NGTR zijn Clio 1.2 Expression 2001. Hoort die daar thuis?

Gepost door Nico GTR 
Mooi Nico! Gelukkig is het toch nog goed gekomen met het remlicht! Spoiler staat erg mooi, net ietsje meer. Ik twijfel ook altijd nog om er een op mijn flitsende Koreaan te zetten.

Heerlijk ook om te lezen dat je zo enthousiast bent over een huis tuin en keuken auto, die in mijn ogen trouwens mega leuk is!
Mooi Nico maar de zon is alweer een aantal uur op, waar blijven die betere foto's?drinking smiley
Gewoon Dirk
Mooi Nico maar de zon is alweer een aantal uur op, waar blijven die betere foto's?drinking smiley

Nou zonnig is het hier niet hoor!
Dank je peter en alsjeblieft Dirk

En de goede fotos:

Ik ben zeer tevreden over mijn spuitwerk.

EDIT 2: Foto in de juiste orientatie

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-08-2016 23:37 door Nico GTR.
Goed bezig Nico, je auto staat er knap bij zothumbs up

Het blijft een heerlijk gevoel om lekker aan je eigen auto te knutselen. Dat het "slechts" een Clio is veranderd daar niets aan.
Erg netjes. Blijft een knappe wagen zo.
S-RS
Goed bezig Nico, je auto staat er knap bij zothumbs up

Het blijft een heerlijk gevoel om lekker aan je eigen auto te knutselen. Dat het "slechts" een Clio is veranderd daar niets aan.

Dank je, ach ja ik moet voor mezelf de kosten wel wat in de gaten houden uiteraard maar zo low-budget kun je ook heel veel dingen doen. Ik vind het leuk. En ik leer ervan en daar heb ik die auto voor. winking smiley

Bofkont
Ah leuk man, ben benieuwd thumbs up

Kijk aan Rene. thumbs up

Twix

Dank je Twix. big smile smiley
Daar heb ik op gewacht, goede foto's.

Zeer netjes, maakt de auto echt af.thumbs up
Nico GTR
Twix

Dank je Twix. big smile smiley

En nu met de nieuwe foto's ben ik helemaal enthousiast! Ziet er echt gaaf uit.
Het is erg netjes geworden Nico, jouw clio wordt meer een meer opgeknapt zo, leuk om te zien hoe je er zo enthousiast mee bezig bent.
Thanks CK.

Altijd leuk om te horen Twix.

Dank je R!

Dank je Dirk er zit nog meer in de pijplijn winking smiley

Dacht ik ook Zadelsnuiver winking smiley
Stoere spoiler! Je Clio staat er weer goed bij thumbs upgrinning smiley
Nico GTR
Dank je Dirk er zit nog meer in de pijplijn winking smiley

Vertel, vertel!
Ziet er goed uit Nico. Het matzwarte past mooi bij de achterzijde van de auto thumbs up.

En inderdaad, wat ben je nog meer van plan? Verlaging? Weer andere wielen? Motorswap? tongue sticking out smiley
Thanks bleuz, rob en adinsx

En ietsje minder extreem adinsx. winking smiley het heeft te maken met meer en beter zwart op andere delen.

Verder wil ik er ook niet te ver mee gaan, hij is nu bijna echt netjes te noemen en rijd goed met al het achterstallig onderhoud wat is verdwenen ga ik hem na wat bumpertjes te hebben gespoten gewoon proberen te rijden.

Verlagen als het goed en goedkoop op mijn pad komt. Als er nog een veer breekt bijvoorbeeld. Maar de grote projecten komen hopelijk na deze en het halen van mijn opleiding. big smile smiley
Cool Spoilertje.
leuke auto. De Volkswagen van Frankrijk.
Jouw model zie je hier heel veel. het nieuwste model is ook veel gezien. en alle tussen modellen ook.
Je zou kunnen zeggen Frankrijk Clio land.
Je kan zo verknocht raken aan je auto.
Ben nog steeds weg van mijn KA-tje.
Een ander ziet alleen een oude auto.
Veel Frans geluk met je franse held, CLIO.

Tussen de franse appels.
Boblafrance Ralph, dank je! En ja genieten kan van iedere auto. Vooral blijven doen thumbs up
Ik heb ook een vakantie update al bleef ik wel relatief dicht bij huis.

Belgie, de franse ardennen, en dat was erg leuk in mijn eigen autootjes. Kon ook de verleiding niet weerstaan mijn moeder haar camera te grijpen en een paar mooie foto's te schieten.

Gek genoeg reed het meer dan prima al heb ik er wel ron98 in gegooid. Hij gaf niet veel thuis onder 2500 tpm maar dat had ik ook niet verwacht. Dus lekker tussen die 2750 en 3500-4000 toeren blijven en met een gangetje van 70 tot 90 ging het heerlijk en prima!
Erg genoten en ja, compleet probleemloos, zonder rare dingen wat een heerlijke auto.

KM-stand vandaag 179.054 ook heb ik vandaag weer wat geklust aangezien er wat onderdelen lagen te wachten bij terugkomst.
Klein lek gedicht bij de achterklep en weer terug naar een originele pookknop. Maar daar zal ik jullie maar niet mee vermoeien. winking smiley
Mooi man , mooie foto's ook. Clio staat er prima bij. thumbs up
Ik vond het al zo stil op het forum maar je was dus op vakantie big smile smiley Ardennen is (zijn?) altijd fijn, ik herinner me de kano-tochtjes en het slapen in de KIP caravan nog als gisteren.

De Clio staat er weer mooi bij, en in de bergen kun je best wat hoger in de toeren blijven dus dat 'ie in de lage toeren weinig zit had is niet zo erg thumbs up
Leuke foto's Nico, ik vind vooral die en profil met het zonnetje dat tussen de bomen door priemt erg geslaagd al mag de rest er ook zijn natuurlijk. thumbs up

Ik mis alleen nog een paar foto's bij een bepaald wit gebouw. winking smiley

En die updates, daar draait jouw topic toch om? Oftewel, laat maar komen die pookfoto's!
Inderdaad Nico, wat een leuke en mooie foto's man! thumbs upthumbs up

Mooi dat de Clio zich probleemloos hield, ik had ook niet anders verwacht!!
En ja in topic moet het vervangen van elk schroefje, elke druppel olie benoemd worden, EN het liefste met een foto!thumbs up

Ohja, een toffe vakantie kan overal, de reisafstand zegt niets! (alleen zou ik persoonlijk wel mijn woonplaats, uitgaan)
@Zadelsnuiver,

Hahaha big smile smiley ik zal de komende dagen mijn neus wel weer eens rondsteken en weer een beetje reageren. tongue sticking out smiley

Zijn nog steeds heel fijn, het haalt het niet bij Zweden qua rust en beleving van natuur of bij de ruigheid van Noorwegen. Maar het bier smaakt er goed, je kunt er heel relaxt mountainbiken en kanoën inderdaad. Dus was een kort maar hevig weekje met veel activiteit. Moet er gewoon van bijkomen.

Ja hij begint de aandacht weer terug te geven. Hij is in het echt ook lang niet zo mooi als op de foto's hoor. Maar gewoon netjes voor zijn prijs. Technisch is ie weer goed en daar gaat het om. Dat heeft ie wel bewezen. Na veel gezeik in de 3e maand van mijn bezit is het eindelijk de auto die ik heb gekocht. tongue sticking out smiley

@Dirk

Oh grappig, die vind ik wel mooi maar ik vind de bovenste het beste geslaagd. En deze bedoel je?

Deze was ook nog wel leuk, maar kwam ook mede voort uit het feit dat er een vlieg op de koplamp zat. tongue sticking out smiley

@Peter

Dank je! Ik ook niet. Maar je weet het nooit jammer genoeg. sad smiley Ach ik zit al over de 6000 km met de auto. Laat die maar oplopen. thumbs up

Verders.....vooruit dan maar thumbs up

Het leuke ronde bolletje schakelde heerlijk maar had een gleuf en na 4000 km begon die steeds losser te zitten en zat te resoneren op 110-130 km/h HEEL IRRITANT! moody smiley Takkeherrie die niet uit mijn radio kwam zeg maar en daar houd ik niet van.
Dus ik ga weer terug naar origineel. Niet erg om nieuw te doen want de oude pookknop was plakkerig de reden dat ik in eerste instantie een andere wilde. Prijs bij de renaultdealer? 102 euro......angry smily daar word ik nog bozer van.
Gelukkig heeft Ebay hele mooie voor een tientje, en dat past prima!

p.s. Hij zit recht, echt!

Het hondje van de vorige eigenaar of de kat, of welk klein beestje dat op de achterbank past, mijn boxer wil die namelijk naar beneden toe. winking smiley
Dus.....veel beter! Ik gebruik mijn victorinox zakmes omdat dit schaartje veel scherper is dan alles wat wij hadden en de stofschaar van mijn moeder toch niet zo precies was als ik wilde.

En mijn auto lekt.....dan word de kofferruimte nat en das niet tof. Dus wat doe je daaraan? Nou ja eerst bel je de dealer of hij die 2 dopjes heeft. Maar zijn magazijnman is er niet. Of ik maandag tijd heb om tussen 8 en 5 langs te komen want dan is hij er wel.....ja ik werk dan ook helaas.
Dus dan maar gewoon doen wat iedereen sowieso doet op de clioclub met nieuwe dopjes of de originele. Kit ertussen. Heel mooi is het misschien niet. Maar wel functioneel en daar gaat het om. Toch?

En ik heb hem weer eens een keertje gewassen. tongue sticking out smiley

Wat is dat voor viezigheid, op je bank?eye popping smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2016 23:47 door Roder.
Fijne vakantie-impressie! Net als jij ga ik ook voor de eerste foto als favoriet, zowel qua belichting als wat compositie betreft. Dat je auto 'r in het echt niet zó netjes uitziet is normaal, dat geldt ook voor de mijne en vaak ook voor (veel) jongere exemplaren.

Maar wat die vlieg en deuk betreft: ik zie ze niet, hoor...

Oh gelukkig maarwinking smiley Mooi dat de waterproblemen onder controle zijn iigwinking smiley
Reuze bedankt Elco! Ach ja. Kunnen we wat beter genieten van het ideaalbeeld denk ik maar zo. En dat shoppen heb je nog snel gedaan. Ziet er netjes uit zo. winking smiley thumbs up

Zeker Roder, met de herfst en winter in aantocht wilde ik het toch graag droog houden. En na de stortbuien van vandaag heeft het goed gewerkt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2016 23:53 door Nico GTR.
Roder

Wat is dat voor viezigheid, op je bank?eye popping smiley

Wil je dat echt weten?
Dank u heren maar ik heb een bed. Zelfs ik vind mijn Clio daar te klein voor dan heb ik liever het interieur ontwerp van de Twingo want dat werkt daar toch een stuk leuker voor.

nut smiley alle gekheid uiteraard. tongue sticking out smiley
Goed bezig, en niets beters dan met je eerste auto op vakantie. Ben ook naar de Ardennen gegaan met mijn eerste Golfje. Ga daar sowieso graag heen. Mooie foto's ook trouwens.
Thanks Sketcher.

Summertime, lekkere temperatuur, niet teveel vocht in de lucht, geen wind (wat hier vrij zeldzaam is) en een middag vrij van werk. Zullen we de achterlichten er gewoon nog eens uithalen? En dan al dat grijze plastic maar een klein busje lak geven in plaats van dat tijdelijke plastishine?

Wel goed afplakken, ik ben achter begonnen omdat daar toch al zoveel krassen inzaten dat ik het niet veel slechter kon maken dan het al was. Toch is ook die erg opgeknapt!

Een nieuw lampje om het af te maken. Maakt toch echt idioot veel verschil zeg!

Strak hoor! wauw!

Showroomfresh! Damn wat een verschil, super tevreden!
Dat maakt je Clio inderdaad een héél stuk gelikter! Goed gedaan smileys with beer
Weer een stap dichterbij de "Bofkont-standaard". big smile smiley

Nb de Kangoo eigenaar vond het opknappen van de Clio met een spuitbus niet zo leuk?
Haha! Ik vrees dat ik daar nog ver van verwijderd ben Altai. Jammer genoeg. Maar stukje bij beetje komen we wel richting een heel nette Clio denk ik.

En de eigenaresse van de Kangoo (mams) was inderdaad niet zo blij met mijn bezigheden, dus die heb ik maar aan de straat gezet. En toen moest ze een kwartiertje later toch weg. tongue sticking out smiley
Vrees alleen wel dat ik binnenkort (volgende zomer) het ook bij die moet doen. Het verschil werd nu te groot en mijn auto te netjes. big smile smiley

Maar ja, mijn verweer is nu maar dat ik ook minder km's heb op mijn teller (179.000 tegenover 185.000) dus mag het. winking smiley
Inderdaad de Clio komt er telkens netter bij te staan.
En ondanks de grap zou ik ook mijn auto elders en bovenwinds geplaatst hebben. grinning smiley
Wel tof dat je alvast aan de auto van mams denkt. thumbs up

Nb Blijkbaar valt de studiebelasting in het begin van het jaar nog mee. drinking smiley
Altai
Inderdaad de Clio komt er telkens netter bij te staan.
En ondanks de grap zou ik ook mijn auto elders en bovenwinds geplaatst hebben. grinning smiley
Wel tof dat je alvast aan de auto van mams denkt. thumbs up

Nb Blijkbaar valt de studiebelasting in het begin van het jaar nog mee. drinking smiley

Snap ik thumbs up ja, tuurlijk altijd. winking smiley

Ja......helaas wel. Februari gaan we echt los en dan mag ook de Clio echt eens aan t werk. Tot dan heb ik 15 punten te halen. Dus dat is de helft van een normaal halfjaar aan belasting. winking smiley Maar ik ga niet achterover leunen hoor, college begint maandag weer, dus Zondag tuf ik weer naar mijn eigen huis in Eindhoven.
Mocht iedereen trouwens interesse hebben in een studie/levensupdate wil ik wel even nadenken over de informatie die ik online wil zetten. winking smiley

En anders wil ik ook wel even een pb sturen. thumbs up
Oei dus vanaf maandag weer vol aan de bak. Sterkte.thumbs up

Met betrekking tot de rest zou ik ervoor kiezen dit vooral niet op een forum te gooien. Een ander (vermakelijk) topic had veel bekijks maar werd wel gesloten.

PB kan altijd. smileys with beer
Goed bezig Nico, daar knapt die flink van opthumbs up

Ik moet daar ook nodig eens mee aan de gang, het wordt met de dag erger. Hoe heb jij het behandeld? Ik wil het wel een beetje degelijk aanbrengen. Zeker aan de voorkant heeft het met 50dkm per jaar flink te lijden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close