BK zijn belevenissen rond de Alfa Romeo 156 SW V6, Volvo V70 2.4 T5, Peugeot 306 Cabrio en MG F 1.8 VVC

Gepost door Blue Knightrider 
Beste mensen,

Het is al lang geleden dat ik hier actief was en de meesten van jullie zullen mij wellicht totaal niet meer kennen, maar ik heb hier jaren geleden een mijn auto topic gehad met mijn Blue Knightrider ,de Peugeot 306 1.8 16V en de Alfa 164 3.0 V6 24V..... later volgden er een Peugeot 605 V6 24v en een 406 2.2 16v GT.

Nu 7 jaar later is het wagenpark wel weer wat veranderd winking smiley

Wat gebleven is dat ik nog steeds een Alfa Romeo en een Peugeot heb.
Ditmaal is de Alfa Romeo een fijne 156 2.5 24V V6 SW uit 2001.
In een mooie kleur, Nero Fuoco, zwart met een erg mooie warmrode gloed erin. Het interieur is uitgevoerd met rood leder.
Hij heeft tevens een schuifdak, voor mij een heerlijke optie die de Volvo bewust ook heeft.
Ik heb de 156 nu ruim 3 jaar en ben er echt heel wijs mee...Daarom is er recent zeer veel aan gebeurd zoals compleet aanpakken van de bodem, complete remmerij, alle draagarmen, bougies, uitlaat, klepdekselpakkingen, stabilisatorstangen, stuurhuis en vast iets wat ik hier vergeetwinking smiley
De motor is een zaligheid, vooral het geluid is zo mooi en ook de bereidheid om ver door te trekken is heerlijk. Busso V6 is gewoon zalig.cool smiley
En zo betrouwbaar ook, hij heeft nog nooit een slag gemist en verbruikt bijna geen olie. Geweldig betrouwbare motor bij goed onderhoud.

Daarbij heb ik ook nog steeds een blauwe 306, een Blue Knightrider, dus kan ik nog zonder meer dezelfde forumnaam houden. nut smiley
Ditmaal is de 306 een cabriolet uit 1998 met de fijne 2.0 16V met 132 PK. En net als mijn vorige is ook deze XU motor feller dan verwacht.
Nu nog met standaard velours interieur.
Heerlijke wagen, die optisch nog niet naar mijn zin is, maar technisch echt zeer goed, rijdt gewoon heel erg strak.
Er is een nieuwe achterruit in gegaan en hij wordt binnenkort deels bijgespoten vanwege slechte blanke lak en een licht deukje.

En als laatste de Volvo V70.... en dan in een uitvoering waar ik best even naar gezocht heb....
Een 2.4T5 Summum facelift uit 2006 het handgeschakelde 6 bak, met 260 PK standaard. (Nu met 310 pk iets meer)
Summum uitvoering en dat betekent vol leer, chroomrandjes, elektrische verstelling met geheugen van de voorstoelen en meer leuke goodies.
Als extra een schuifdak en de fenomenale HU850 installatie met 11 luidsprekers en een subwoofer.
Een heerlijk snelle, comfortabele en ook erg stille auto. Erg fijn voor lange afstanden op hogere snelheid.

In zal jullie op de hoogte houden van mijn auto's. Er zijn nog wel wat plannen en verbeterpunten in de planning.
Hopelijk vinden jullie het ietswinking smiley
Ik heb nog meer foto's te delen, die volgen binnenkort.

10 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-03-2019 15:06 door Blue Knightrider.
He naamgenoot, welkom terug. Dat is inderdaad wel eventjes geleden. big smile smiley Ik zie inderdaad dat er op autogebied het nodige is veranderd. Ik ken je nog van de 164, daar heb ik nog met 250 km/u achteraan gereden. big smile smiley
In ieder geval ben je Alfa trouw gebleven, mooi spul had je en heb je. Leuk wagenparkje zo. thumbs up
Hey naamgenoot!
Tof dat je hier nog bent! Ja, dat weet ik idd nog goed, jij had die mooie Le mans blauwe 330i toenwinking smiley

Dank voor het compliment kerel, ben er wijs mee.
En Alfa Romeo....Ja eenmaal besmet....big smile smiley
Potjandikkeme, strakke 156 hoor !!
En een heerlijke Volvo heb je, dat moet super rijden

Ik heb momenteel ook 2 Alfa's en verscheidene Volvo's gehad ( alle 5 cilinder ), dus ik begrijp en waardeer je keuzes volkomen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-04-2018 13:37 door Guus Leferink.
Guus Leferink
Potjandikkeme, strakke 156 hoor !!
En een heerlijke Volvo heb je, dat moet super rijden

Ik heb momenteel ook 2 Alfa's en verscheidene Volvo's gehad ( alle 5 cilinder ), dus ik begrijp en waardeer je keuzes volkomen

Dank je wel! Daar is wel wat liefde in gegaan om hem zo te krijgen. Je ziet de 156 steeds minder en heb hem bewust in ere hersteld. Ben daar nu grotendeels mee klaar maar er moeten nog een paar kleine dingen.
Ja, de Volvo is echt heerlijk, deze motor is idd fijn zeg... 5 en 6 putters zijn elk op hun eigen manier leuk
Leuk toeval zeg, ik zal eens op je auto topic kijken. ..2 alfa's is natuurlijk geweldig smiling smiley
Tof wagenpark hoor. Leuk dat er een derde 306 Cabrio op 't forum is!

Jouw 306 heeft dezelfde kleur als die van mij, maar "helaas" moet ik het met de 1.6 doen grinning smiley
Welkom (terug)! Mooie wagens heb je daar thumbs up is de kleur op de Alfa een beetje hetzelfde als de "volcano black"?
Welkom terug, mooi wagenpark. thumbs up

Ooit was ik met een kennis van mij op pad, die had ook zo'n V70 T5 met ook dezelfde 310 PK, was een hele relaxte auto maar juist op die hoge snelheden was het echt een *piep*hok. We waren in Duitsland onderweg om een Porsche te gaan bekijken terwijl wij onderweg waren waren we benieuwd naar de 310 PK's dus trapten wij het gaspedaal diep in, liep fantastisch, totdat er een hele kleine bocht in de weg zat, wat was dat een drama. De wegligging liet zoveel te wensen over dat we het gevoel hadden op een boot heen en weer te deinen, daarna afgeremd en nooit meer de potentie van de auto geprobeerd, beter gezegd: Auto is diezelfde week nog op de welbekende verkoopsites te koop gezet. nut smiley

We hebben het er nog steeds weleens over als we gezellig een biertje drinken, het was een fantastisch mooie auto, met een prachtig motorblok maar met een draak van een wegligging.
@.Timo: Dank je, leuk om te horen!
Ja man, de derde cabriolet 306 al weer. Ik vind het ook gewoon een erg mooi modelwinking smiley
Tof dat we dezelfde kleur hebbenthumbs up leuk voor op de fotowinking smiley

@Zadelsnuiver: Thanks man!! Ja die kleur lijkt idd op volcano Black! Deze is nog iets roder.
Dat vraagt om meer foto's smiling smileysmiling smiley

@Brent: Dank je wel, leuk om terug te zijn!
Ja, wegligging. ...goed punt. De Alfa is idd een stuk beter daarin dan de Volvo. Mijn specifieke exemplaar met Michelin pilot sport 4 banden en dynamisch onderstel valt me behoorlijk mee, qua grip in bochten niet eens heel gek.
Ik heb er eens 265 mee op de snelheidsmeter gehad en dat voelde goed.
Had die kennis ook een facelift model van na 2004? Die zijn namelijk verbeterd qua onderstel en gemiddeld 40 kg lichter.
De Volvo V70 is een behoorlijke wolf in schaapskleren zo, ik zou me er zo in vergissen op de snelweg, maar wel een erg fraai model!
AlbertsH
De Volvo V70 is een behoorlijke wolf in schaapskleren zo, ik zou me er zo in vergissen op de snelweg, maar wel een erg fraai model!

Ja, inderdaad. Het is dat zeker, hij zit er niet anders uit dan een d5 of 2.4. Dat maakt het voor mij ook extra leuk....je kunt op de snelweg leuk meewinking smiley
Bossinkje
Gaaf, die V70 thumbs up Wil ik ook ooit nog eens bezitten thumbs up grinning smiley

Thanks!!thumbs up
Ja, die V70 in deze uitvoering is echt zo genieten, ergens heeft hij door zijn motor nog de ziel van een 850 t5.
Ik heb ook 3 jaar een s70 t5 gehad en voelt dit zo vertrouwd.

En ja! Die V70 kan ik je aanraden hoor smileys with beer

Jij hebt ook gave auto's man, heb echt een zwak voor grote, comfortabele Fransozen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-04-2018 09:46 door Blue Knightrider.
Welkom terug, en wat een prachtig wagenpark zeg!
De 156 heb ik een enorme zwak voor zelf 3 stuks van gehad, bijzonder fijne wagen.
Mijn beste kameraad heeft nog steeds 2 GTA's in zijn loods, veel mee gereden, de Busso V6 is echt iets bijzonders, wat een beleving!
De opvolger van de Busso V6 was echt een teleurstelling dat matige GM blok.
Bofkont
Welkom terug, en wat een prachtig wagenpark zeg!
De 156 heb ik een enorme zwak voor zelf 3 stuks van gehad, bijzonder fijne wagen.
Mijn beste kameraad heeft nog steeds 2 GTA's in zijn loods, veel mee gereden, de Busso V6 is echt iets bijzonders, wat een beleving!
De opvolger van de Busso V6 was echt een teleurstelling dat matige GM blok.

Hey Bofkont!
Dank je wel kerel, altijd leuk zo'n compliment thumbs up
Ja, de 156.....Wat een geniale auto eigenlijk he, ik vind het model zo ontzettend mooi en mits goed onderhouden rijden en sturen ze zo fijn...smiling smiley
En de busso voegt daar de slagroom aan toe. Dat geluid als hij gestart wordt, maakt me blij. Als mijn vrouw er mee wegrijdt luister ik vaak evenwinking smiley
Ik zie trouwens dat wij qua auto's wel een paar meer overeenkomsten hebben, ik heb ook een 75TS gehad en man man wat heb ik daar fijne herinneringen aan.
2 x GTA wow! !!! Een droom hoor.
Blue Knightrider
Bossinkje
Gaaf, die V70 thumbs up Wil ik ook ooit nog eens bezitten thumbs up grinning smiley

Jij hebt ook gave auto's man, heb echt een zwak voor grote, comfortabele Fransozen

Ach, zo'n V70 zal er ook vast wel eens komen, maar vriendinlief vind een station pas geschikt als we kinderen hebben. En dat duurt nog even. drinking smiley

En jij ook bedankt! Ben er ook erg blij mee. thumbs up
Bossinkje
Blue Knightrider
Bossinkje

Ach, zo'n V70 zal er ook vast wel eens komen, maar vriendinlief vind een station pas geschikt als we kinderen hebben. En dat duurt nog even. drinking smiley

Haha, nou idd, wij hebben nu kinderen, voorheen dus ook alleen sedan, hatchback of cabrio Hahaha.
Al is een station geen must hoor met kinderen, alleen iets makkelijker met inladen
Zo, bij deze een plaatje die hopelijk de kleur van de 156 iets beter representeertwinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-08-2018 17:17 door Blue Knightrider.
Blue Knightrider
Bossinkje
Blue Knightrider
Bossinkje

Haha, nou idd, wij hebben nu kinderen, voorheen dus ook alleen sedan, hatchback of cabrio Hahaha.
Al is een station geen must hoor met kinderen, alleen iets makkelijker met inladen

Nee, het is inderdaad geen must. Maar ik vind ze vaak mooier dan de sedan/hatchback uitvoering, al is dat wel afhankelijk van de auto. Maar voor twee studenten is een station niet nodig, vind ze.. Maar als je dan kijkt waar we nu in rijden.drinking smiley
Ja die 75 2.0 twin spark, wat een wagen was dat! hele fijne herinneringen aan.
Ik had een rode met dikke 16 inch velgen, tenminste dat was in de jaren 90 nog zo grinning smiley
Ding liep kogelhard.
Bossinkje
Blue Knightrider
Bossinkje
Blue Knightrider
Bossinkje

Nee, het is inderdaad geen must. Maar ik vind ze vaak mooier dan de sedan/hatchback uitvoering, al is dat wel afhankelijk van de auto. Maar voor twee studenten is een station niet nodig, vind ze.. Maar als je dan kijkt waar we nu in rijden.drinking smiley

Ja idd afhankelijk van de auto, maar een 156 vind ik mooier als SW en bijvoorbeeld een 406 mooier als sedan. Niets zo persoonlijk als smaaksmiling smiley

Hahaha, ja ik reed als student ook iets wat ietwat buiten de kaders lag met een alfa 75 haha, maar daar ben je liefhebber voor toch?
Bofkont
Ja die 75 2.0 twin spark, wat een wagen was dat! hele fijne herinneringen aan.
Ik had een rode met dikke 16 inch velgen, tenminste dat was in de jaren 90 nog zo grinning smiley
Ding liep kogelhard.

Hahaha, ja exact! Dat was ook mijn ervaring, ik had hem in 2001 en het was toen vergeleken met het toenmalige wegbeeld een absoluut erg snelle auto. Een goede kennis van mij had toen een 130 pk TDI Golf 4.... die moest het mooi afleggen, tot zijn enorme verbazing, hij had immers 310 nm en ik 187winking smiley

Was een hele leuke tijd, toen kon er nog wat meer dan nu qua rijdensmiling smiley

Ik had een champagne op 15" Ronals.
Nog zonder kat en met Squadra chip. Wow!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-04-2018 11:41 door Blue Knightrider.
Ja precies ook mijn ervaring met die zogenaamde snelle TDI tjes, ook een 325TDS was geen partij grinning smiley
Was in mijn geval 1997/1998, Zat in Duitsland gelegerd als militair (Seedorf) elke week 2x die autobahn volgas als 18/19 jarige.
Benzine a 50 cent de liter, nato kenteken. man man wat een prachttijd, mis ik nog elke dag.

Squadra is een bijzonder goed adres voor je Italiaanse bolide, ik ken Stefan al jaren, echt een vakman.
Zijn nieuwe pand is ook de moeite.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-04-2018 12:37 door Bofkont.
Blue Knightrider
@Brent: Dank je wel, leuk om terug te zijn!
Ja, wegligging. ...goed punt. De Alfa is idd een stuk beter daarin dan de Volvo. Mijn specifieke exemplaar met Michelin pilot sport 4 banden en dynamisch onderstel valt me behoorlijk mee, qua grip in bochten niet eens heel gek.
Ik heb er eens 265 mee op de snelheidsmeter gehad en dat voelde goed.
Had die kennis ook een facelift model van na 2004? Die zijn namelijk verbeterd qua onderstel en gemiddeld 40 kg lichter.

Ja, was idd een facelift model. Volgens mij ook een 2006 zelfs, het was niet zozeer de grip, het was vooral het gevoel van op een boot zitten wat hem uiteindelijk de das omdeed. Daarna is het criterium ook aangepast bij de zoektocht naar de opvolgers met dat ze een goede wegligging moesten hebben en niet omdat de eigenaar zo'n overdreven hardrijder of racecoureur is, maar wanneer hij in Duitsland reed hij in ieder geval een flauwe bocht durft te nemen. :P
Welkom terug. 3 geweldige wagens. Heb oor alle 3 deze modellen ook een zwak plekje. Allemaal ook mooie uitvoeringen.
Sketcher
Welkom terug. 3 geweldige wagens. Heb oor alle 3 deze modellen ook een zwak plekje. Allemaal ook mooie uitvoeringen.

Thanks man! Bedankt voor het leuke compliment!thumbs up
Ja, dat heb ik idd ook, ze hebben alledrie voor mij wat speciaals wat ze leuk en anders maaktwinking smiley
Leuk te zien dat je terugkomt naar het forum. Ik ben later pas actief geworden dus ik heb dat niet meegekregen. Wel erg leuk te zien dat je een 164 hebt gehad. Hier staat een gerestaureerd exemplaar voor de deur. Wel een 4-cilinder want daar heb ik nu net een klik mee.

Goed te zien dat je de 156 zo goed hebt aangepakt. Ik heb vroeger een JTD gereden en die vroeg wel wat zorg. Er zijn in de loop der tijd heel veel van die 156's geexporteerd naar landen waar een monteur goedkoper is.
De Volvo is ook erg leuk. Staat op mijn genomineerden lijstje (nouja, niet specifiek de V70 maar meer algemeen) voor een nieuwe dagelijkse auto.
Blue Knightrider

Zo, bij deze een plaatje die hopelijk de kleur van de 156 iets beter representeertwinking smiley

Heerlijk kleurtje hoor thumbs up icm met een rood interieur en de Teledials én de Busso is dit toch wel het hoogtepunt wat betreft de 156!
Engineer2
Leuk te zien dat je terugkomt naar het forum. Ik ben later pas actief geworden dus ik heb dat niet meegekregen. Wel erg leuk te zien dat je een 164 hebt gehad. Hier staat een gerestaureerd exemplaar voor de deur. Wel een 4-cilinder want daar heb ik nu net een klik mee.

Goed te zien dat je de 156 zo goed hebt aangepakt. Ik heb vroeger een JTD gereden en die vroeg wel wat zorg. Er zijn in de loop der tijd heel veel van die 156's geexporteerd naar landen waar een monteur goedkoper is.
De Volvo is ook erg leuk. Staat op mijn genomineerden lijstje (nouja, niet specifiek de V70 maar meer algemeen) voor een nieuwe dagelijkse auto.

Dank je, Het is met dit warme en complimenteuze welkom ook erg leuk om terug te zijn.
Dank je. Ja de 156 had absoluut even een flinke aanpak nodig, de meeste gaan weg vanwege slechte bodem.
Gaaf de 164, heb die van mij bijna 6 jaar gehad, heerlijke auto. En ik snap je keuze voor de nord motor heel goed, ontzettend betrouwbare techniek en heerlijke soundwinking smiley
Ja, deze v70 is mijn derde volvo en dat bevalt ook erg goed. Heel anders dan alfa, maar ook voor mij erg fijn door die behoorlijk felle vijfcilinder
Zadelsnuiver
Blue Knightrider

Heerlijk kleurtje hoor thumbs up icm met een rood interieur en de Teledials én de Busso is dit toch wel het hoogtepunt wat betreft de 156!

Dank je man!smiling smiley zo kon je die kleur idd eens beter zien. Voor mij idd ook een hele gave uitvoering, kijk en luister er met zoveel plezier naar; )
Damianw26
Machtige alfa en volvothumbs up

Dank je Damian, leuk om te horen!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-04-2018 02:37 door Blue Knightrider.
Zo, vandaag heb ik eindelijk wat leuke onderdelen kunnen scoren voor de Alfa.
Zijn parafan is verweerd, dus komt een mooie op. Ook de raamstrips van de achterdeuren waren af, evenals het kofferbakrubber. Komt volgende week binnen en dan wordt hij mooier, zal er dan een paar foto's van nemen.

En vanavond haal ik een cognac leder interieur op voor de 306 cabriolet big smile smiley
Zal ook daar wat plaatjes van schieten.

Kan daar blij van worden... in kleine stapjes de auto's mooier maken of verbeteren smileys with beer
Blue Knightrider
En vanavond haal ik een cognac leder interieur op voor de 306 cabriolet big smile smiley
Zal ook daar wat plaatjes van schieten.
Nice! Een lederen interieur maakt een 306 Cabriolet wel af, helemaal de combinatie donkerblauw/cognac.

Dus.....
Blue Knightrider
Tof dat we dezelfde kleur hebbenthumbs up leuk voor op de fotowinking smiley
....binnenkort ook hetzelfde interieur - nog leuker voor op de foto winking smiley Als 't goed is hebben we straks ook nog dezelfde velgen, dan is het plaatje helemaal compleet. grinning smiley
Haha ja zeg! Timo en ik zijn er blij mee, de zwarte cabriolet diende een goed doelwinking smiley
Ja en leder is echt een enorme upgrade.

Dan moeten ze gauw eens alledrie op de fotosmiling smiley

Het was mooi om het verschil te voelen hoe je 2.0 cabriolet nu rijdt Elco, man man wat een fijn apparaat zo!thumbs up
Zo! Even een tijdje geleden dat ik hier was.
De drie auto's zijn de afgelopen maanden allemaal voorzien van een nieuwe APK.
Weinig aan de hand.
De Volvo lekker weer voorzien van nieuwe olie en filters, dat vinden deze vijfcilinders erg fijn ivm carterventilatie.
Hij doet het nog bijzonder goed en wat is deze gekietelde vijfcilinder verrassend snel!
Ook qua verbruik doet hij het onverwachte goed, door de bank genomen rond de 1 op 12 met onze rijstijl en 1 op 13,5 is ook mogelijk op langere afstanden.

De 306 heeft een leuk leder interieur gekregen, in mijn ogen een leuke upgradewinking smiley
Wat heb ik ook heerlijk genoten van de 306 deze warme laatste weken, cabriolet rijden is een heerlijke luxe zeg...
En ik heb hem eens uitgebreid gemeten omdat ik hem toch wel erg snel vind voor zijn 132 pk.

De Alfa is rustig aan steeds verder verbeterd met een nieuwe parafan, mooiere deurlijsten, nieuwe reflectoren achter en een nieuwe condensor voor de airco.
En wat blijft het geluid toch ontzettend mooi van de Alfawinking smileywinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-07-2018 11:04 door Blue Knightrider.
Zo, ik zie nu pas dat je terug bent. Leuk leuk!! Mooi setje auto's heb je jezelf geregeld, gaaf hoor!
Zuinig hoor met de T5. 1:12 is met de XC70 ook wel te halen maar zuiniger dan dat vraagt wel echt inleveren. Iets meer luchtweerstand dan toch. Ik weet niet of jij AWD hebt? Maar goed. Daar koop je dit type auto natuurlijk niet voor.

De cabrio is er zeker van opgeknapt. Ziet er echt mooi uit. Leuk te zien hoe dat type eigenlijk tijdloos blijft. De 206 CC is er veel gedateerder bij.
Joël D.
Blijft een mooie auto. thumbs up

Met welke app heb je die prestaties gemeten?

Dank je kerel!!winking smiley
De app heet dynometer en ben er wel tevreden over. Als je goed de gegevens invult over je auto is hij behoorlijk nauwkeurig.

De Peugeot is echter een stukje sneller dan hij zou moeten zijn. Mijn andere auto's kloppen behoorlijk goed alleen de 306 heeft een paar paardjes extra 😉
uwbuurman
Zo, ik zie nu pas dat je terug bent. Leuk leuk!! Mooi setje auto's heb je jezelf geregeld, gaaf hoor!

Hey!

Dank je wel kerel!!
Ben er ook erg blij mee, stuk voor stuk hebben ze iets leuks voor mijsmiling smiley
Engineer2
Zuinig hoor met de T5. 1:12 is met de XC70 ook wel te halen maar zuiniger dan dat vraagt wel echt inleveren. Iets meer luchtweerstand dan toch. Ik weet niet of jij AWD hebt? Maar goed. Daar koop je dit type auto natuurlijk niet voor.

De cabrio is er zeker van opgeknapt. Ziet er echt mooi uit. Leuk te zien hoe dat type eigenlijk tijdloos blijft. De 206 CC is er veel gedateerder bij.

Ja, het verbruik verbaast mij ook echt in positieve zin. Over lange tijd rijdt hij 1 op 12,1 gemiddeld. Voor 1 op 13 hoef je je niet eens echt zo in te houden. Hij een handbak (6 versnellingen)geen AWD en weegt 1524 ledig, denk dat in die drie factoren het verbruiksvoordeel zit ten opzichte van de XC.

Maar voor het verbruik is hij niet gekocht haha, deze is er voor de acceleratie en prestaties op de autobahnwinking smiley

Ja, grappig wbt die 206 cc, ik dacht laatst exact hetzelfde. Ergens denk ik dat deze 306 cabrio wel een klassiekertje gaan worden.
Zo, nu het vakantie is heb ik maar even goed gekeken naar wat de auto's nog op korte termijn nodig hebben om ze op mooi niveau te houden of zoals de cabriolet te krijgen.

306.

Hier moet optisch veruit het meest aan gebeuren:
Wegwerken deukjes boven achterbumper.
Verschillende spotreparaties uitvoeren op carrosserie.
Gedeeltelijk overspuiten gezien loslatende blanke lak.
Dakje elektrisch werkend krijgen.
Interieur verder opknappen.
Technisch zijn de voorremmen aan de beurt.

156
Koppeling gaat zwaarder en synchromesh 3 is niet super. Dus daarmee aan de slag.
Distributie komt er weer aan. Qua tijd april 2019.
Nieuw rubber voor schuifdak
Barst in de voorruit...grrr....

Volvo.
RTI weigert.
Parkeersensor achter in storing.

Zo! Even plannen maken wat ik als eerste ga doen.
Ik geniet toch zoveel meer van een auto als hij helemaal op verhaal is.
Eerst maar met de Alfa aan de gang denk ik
Leuke update, van dat geweldige wagen park van je thumbs up
Heb je een persoonlijk bericht gestuurd.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-08-2018 19:04 door BofkontSLK350.

Zo!
Even een tijdje geleden dat ik hier de boel bijgehouden heb.
De Cabrio is gisteren de loods in gegaan voor zijn winterslaapwinking smiley
Daar heb ik ook lekker de ruimte om wat zaken aan te pakken zoals de kapbediening.

Heb er erg veel van kunnen genieten afgelopen voorjaar, herfst en zomer. Ding laat gewoon motorisch en qua rijden geen enkele steek vallen.
En als je hem lekker laat draven doet hij nog leuk meewinking smiley

Vanaf nu maak ik mijn kilometers weer grotendeels in de Busso V6 winking smileywinking smiley
Binnenkort gaat daar de distributie van vervangen worden. Belangrijk bij deze motoren.

Mijn vrouw maakt de dagelijkse km's vooral in de V70. Daar is ze helemaal wijs mee... Heerlijk toch?

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-10-2018 12:11 door Blue Knightrider.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close