Springbok: BMW F31 330i M Sport Shadow (2018) p18: zomerbanden en lessen voor motor

Gepost door Springbok 
Weinig nieuws hier behalve dat de 330i bevalt. Nu bijna 20.000km gereden met gemiddeld 1 op 9. De verwacht is ca 35k km per jaar. 10k meer dan ik had aangegeven, oeps.. Rij toch overduidelijk meer en vaker. Ten eerste omdat t leuker is dan de 316i, maar ook omdat t niks extra’s kost.

Gister tijd voor zomerbanden. Mijn achter winterbanden zaten op 4.5mm en voor op 6.5mm na 12.000 km. Best verschil tussen voor en achter.

Daarnaast met mijn 34 jaar in vervroegde midlifecrisis gekomen grinning smiley Heb besloten eindelijk mn motorrijbewijs te halen, nu aan t lessen en hopelijk rond juli klaar. Dan motor kopen en zelf nog beetje rijden. Lessen vind ik al supergaaf! Had t veel eerder moeten doen..

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-03-2019 08:57 door Springbok.
Leuk! Heb je al een bepaalde motor op het oog? Vast wel denk ik winking smiley
Fijn dat hij bevalt. Die motor is dan ook wel een juweeltje en dat maakt de auto. Welke zomervelg heb je ook alweer? Zelf heb ik de wissel ook weer gedaan, laat de zomer maar komen.thumbs up
Styling 704M. Zowel zomer als winter, want enkel banden worden gewisseld door leasemij.

DeeTwee
Leuk! Heb je al een bepaalde motor op het oog? Vast wel denk ik winking smiley

Voorlopig op de shortlist:
- Suzuki GSX-S 750
- Kawasaki Z900

En een Triumph Street Triple staat er ook op, maar die is iets duurder. Ben er nog niet over uit of ik jong gebruikt of nieuw ga kopen, het prijsverschil is relatief klein namelijk.
En, en, en? Nog getopt op de heen- of terugweg van Hockenheim afgelopen weekend? winking smiley
Nee, eigenlijk niet gek gedaan dit keer. Denk 230 op de heenweg even, maar het meeste was sowieso gelimiteerd.

Terug eigenlijk de hele weg 140 op de cruise control gereden, want wilde pas in NL tanken. Buitenland is niet vergoed en om nou 2x te stoppen om te tanken schiet ook niet op. En uiteindelijk was mijn gemiddelde snelheid bij Venray 123km/u, wat ik wel prima vond. Ik reed maandagmorgen terug naar Hoofddorp want moest gewoon werken.

Jij bent zeker op zondag heen en terug gereden?
Klopt, 08.00 uur vertrokken op zondag, waren om 22.00 uur terug meen ik. Wel tot de conclusie gekomen dat we de rit naar Kroatië niet via Frankfurt gaan rijden maar via Dortmund/Kassel. Wat een wegwerkzaamheden zijn er toch...

Niettemin, de gaafste race van het seizoen tot nu toe toch maar mooi live kunnen zien thumbs up.
Springbok
Daarnaast met mijn 34 jaar in vervroegde midlifecrisis gekomen grinning smiley Heb besloten eindelijk mn motorrijbewijs te halen, nu aan t lessen en hopelijk rond juli klaar. Dan motor kopen en zelf nog beetje rijden. Lessen vind ik al supergaaf! Had t veel eerder moeten doen..

Motorrijden is gewelding inderdaad!thumbs up Prima shortlist ook, geen BMW-motorrad begrijp ik?smiling bouncing smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.