Oer KA en Baby Benz.

Gepost door Boblafrance Ralph 
speedtouch
Ralph V
Maar levensevaring BiGTIME !
thumbs up

thumbs up
Ralph V
En ik kijk niet om mijn heen wat een ander verdient, kijk alleen wat ik verdien.

Klopt, je verneemt het, maar doet er niets mee, prima. Wat heb je er aan wat het 'budget' is van anderen?
Je leeft voor je gezin en je zult het met die inkomsten moeten doen. Ik ken een persoon die EUR 13.000 per maand verdient, maar of die persoon gelukkig is?; ik kan er niet voor in staan, maar zit er ook niet mee. Ik moet me focussen op m'n eigen leven en daar heb ik m'n handen vol aan en dat is ook goed zo.
Met geld komt verantwoording.
Als je dat aan kan is er niets aan de hand. Ik denk de relatie geld en geluk is relatief.
13.000 is een boel geld. Maar dan begeef je je in bepaalde kringen.waar iedereen veel verdient. En dan is het weer relatief.

Misschien is er wel helemaal geen relatie.
B.v. Als met 2000 per maand in een goedkoop huis in Frankrijk zou zitten. Eigelijk mijn huidige woning in Frankrijk. Zou mijn geluk niet op kunnen.
Terwijl als ik mijn dure huis in wassenaar, mijn Jacht, mijn dure auto zou hebben en ik 16 uur of meer zou moeten werken ( ook in het weekend ).
Ik dood ongelukkig zou zijn.

Bedoel maar.
Maar terug naar mijn werk, ik kom overal. Amsterdam, Rottedam, Den Bosch, Oss, Zeeland, Haarlem etc.
Ik ga maandag mijn 2e baan proberen in een distributie centrum. Had 2 weken weinig te doen dus dacht ik kom laat ik even ergens anders werken.
Ik moet wel, er moet verdient worden.
Kan de Mercedes ook weer onderhouden worden. die moet nodig nagekeken worden. Maar hij rijdt nog als een tiere lier.
Morgen naar Feyenoord. Wedstrijjd kijken ? Nee, werken !

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-07-2018 00:18 door Ralph V.
50000
maal bedankt!!
Feyenoord? Altijd thumbs up

Hopelijk winnen ze van Levante

(En halen ze zaterdag de schaal weer in huis)
2-1 :-))

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-07-2018 19:55 door Ralph V.
PSV...?? Moeilijk.... maar niet onmogelijk !
[www.nu.nl]

Wat een 👹👹👹💀💀💀💀💀!!
Te pijnlijk voor worden, op EEN mooie dag, gaat de bij mij de vlag uit. GRRŔR!
Ralph V
op EEN mooie dag, gaat de bij mij de vlag uit. GRRŔR!

Maar we hebben nu toch alleen maar mooie dagen?
Langzamerhand is een mooie dag, een dag vol REGEN !
Die $//#÷%% vergeleek zich zelf met H#tler. Maar zelf H#tler rijdt niet met een buldozer over Mercedes, BMW, Porsche en Audi's.
Maar voor de rest gaat de vergelijking helemaal op.
Ik wens hem een afrikaans dictator einde....
Ralph V
Die $//#÷%% vergeleek zich zelf met H#tler. Maar zelf H#tler rijdt niet met een buldozer over Mercedes, BMW, Porsche en Audi's.

Nee, die deed weer andere dingen... crying smilieeye rolling smileythumbs down
Jay DoubleYou
Ralph V

Hij doet precies het zelfde. Afgezien van de auto's,is dit een monster.
Ik hou er maar over op, Mocht je ooit daar op vakantie gaan, wees bewust waar je bent,
anders is het laatste wat je ziet......een vuurpeleton!

Groeten uit Zoetermeer.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-08-2018 01:30 door Ralph V.

Groeten uit Leiden. ( De Vliet )

Groeten uit Amsterdam.

Groeten uit Supra.

Groeten uit Rotterdam ;-))
LOL, mijn vader is er ook erg blij mee. Prachtige Supra trouwens.
Ralph V
Jay DoubleYou
Ralph V

Hij doet precies het zelfde. Afgezien van de auto's,is dit een monster.
Ik hou er maar over op, Mocht je ooit daar op vakantie gaan, wees bewust waar je bent,
anders is het laatste wat je ziet......een vuurpeleton!

Rotte appels tref je wereldwijd helaas overal wel eens, maar het overgrote deel van onze medemensen is niks mis mee.
Jay DoubleYou

Rotte appels tref je wereldwijd helaas overal wel eens, maar het overgrote deel van onze medemensen is niks mis mee.[/quoteJ
Jammer dat er steeds meer rotte appels bijkomen, zou dat door het warme weer komen?winking smiley
speedtouch
Jay DoubleYou

Rotte appels tref je wereldwijd helaas overal wel eens, maar het overgrote deel van onze medemensen is niks mis mee.
Jammer dat er steeds meer rotte appels bijkomen, zou dat door het warme weer komen?winking smiley

Die snap ik niet... Ben ik een rotte appel? grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-08-2018 20:43 door Jay DoubleYou.
Bijna niet herkenbaar, zo rot.
En toen was het stil.
Ralph V
En toen was het stil.

Nog positief nieuws van je vrouw, Ralph?
Ik ga er maandag naar toe !
Ralph V
Ik ga er maandag naar toe !

Goeie reis en het beste gewenst!
Ja ik ga binnenkort naar Frankrijk,

Heb al vrij genomen van mijn 2 banen. En ga 16 uur in een bus zitren. Afzien Ja ! Besparen heeel veel zeg maar 400 euro.
Aan de andere kant staat de Ka dus waarom moeilijk doen ?
Over de Ka gesproken ik vindt het nog steeds een charmant autootje. Zag er een staan, 1450 euro, blauw, LM velgen, spoilertje, airco.
Had hem al kunnen kopen als ik niet zoveel rekeningen had. Vraag mijn baas regelmatig over een lease auto, we rijden het hele land door.
ik maakte bijna 500 kilometer in twee dagen.
Collega's 1000 tot 1400 kilometer per week. Van werkggevers zijde lopen de kilometer vergoedingen aardig op. bovendien verdwijnt een groot gedeelte in het niets. Ja, Onderhoud van partculieren voertuigen waar over je geen zeggenschap hebt.
En wie zegt dat dat gebeurd ? Bovendien kan een werknemer zeggen, sorry ik heb geen auto vandaag. Envervolgens hang je weer aan de telefoom.
In deze omstandigheden hebben werknemers meer macht. Er is een te kort. Om maar met de deur in huis te vallen. Het merendeel van de werklozen zouden zich moeten schamen !
Ja er is geen werk in jouw branch, dan ga je toch wat anders doen !
Maar ja, zo lang overheden maar blijven betalen, gebeurd er niets.
Ja door buitelandse werknemers , en dan klagen over zoveel buitenlanders, als jij op je kont op de bank zit, moet iemand het werk doen.
En er wordt teveel " Crap" over " ons" gesproken. Ja kijken wel naar de Jiahadist, Maar kijken niet naar de bewakers, productie medewerkers, verpleegsters etc. Ja de drugsdealer, maar niet naar de Marokaanse, Anttilaanse, Surinaamse Politieagent.
Dus ja,

Maar goed, ik " verrechts" altijd als ik werk. En ik zou die " Bull" ook ik in de politiek kunnen verkondigen, maar daar heb ik geen tijd voor.
Ik ben namenlijk aan het WERK !
En dan hoor ik hier mensen denken!
"Ralph waar heb je het over? "
Nou, eigelijk weet ik dat zelf ook niet,
Maar ik weet 1 ding wel.
"Ik moet nodig op VAKANTIE !"
En dat gebeurd ook .

:-)
Heerlijke rant weer.

Ik vermoed dat je baas niet erg warm loopt voor een lease auto aangezien je werk wat seizoen gebonden is en de hoeveelheid opdrachten nogal op en neer gaat? Dan is het soms beter wat meer rijkosten vergoeding te betalen maar nergens aan vast te zitten. Wat krijg je per KM?
Overgens,
wist je dat mannen meer kleurenblind zijn dan vrouwen?
Een man zegt: paars, paars, paars.
Een vrouw zegrtongue sticking out smileyaars, lilia, turguase, vendel, etc
Dus ik ben niet echt blij met de kleuren code .
Seizoens gebonden is waar. Het is net begonnen, maar, als het hard vriest en de bouw stil staat, staan wij ook stil.
18 cent per kilometer.
Groot bezwaar was ook de lease tijd. Werknemers kunnen opstappen, maar het contract loopt door.
Ik was even aan het flippen. Dus voordat iedereen er over begint. Vergeet het. Het zit in de familie, zal ik maar zeggen..
Ralph V

"Ik moet nodig op VAKANTIE !"
En dat gebeurd ook .

En, ben je inmiddels op vakantie?
Ik ben inmiddels terug. Was mooie vakantie, ging te vlug. Mijn vrouw gaat goed speedtouch.
Schrijf nog wel wat. Maar nu ga ik slapen. morgen werken. :-(
Ralph V
Ik ben inmiddels terug. Was mooie vakantie, ging te vlug. Mijn vrouw gaat goed speedtouch.
Schrijf nog wel wat. Maar nu ga ik slapen. morgen werken. :-(

Slaap- en werk ze Ralph.thumbs up
Okay dan
Wat moet ik schrijven ? De leugens van Flixbus !
Jullie automobilisten zullen wel weinig in een bus zitten.
Maar ben met Flixbus naar Frankrijk gereden 100 euro met zijn tweeën ( Ralph en zoon ).
Teminste dat was de bedoeling we zijn niet verder gekomen dan een bezinestation in Noord Frankrijk.
Afgezien dat de flixbus de meest onbelangrijke plaatsen aan doet en vrachtauto's rechts inhaald,
Let de chauffeur in kwestie ook niet op zijn passagiers. Hij zei 3 kwartier pauze, dus toen we terug kwamen na 3 kwartier GEEN BUS.
Gewoon vertrokken zonder na te denken. Dus stonden we in de nacht op een benzinestation met alleen 2 rugzakken.
Meteen gaan bellen. Bus kon niet achterhaald worden, chauffeur was niet te bereiken.
Heeel vreemd Flixbus! dus de chauffeur heeft geen telefoon ? en als er een ongeluk gebeurd.
ZO ALS IN DUITSLAND . Nog steeds onbereikbaar?
gelukkig is mijn zoon frans sprekende zoon. Dus die heeft de gendarmerie gebeld.
Twee agenten hebben ons ( met zwaailicht ) gebracht naar de dichtbijzijnde stad.
Arras genaamd.
Daar hebben we een nacht door gebracht tussen de zwervers en de daklozen.
Moesten wel we hadden ook geld nodig voor de reis.
We hadden wel een eigen kamer. om 6 uur moeten we er uit, daarna hebben we op een andere lokatie gratis gegeten.
Daarna naar het station, kaartjes gekocht en met de trein verder gegaan naar Limoges.
Het weerzien was heel fijn, ik heb al het gras gemaaid en het zwembad schoon gemaakt.
Het water vervangen hivenaiser er in en winterklaar gemaakt en winterzeil opgedaan.
Ik heb heel veel emails en telefoontjes gepleegd naar Flixbus maar ze konden de bagage niet vinden. na de vakantie hadden ze nog steeds niks.
Maar er was een SPECIAL opsporings team bezig.
Ik schreef dat ze niks deden en de bagage waarschijnlijk onder hun neus stonden.
Toe herrinerde ik een woord; Bodegraven.
Dat stond op de bus. maar er bestond geen flixbus garage, of toch wel ?
Ik zocht onder busmaatschappijen in Bodegraven.
Ja dat was er maar EEN. En inderdaad daar stonden flixbussen op google maps. Ik had een man van de busmaatschappij gebeld en die zei: " Er staan hier wat koffers en tassen en als ze na een maand niet worden op gehaald maken we ze open en als we niks vinden dan gooien we het in de prullenbak.
Dus ik direct daar naar toegegaan en....daar stonden de koffer en tas. Ik was heeel blij want in de koffer zit een PS4 speler van mijn zoon.
Ik heb de spullen mee genomen, maar ik heb toch nog even een sneer naar flixbus gegeven
via mijn tweede videoboodschap op Youtube.
De eerste is maar 17 keer bekeken. en dat zegt mij genoeg. Want ik had de link naar flixbus gestuurd.
Het liefste heb ik schade vergoeding voor de hele wanprestatie..
Maar dat zal wel nooit gebeuren. En de bewuste chauffeur zal vanacht ook niet zo lekker slapen want zijn baas is volledig op de hoogte.
En dat schept voldoening, bovendien staat flixbus met een mond vol tanden want wat zij in 3 weken niet voor elkaar kregen lukte mij in paar uur.

Moraal van het verhaal als je ooit met een budjet bus op reis gaat, stop GEEN koffer onderin.
Waarom niet? Die worden er uitgejat door bendes in België en Frankrijk er is zelf een video op you tube waar je ziet dat de spullen uit een rijden bus worden gejat.
Neem zo min mogelijk spullen mee van waarden. Alleen kleren en wat waspullen.
Blijf in de buurt van de bus, anders istie foetsie!
en als laatste tip,
Neem de auto , trein of vliegtuig !
Jij maakt wel het een en ander mee Ralph!

Respect voor de creatieve topoplossingen die jij bij tegenslag altijd weer weet te verzinnen!

Dat is weinigen gegeven.thumbs upthumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-09-2018 09:36 door Idefiqs.
Ja, Idefiqs altijd wel iets nieuws.
Vandaag een paar Ford Ka lampen gekocht uit 2005, nog lekker helder, die gaan die verroeste doffe lampen vervangen.
Was veel te donker in Frankrijk. dus ga ik ze de volgende keer monteren.
Zodat er weer licht valt op de Franse boerenwegen zonder straatverlichting.
Veiligheid voor alles Ralph en qua looks zal het ook een vooruitgang zijn. thumbs up
Veiligheid voor alles Brent.

Daar sta ik ook voor in mijn werk. Maar wordt niet altijd gewaardeerd. Vandaag ga ik weer naar die bouwput Amsterdam geheten.
Waar het in Rotterdam nog ( soms ) overzichtelijk blijft is Amsterdam een ware hel.
De slimme navigatie van mijn telefoon geeft het al aan. met rode wegen en heel veel verbod bordjes op het scherm.
De gemeente doet er nog een schepje bovenop met afgesloten bruggen en s'avonds komen er extra palen uit de grond.
Zodat je letterliijk niet meer weg komt. enige uit weg is tegen het verkeer in de weg weer terug.
En dat wekt agressie. Een buurtbewoner die schreeuwt " Ik moet er NU door"
Nee dus. Mijn collega werd bedreigt dus ik spring er bij. En dat kan nog "intressant" worden.
Gelukkig was er nog ander collega die de boel kon sussen en er is een oplossing gevonden.
Maar je wordt er gek als bewoner.
Zoals een generator die de hele dag onder je raam loopt te " dieselen".
Je je eigen garage niet kan bereiken van wegen een afsluiting.
S'avonds dronken mensen zwalken over straat. En dat is er niet 1.
Plus taxies, taxies, taxies.
En de zelfmoord fietsers, waar 1 onderdeel aan ontbreekt. De remmen.
Misschien zitten ze er wel op, maar worden nooit gebruikt.
Vandaag de laatste dag van die ellende, en morgen weer ergens anders.
kan nooit erger zijn.
Dat kan dus wel 8 uur op een rotonde in de middel of knower in de regen.
Er zijn grenzen, en die komen steeds dicherbij.
:-((
I,m still alive

Ralph de verkeersregelaar.
We staan er niet om te irriteren, maar om de veiligheid van andere te waarborgen. Maar god, o, god wat hebben we een haast.
Als ik zeg stoppen dan is dat niet voor niets, er komt een zandwagen naar buiten rijden. En als je dan toch doorrijdt dan zit je er tegen aan.
En als fietser er onder. Zo was er een man met zoon die toch door fietste terwijl ik duidelijk gezegd had stoppen.
Die kwamen er ter nauwe nood goed van af.
Als ik op de weg sta, dan word ik een soort "Hitler". Maar dat moet, om te zorgen dat de vrachtwagen chauffeur vanacht nog goed slaapt.
Degene die niet meer slapen zijn jouw na bestaande.
Dus auto mobilisten, gewoon even wachten, maar ook voetgangers, fietser, en brommers.
Want die denken dat het niet voor hen geld, Dat doet het WEL.
Zag vandaag een ouder stel , die ondanks ik het hele verkeer stil zetten gewoon verder liepen over de stoep.
Die stoep was OOK een uitrit waar juist een zandauto uit reed. WAAROM leg ik alles stil? Maar ze keken me alleen maar stom aan,
terwijl ze de andere kant op keken.
Dat is mijn dagelijks leven.

Ga zo maar even TV en en pitten.

Groetjes allemaal.
Straks krijg je nog stress, Bob. Kalm aan. Je hebt gelijk, maar mensen is net water. Het gaat daarlangs waar je het niet wilt hebben....
Ach Ralph, jij weet ook wel dat we inmiddels in een opgefokte maatschappij zitten, waar blijkbaar niemand zich meer van iets aantrekt.
Je buurman en speedtouch,

Daar ben ik achter, een wielrenner ontmoeten mijn arm.
"Ik wil rechtdoor" Ik" Daar heb ik niks mee te maken."." Wachten"

En vrouwelijke fietser was tot in haar bot beledigd dat ze even moest wachten, en niet nog even achter langs de vrachtwagen mocht schieten die achteruit reed.
Helemaal gefrustreerd reed ze over de stoep aan de overkant.
Maar ze stoppen nu wel allemaal. Maar ik ben hard bezig met ander werk te zoeken. Vindt het belachlijk dat sommige wel een auto van de zaak hebben en andere niet.
Ook die uitzendbureau constructie, met weer een aparte organisatie voor de vakantie uren, bevalt me niet.Kilometer vergoeding is niet meer in tevoeren via internet, uitrusting laat te wensen over. nog geen regenkleding, te weinig broeken en shirt, geen oplaadbare zaklamp, geen porto.
Ze denken vooral aan het vullen van de eigen portomonia !

Dus ja, frustrerend.
Over 2 weken even terug naar Frankrijk, en als de economie daar niet op zijn gat lag, zou ik er blijven.
Wat wel grappig was, ik ontmoeten een lot genoot, werkt al een jaar in Nederland met gezin in Spanje.
Ook een onderneming gehad, maar door reconstructie van de economie, ook kapot gegaan.
En dan in Nederland werken, voor dubbeltjes en kwartjes.( Die bestaan niet meer, trouwens ).

Maar, blijf positief, er komt ander werk, mensen zo als ik zijn ook als water, we zijn zo vertrokken. :-))
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close