Oer KA en Baby Benz.

Gepost door Boblafrance Ralph 
Veel succes, zoals gezegd toon je behoorlijk wat karakter. Dat zie je wel eens anders.
Sorry maar ik moest wel hardop lachen om je parkeer garage verhaal. Wel naar en frustrerend als het je overkomt en mag mee maken hoe de politie je beste vriend is maar het maakt wel een goed verhaal.

Succes verder, komt vast goed.
Bedankt jongens en meisje ;-).
Teveel aan je kop en ouderdom, denk ik.

Zou me naam weer kunnen veranderen in BOB247 ! En dat zou toepasselijk zijn Sketcher.
Want het wordt 24\7, Misschien had ik iets anders kunnen kiezen, maar ik hou werken in nacht en ontij.
boblafrance Ralph
Bedankt Nico GTR voor de mooie Renault 21.

Veel plezier in.........DUITSLAND!!!!!

Nog even helemaal FOUT, morgen mag dit niet meer:

[www.youtube.com]

Maar begrijp me niet verkeerd, Zijn ontzetten aardige mensen.
Ik ben in Oettingen geweest. en het was er reuze leuk.

Moet maar eens slapen, wordt melig..

Ralph,

En de video is verwijderd omdat aan zet tot haat.
( uit de oude doos )

Moest ff aan jou denken. tongue sticking out smiley
MOOOOIIIIIEEEE!!

Het Ka'tje mis ik ook. Er is weinig wat ik niet mis.
hou maar op!
Je bent weer thuis, maar ook niet thuis. Halve gezin zit nog daar. mijn hond, de kat. Aan de andere kant heb ik hier mijn vader, moeder en broer en gezin.
Frankrijk is een gedeelte van mijn leven geworden en het andere gedeelte is Nederland.

Volgende auto, zal toch kilometers af moeten leggen. De Mercedes heeft veel aandacht nodig. De Mercedes moet uiteindelijk terug en ik zal een nieuwe
auto uitzoeken met nederlands kenteken. Ja wegenbelasting betalen net als de rest.

Maar eerst maar werken. Zoon lief gaat er morgen aan geloven. ik pas Donderdag en het hele weekend.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-06-2018 12:27 door Ralph V.
Vet ding die Ka! Projectje voor de zomer Ralph winking smiley
Tja, marktplaats is nederlands en er is van alles te koop dus....
Hallo Nederland,

Ik ben officieel nu inwoner van Nederland. Vandaag ingeschreven samen met mijn zoon.

Over auto's gesproken, de Mercedes opknappen gaat duur worden. Nog maar even wachten.
Welkom! Hebben jullie inmiddels een baan kunnen vinden?
Ik word verkeersregelaar c.q. beveiliger. Zoon lief heeft een test gedaan, maar weet niet of hij aangenomen is.
Ah vanwaar terug in NL Ralph? puur om te werken???
Mooi dat je inmiddels een baan hebt gevonden, doe je goed thumbs up
Bofkont SLK350
Ah vanwaar terug in NL Ralph? puur om te werken???
Mooi dat je inmiddels een baan hebt gevonden, doe je goed thumbs up
u

Puur om te werken.......
Het is meer dan dat. Het is een terug keer. Frankrijk wordt vakantieland en Nederland werk en leven. Zoek nu woonruimte voor de rest van de familie.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-06-2018 22:37 door Ralph V.
Zoon lief heeft ook een baan, hij begint a.s.Zaterdag.
Ralph V
Zoon lief heeft ook een baan, hij begint a.s.Zaterdag.

In welke plaats?
Den Haag, Speedtough.

We doen ons best, Mechanix.
Top nieuws Ralph! Wens hem succes!thumbs up
Over Muziek,

Xxxtactation is gisteren vermoord door.....Solder Boy.
Die zo dom was om er een nummer er over gemaakt.
Waarmee hij ongeveer zelfmoord mee pleegd.
77.000 duimen omlaag en duizende doods verwensingen. Hij is in middels gearresteerd.

Blijf met een.vraag zitten;" Waarom luister ik nog naar rap?"
Nou ja, dat doe ik al decenia's !
Maar misschien maar eens iets gaan luisteren.
Re: Oer KA en Baby Benz.
20-06-2018 14:19
weinig aan verloren gezien zijn verleden. Gevalletje "be careful what you wish for..."
Het is moord en doodslag binnen de rapscene!
Gemiddeld 30 per jaar , waar je van hoord.
Xxx was een grotere jonge.
Ralph V
Den Haag, Speedtough.

We doen ons best, Mechanix.

Dat was ik nog vergeten toe te voegen, wens hem inderdaad succes!
Gaat helemaal goed komen Ralph! Veel succes voor junior en voor jezelf natuurlijk thumbs up

Die rappers die elkaar afknallen.. live by the sword, die by the sword, toch?
Het is ziek, Heel You Tube staat er nu bol van.
Die gastjes hebben totaal geen idee waar ze mee bezig zijn. De reden dat ik er zo bezig mee ben is ook door mijn zoon, hij is een fan.Ook fan van 69, Tripy, Young Thoug etc.
Maar ik wou dat er eens normale artiesten als rolmodel stonden voor de jeugd.
En blijft een rot gezicht. Jonge gast dood geschoten in zijn sportwagen. Was het, het waard ? "I don't thing so !"
Re: Oer KA en Baby Benz.
21-06-2018 11:23
Beetje minder youtuben dan en blij zijn dat we hier weinig last hebben van dat soort toestanden.
Dat doe ik nu wel minder want ik heb het druk. En dat is goed. Ga gewoon door in weekend of avond. Goede collega's maakt het verschil. En inderdaad gelukkig hebben we er minder last van.
Alleen zie ik wel groepen jongeren in veel te dure auto's rond rijden. Een keer bij een benzine station. Man of 30 met Mercedes AMG, BMW en Grote Suvs.
Net in de 20.Tweede kreer stond ik te tanken in Rotterdam, Kwam er een groep luxe auto's aan gescheurd, HAALT ER EEN IN OVER DE BEZINEPOMP.
Moet je voorstellen als daar iemand gestaan had. was hij of zij morsdood geweest. Om het gelijk maar te zeggen. Ik had morsdood kunnen zijn als ik die gek niet gezien had.Dan vraag ik me wel af.Zijn we niet erg hypocriet ? Een uitspraak en je wordt voor de rechter gesleept. Maar hij bedoelde die gekken die als gestoorde over de weg heen scheuren, die wel de dure auto's hebben, maar ze zijn geen dokters, of tandartsen.

En zonder kam scheren want ik zag vadaag heel wat jongeren die gewoon hard werken.
Maar de groep met die dure auto's is een probleem.
Maar genoeg van die ....
Het zal wel het temprament zijn.

Hoop kwade gezichten, zins ik hele kolonie's auto's om laat rijden. Maar ook een hoop aardige mensen.
Voor iedereen, Ik en al mijn collega's proberen jullie automobilisten het zo min mogelijk moeilijk te maken. wat zonder ons lopen jullie onheroepelijk vast.
Soms 8, 10, 12 uur op de weg, Zon, regen, wind, sneeuw, wat dan ook. "at youre ser......"
Hoe bevalt het je zoon op z'n werk? Werkt hij in dezelfde gemeente als jij?
Zoon Den Haag en Zoetermeer ik bet hele land.
Duurt erg lang voor mijn zoon.Ik werk al weer een maand, mijn zoon begint 21 Juli.
Hij gaat even naar Frankrijk, Moeder en zus bezoeken.
Morgen vertrekt mijn zoon maar Frankrijk voor een weekje.
Leuk voor zijn moeder en zus.
Gaat hij beginnen. En ik ga aan een stuk door. Bij ziekenhuizen en festivals de automobilist irriteren. Sorry maar dit zijn de regels en je kunt niet verder, je moet weer terug. Ik doe het niet voor de lol. Ik sta hier mijn geld teverdienen, en zorg ook nog dat de boel niet volledig vast loopt.
Groeten van de Verkeersregelaar Ralph en al zijn collega's langs de weg.
Goed bezig met werk, Bob!!
Goeie berichten van je vrouw, Ralph?
Iets minder, Speedtouch, Operatie wordt uitgesteld tot voorjaar 2019. Dat is geen goed bericht.
Zoon zit op de Ubio bus. ga kijken voor flixbus voor de terug weg..15 uur inclusies 2,5 uur wachten bij de overstap. hele tocht!
maar maar 53 euro tot Limoges is wel heeeel goedkoop.
Ik ga slapen, 5:30 uur weer op.
[youtu.be]
Voor Bofkont ;-) en aanhang.
Van Boffenstein rijdt inmiddels Taxi, maar ik heb wel goed opgelet. Toch nog een tip op 2 opgepikt. Dank, Bob!
grasg gedaan.
Werk,werk cursus cursus, werk.
Volgende week word iets rustiger, Maar ook diensten vn 12 uur.
Vandaag heeft mijn zoon gewerkt in de sportzaak en ik ga morgen weer verder op een parkeerplaats.
voor de rest weinig te melden
La Douce France is nog te doen, hou het in de peiling voor je. Van Tintigny België, via Villefranche naar Saint Maries de la Mer in de Camargue naar Valras plage. Het valt mij alleszins mee.
Mooi Boppie,

Ik ga er later ook langs, voorlopig hou ik het gezin in leven met het geld wat iik verdien.
Je bent een harde werker Ralph! Respect.thumbs up
Dikke plus 1, jij pakt aan wat het leven je geeft.
Ralph V
Mooi Boppie,

Ik ga er later ook langs, voorlopig hou ik het gezin in leven met het geld wat iik verdien.

Dat siert je enorm. Mensen die hun bureau weten te ontspringen en echt kloten hebben om hun weg te gaan? Dungezaaid, de meesten maken zich een half jaar druk of ze hun leasebudget wel optimaal benutten. Marianne Zwagermans ageert terecht tegen het "laag" opgeleide....het zijn vaak mensen die de motor draaiende houden maar teveel managers zijn te dom om dat door te hebben. Maar hun leasebudget is optimaal benut. Ze snappen er geen reet van en mollen een hoop. En met mooie praatjes zonder schaamte naar de volgende..
Gaat het weer een beetje, meneer Dröge, eehhh, Boppie?
frrustraties hebben we allemaal.
Op een of andere manier, heb altijjd het zware werk. Maar daar geef ik miet om.
Vandaag op een kruising in Dordrecht was ik de baas.
En geen auto durfde door te rijden!
Met als esultaat ik ben vanaf vandaag profesioneel verkeersregelaar!!
En ook mijn mede cursisten, allemaal geslaagd!
En ik kijk niet om mijn heen wat een ander verdient, kijk alleen wat ik verdien. sta aan het begin van een 3e carriere. Ik zie bijna het hele land. van stranden Zeeland tot Vondelpark Amsterdam. Vrijheid in zekere mate want je komt overal. Wil ook snel aan de slag als beveiliger. Maar dit is ook okay.
Gewoon "out there " Net als all die hulpverleners. Want daar is waar het gebeurd.
Laag opgeleid ?? Dat valt wel mee. Maar levensevaring BiGTIME !

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-07-2018 19:29 door Ralph V.
Trouwens voor 6 tienjes 2 voorbanden vervangen. volgende keer de achterbanden voor z'n zelfde prijs.
Ralph V
Maar levensevaring BiGTIME !
thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close