Mijn chrome blauwe Maserati Quattroporte V

Gepost door Banne 
Arno S
Volgens mij zag ik je auto staan in Broek op Langedijk
Dat kan kloppen grinning smiley
michel1975
Woon je hier in de buurt?
Als Langedijk in de buurt is, dan woon ik in de buurt
Gisteren zijn de kats vervangen en op het laatste moment besloten om ook kleppen te laten monteren. Geen spijt van want wat een monster is het met de kleppen open! Gisteravond even een filmpje gemaakt: [www.youtube.com]
Banne
michel1975

Volgens mij moet Michel dan in z'n tuin kunnen horen als mevr Banne 's ochtends de Maserati start grinning smiley
BENZine
Banne
michel1975

Volgens mij moet Michel dan in z'n tuin kunnen horen als mevr Banne 's ochtends de Maserati start grinning smiley
We willen geen ruzie met de buren, dus dan netjes de klep dicht grinning smiley
Volgens mij missen we dat enigszins bij de F1 big smile smiley
Wie zich afvroeg hier hoe het in een tunnel zou klinken... [www.youtube.com]
Damn, dat klinkt me een partij dik!
Ik bedenk me overigens net dat ik nog niet had gereageerd in dit topic. Ik vind je Maserati erg mooi en heb er,net zoals iedereen een mening over. De folie vind ik erg mooi geworden, van donkere wielen ben ik minder fan. Dat geldt overigens ook voor de facelift achterlichten. Het komt wellicht door het begin van het LED tijdperk dat ik het juist goedkoper vind ogen dan de oude units. Verder hulde voor jou en mevrouw Banne dat jullie hier voor gekozen hebben. thumbs up
thumbs up

Gaaf. Niet alleen het geluid, maar ook het contrast met de grauwe grijsheid en die heerlijke blauwe kleur.
BENZine
Banne
michel1975

grinning smiley
Banne
Wie zich afvroeg hier hoe het in een tunnel zou klinken... [www.youtube.com]

Asociaal!

Maar ik moest wel grijnzen... grinning smiley
Boh, wat een geluid zeg!thumbs up Je ziet die Picantootjes van angst bijna de muur inkruipen!grinning smiley
Straight from hell, lekker hoor.
Afgelopen donderdag op de testbank geweest voor wat verdere finetuning... En met resultaat:

Flinke toename voor een atmosferisch blok. Lekker hoor!
Voel je qua koppel ook meer een "push" in het middengebied, of is dat vrijwel niet te merken?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Voel je qua koppel ook meer een "push" in het middengebied, of is dat vrijwel niet te merken?
Het is niet erg te merken. Hij lijkt iets vlotter door te trekken tijdens het optrekken maar om nu te zeggen: tjonge jonge jonge wat een verschil... nee dat niet
Wauw wat gaaf! Wat schreeuwt dat ding heeeeerlijk!! Geniaal. Krijg er zowaar kippenvel van..
Dan is je vrouw weer snel thuis na de boodschappen. cool smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-03-2018 19:00 door eerriikk.
Volgens mij gisteren (zaterdag 7 april) de QP om 15 uur gespot op de Schelmseweg tussen Arnhem en Oosterbeek.
Dan zal hij op Middachten zijn geweest
Kortom, waardeloze auto om mee vreemd te gaan, iedereen weet waar je was...
Klopt, we waren naar Streetgasm Cars & Sushi geweest in de buurt van Arnhem. Daarna even toeristische route naar huis big smile smiley
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Je gaat nogal wat evenementen afspinning smiley sticking its tongue out
Ik heb die auto niet om hem in de garage te zetten en binnen te kijken naar de foto's of filmpjes ervan grinning smiley
michel1975
Jay DoubleYou
Bekende auto... grinning smiley
Leuk zo'n naslagwerkjegrinning smileythumbs up
Ja nou nut smiley
Overigens zijn er naast haters ook fans grinning smiley : [www.youtube.com]
Nog veel lol gehad tijdens de borderrun dit weekend? cool smiley
Gewoon Dirk
Jazeker! Dat was best een leuke georganiseerde tour :-) Was je deelnemer of toeschouwer?
Banne
Gewoon Dirk
Jazeker! Dat was best een leuke georganiseerde tour :-) Was je deelnemer of toeschouwer?

Ik werk in die regio en collega's van me hadden het erover dat ze o.a. een glimmend zilveren Lamborghini en een chroomblauwe Maserati hadden zien rijden, toen wist ik eigenlijk wel genoeg. winking smiley
Naar wat ik begrepen heb is het echt een rondrit voor supercars, ik denk niet dat ik met mijn Cadillac snel welkom zou zijn als deelnemer. big smile smiley
Gewoon Dirk
Banne
Gewoon Dirk
een chroomblauwe Maserati hadden zien rijden, toen wist ik eigenlijk wel genoeg. winking smiley
Dat kunnen er niet veel zijn idd winking smiley
Gewoon Dirk
.... ik denk niet dat ik met mijn Cadillac snel welkom zou zijn als deelnemer. big smile smiley

Vast wel Dirk met een opvallend kleurtje:

Of ook een wrap nemen:

Kan je zo meedoen met de dure jongens.
drinking smiley
Altai
Gewoon Dirk
.... ik denk niet dat ik met mijn Cadillac snel welkom zou zijn als deelnemer. big smile smiley

Vast wel Dirk met een opvallend kleurtje:

Of ook een wrap nemen:

Kan je zo meedoen met de dure jongens.
drinking smiley

Altai!
crying smiliecrying smiliecrying smiliecrying smiliecrying smiliecrying smiliecrying smiliecrying smiliecrying smiliecrying smiliecrying smiliecrying smilie
Dat doet echt zeer aan mijn ogen. winking smiley
Banne
Overigens zijn er naast haters ook fans grinning smiley : [www.youtube.com]

Ongelofelijk geluid, wat gaafthumbs up
Aangezien ik niet verwacht dat er een 2e met hetzelfde uiterlijk rondrijdt: gespot bij De Afrit De Meern, onderaan oprit A12 richting Utrecht, schuin achter mij (ik ging rechtdoor richting De Meern in een 85'er Polo Coupe met louvre/jalouzieen op de achterruit)
Leuk filmpje van Banne en zijn Maserati.

blauwe Italiaan

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-06-2019 12:01 door uwbuurman.
^^ Leuk. (zoals vaker) ook verrassend om een gezicht achter de naam te zien dat anders is dan je (ik) verwacht op basis van digitale berichten. thumbs up
Is toch geweldig? Ben helemaal klaar met al die OEM worst. Dit soort kleur(rijke figuren) kun je er wat mij betreft niet genoeg van hebben. thumbs up
zeker leuk! En een zeer smakelijke auto zo big smile smiley
Mooi filmpje en ik vind dat kleurrijke mensen meer aandacht moeten krijgen in dit land. spinning smiley sticking its tongue out
Mooi stukje ook in papieren Autovisie thumbs up
Groet van mede-blauwrijder - Arablauw kristaleffect via Audi Individuallackierung op mijn werkpaard A6 en Sprintblauw pareleffect op mijn hobbycabrio S4.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.