1991 Audi 90 2.3 E Automaat

Gepost door Anonieme bezoeker 
Erg dik wel met die brede achterlichten. Mijn broer heeft een 90 uit Canada, die heeft naast de brede achterlichten ook dikke bumpers en bom vol opties.
Wel vond ik hem niet echt een koopje maar goed heeft wel weinig kilometers!

Moest je info of onderdelen nodig hebben geef maar een seintje, we hebben nog een boel liggen voor dit model.
Bijzonder mooie auto en een zeer speciaal model! Haast jammer dat je hem gaat gebruiken, met zo'n kilometerstand misstaat -ie ook niet in een museum. thumbs up

Het kan zijn dat ik me vergis, maar het lijkt alsof de rubberstrip onder de motorkap ''golft'', dit is een kwaal van deze modellen. Misschien moet je die eens vervangen, dan lijkt de neus vaak een stuk strakker!
Anonieme bezoeker
Re: 1991 Audi 90 2.3 E Automaat
27-12-2016 12:32
FourRingsFiveCylinders
Erg dik wel met die brede achterlichten. Mijn broer heeft een 90 uit Canada, die heeft naast de brede achterlichten ook dikke bumpers en bom vol opties.

Moest je info of onderdelen nodig hebben geef maar een seintje, we hebben nog een boel liggen voor dit model.

Nee, echt een koopje was het niet, maar de km stand klopt wel! deze heeft ook alle opties, alleen niet de dikkere bumpers die vaak op Europese auto's uit Noord-Amerika zitten

En dat zal ik zeker doen! zou kunnen dat ik nog wel wat nodig heb

(En sorry voor de late reactie!)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-12-2016 12:36 door vicvanpelt.
Anonieme bezoeker
27-12-2016 12:35
Audi80Coupé
Bijzonder mooie auto en een zeer speciaal model! Haast jammer dat je hem gaat gebruiken, met zo'n kilometerstand misstaat -ie ook niet in een museum. thumbs up

Het kan zijn dat ik me vergis, maar het lijkt alsof de rubberstrip onder de motorkap ''golft'', dit is een kwaal van deze modellen. Misschien moet je die eens vervangen, dan lijkt de neus vaak een stuk strakker!

Ik rijd er niet echt veel me hoor! (hoewel het rijden erin wel errug leuk is..) die KM stand zal denk ik altijd erg laag blijven voor dit model! en wie weet, mijn droom is wel dat ie in een autoshow/museum komt, dus koesteren doe ik sowisio!

En je hebt gelijk, die strip "golft" inderdaad, ik wist nog niet precies wat ik eraan kon doen, kan ik deze gewoon vervangen?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-12-2016 12:43 door vicvanpelt.
De strip is inderdaad te vervangen, al zijn de clipjes maar moeilijk te hergebruiken. Als vervanger hiervoor kun je de clipjes gebruiken van een Golf II.
De rubberstrip is hetzelfde als van een Audi 80 B3, wat het zoeken wat makkelijker maakt.
Anonieme bezoeker
27-12-2016 17:33
Audi80Coupé
De strip is inderdaad te vervangen, al zijn de clipjes maar moeilijk te hergebruiken. Als vervanger hiervoor kun je de clipjes gebruiken van een Golf II.
De rubberstrip is hetzelfde als van een Audi 80 B3, wat het zoeken wat makkelijker maakt.

De strip van een 80 B3 en de clipjes van een Golf II zullen vast niet zo moeilijk te vinden zijn, misschien heeft FourRingsFiveCylinders hier nog wat voor wat ik voor een vriendelijk prijsje kan overnemen, als je dit leest laat me het even weten big smile smiley
FourRingsFiveCylinders

Ik weet dat het een aardige tijd terug is... en of je dit nog leest weet ik niet! maar ik kwam deze post laatst weer tegen en vroeg me af of het offer nog steeds staat? big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-02-2021 21:41 door Victor 3811843.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.