht. Erg leuke dag met alvast de eerste Spielerei ontdekken en instellingen personaliseren.

Eerste indrukken:
- nóg weer stiller
- bediening werkt erg fijn
- veel vette vingers op de schermen
- hout erg mooi maar toch nog bruiner dan gehoopt
- comfortstoelen met perforatie en contraststiksels erg geslaagd

Zo'n tien dagen aftellen en dan met gele platen drie jaar genieten thumbs up
ketelapper
Een vrolijk filmpje van de 'eerste' aflevering
video: [www.youtube.com]

Damn die kleur! eye popping smileythumbs upthumbs upthumbs up
grinning smiley Dat muziekje er ook onder

Maar ziet er héérlijk uit. De kleur oogt nog wat lichter blauw dan ik dacht, maar hij knalt lekker thumbs up
Wat een kleur! Geniet van deze 3 jaar zou ik zeggen, maar dat zal wel lukken denk ik.
De muziek onder het filmpje maakt het toch echt wel afspinning smiley sticking its tongue out
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close