Audilovertje: Opel Agila 1.2-16V Essentia

Gepost door audilovertje 
Die gat in de achterklep noem ik geen oppervlakkige roest hoor eye popping smiley

Verder eens met Mechanix smiling smiley
@durashift Het is inderdaad een klein half minuutje , daarna is er niks aan de hand.

@mechanix Dat zou leuk zijn ! Kan ik de Agila weer verbeteren.

Over de Agila verbeteren gesproken. Eindelijk de opcom werkend gekregen op windows 10. Nu is het zo dat je met tech2 de code index van de klok aan kan passen en met de opcom de km-stand. Dus dit word nog even een tech 2 uitlees apparaat regelen. Dan hoop ik dat eindelijk de km teller wel fatsoenlijk werkt.
@barri , Het ziet er op de foto veel erger uit dan het is. Het is geen gat(waar het nu wel op lijkt).
Zie je topic nu pas. Kom je uit Oostburg? En zijn de foto's van de Agila een half geleden toevallig in Breskens (nabij de Miliano) gemaakt?
Ik denk trouwens dat ik mogelijk weet van wie het Starletje ooit geweest is. Als het deze is dan is er jarenlang van 'T westen mee naar Terneuzen gereden.
Na heel wat onzin reacties van opkopers en export bedrijfjes ("€200 en vrijwaring", "600 bieden, bij bezichtiging zeggen €220) is de Starlet toch al best gauw verkocht voor een net bedrag en rijd verder op de Nederlandse wegen.

Aan het begin van de volgende maand heb ik een afspraak met een man die een brug verhuurt. Kan ik de Agila zijn hoognodige beurt geven! Olie, filters , koelvloeistof(hoe doe ik dit?) bougies , en nieuwe remschijven voor(alvast voor de APK). Dat heeft hij wel verdient na 30000km is het is er een beetje bij ingeschoten de laatste tijd. Hiervan zal ik een fotoverslag posten.

Ook vorige week nog een auto gekocht voor een vriendin van mijn vriendin , een facelift Punto uit 2004. Heel erg nette auto voor een nette prijs en een complete onderhoudshistorie. Beurtje heeft hij wel nodig en dit ga ik tegelijk met de Agila doen. Alleen de tank was helemaal leeg. Dus tijdens het geld tellen , die verkoper geeft ineens een briefje van €50 terug , "hier om de tank vol te gooien". Hij vond het zo leuk dat hij zo'n leuke/lieve meid geholpen had aan d'r eerste autotje dat hij dat aanbood. Zulke dingen maak je voor de rest van je leven niet meer mee nut smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close