NGTR zijn Clio 1.2 Expression 2001. Hoort die daar thuis?

Gepost door Nico GTR 
Auto's tegenwoordig zijn ook veel gecompliceerder. Alles staat zo nauwkeurig op elkaar afgesteld door prestatie en milieu drang. Vroeger moest het gewoon goed zijn en was het sowieso veel eenvoudiger. Maar nog steeds geld inderdaad, je weet pas als iets echt betrouwbaar was als de eerste op de sloop staan.

Zeker bij nieuwe auto's is dat nog steeds altijd maar de vraag, gerenommeerd merk of niet, hoe goed het echt is zal in de toekomst pas blijken.
Het is inderdaad interessant om te zien hoe de auto's anno 2018 de tand des tijds zullen doorstaan. Zeker als je kijkt hoe er door velen tegenwoordig wordt omgegaan met auto's en wat de 'mindset' is van veel bezitters/bedrijven. Bijvoorbeeld de lease cultuur alleen al, waar men elke twee jaar zo'n beetje weer een 'nieuwe' mag uitkiezen. Het is eigenlijk haast normaal als je kijkt hoe veel mensen een a twee jaar met een auto rondrijden en hem dan weer inruilen voor een nieuwe.
Zelf heb ik er ook een handje van gehad om vrij snel te wisselen van (gebruikte) auto, maar dat was meer mijn eigen onrust en drang naar iets beters/luxers elke keer.
Zegt op zich nog niet veel over de houdbaarheid van bepaalde auto's, maar geeft wel aan hoe snel men iets afdankt en uitgaat dat het nieuwe model wel weer beter/leuker zal zijn.

Nu rijd ik in een simpele Paseo uit 1997 en ben ik er helemaal tevreden mee. Sterker nog, ik reed weekje terug in de lesauto van mijn oude instructeur, een Citroën uhhh ik ben het type vergeten haha... maar wel een behoorlijk nieuwe, bouwjaar 2017 geloof ik. En ik vond het oprecht een $#&@ auto kwa rijdgedrag. nut smiley Stuurde véél te licht, stuurbekrachtiging had steroïden gebruikt leek het wel. Kon bij wijze met mijn pink sturen waardoor ik nauwelijks een gevoel kreeg wat de auto deed. Ohja en toen ik met 80 km/u naar de 5e versnelling schakelde en gas gaf, gebeurde er he-le-maal niks.
Niet een klein beetje acceleratie, of een "matige" acceleratie... neen, gewoon nul. Voet op de vloer en ik bleef gewoon 80 rijden. eye rolling smiley

Stapte de volgende dag in mijn oude Paseo barrel en dat reed voor mijn gevoel echt 10X prettiger tongue sticking out smiley
Accelereren vanuit de 5 zou ik sowieso niet doen. Met welke auto je ook rijd. winking smiley

Ter illustratie, mijn oprit naar de snelweg in de ochtend is een hele mooie vloeiende links rechts combinatie waar je met "relatief" gemak. 120 kunt rijden. Om die 120 ook te halen en in te voegen met 130 stuur ik in met 40 in 2, optrekken tot 60, 3, doorhalen naar 110 (heb ik het stuur net recht klaar voor de bocht naar rechts), 4, door naar 130. 5.
Niet helemaal mee eens. In mijn auto, ondanks dat het absoluut geen snelle auto is, kan ik echt best wel makkelijk in de vijf 80 rijden, en als ik hem dan plank, gaat ie redelijk makkelijk naar de 100/120. Sure, het gaat heus niet in een duizelingwekkend tempo, maar hij gaat écht wel.
Die Citroën niet, die deed gewoon echt zo goed als niks...

Overigens was ik niet aan het invoegen toen, ik reed op een N weg waar je 100 mocht.
Quote
omniradius
Niet helemaal mee eens. In mijn auto, ondanks dat het absoluut geen snelle auto is, kan ik echt best wel makkelijk in de vijf 80 rijden, en als ik hem dan plank, gaat ie redelijk makkelijk naar de 100/120. Sure, het gaat heus niet in een duizelingwekkend tempo, maar hij gaat écht wel.

Als jij iemand in de hoogste versnelling de brug op ziet fietsen, wat denk je dan?

Tijd dat iemand die fietser het gemak van versnellingen uitlegt... misschien?



Ik denk dat wel, namelijk.
Waarom zou je vol gas in de hoogste versnelling gaan accelereren?
Je kan in een lagere versnelling met minder gas sneller optrekken, met als extra resultaat minder verbruik en een lagere belasting van de motor.

Rustig versnellen in de hoogste versnelling met een beetje gas snap ik wel, maar vol gas?
Quote
Nico GTR
Accelereren vanuit de 5 zou ik sowieso niet doen. Met welke auto je ook rijd. winking smiley

In de Mégane gaat het nochtans goed, maar die heeft dan ook 6 versnellingen winking smiley

Maar Omniradius heeft net weer lessen gehad, nu ben ik toch benieuwd naar die blog big smile smiley
Haha nou ik doe eigenlijk zo goed als nooit plankgas in de 5 ... Jullie trekken t weer mooi uit context nut smiley
Ik bedoelde simpelweg dat ik gewend ben dat accelereren in de 5e versnelling gewoon kán.
Ook al gaat dat niet rap, maar het kan wel gewoon indien je niet iemand snel wil inhalen ofzo.
Maar blijkbaar schakelen jullie bij elke acceleratie meteen terug. Ok. Dat kan ook ja.
Quote
omniradius
kan ik echt best wel makkelijk in de vijf 80 rijden, en als ik hem dan plank, gaat ie redelijk makkelijk naar de 100/120.

Ik reageerde niet voor niks op de term planken. winking smiley Dus als je dat niet bedoeld was de discussie ook van mijn kant heel anders gegaan.

Dan ging ik ook niet tegenspreken dat het kan. Dat doe ik wel eens kwart gas.... tergend langzaam naar 130 kruipen.

Maar meeste van de tijd schakel ik wel even een tandje terug. Gewoon omdat mijn motor het fijn vind. smiling smiley
Sure, het verschilt ook per auto. Was ook geen spannende discussie verder. Ik was vooral gewoon verbaasd over t enorme gebrek aan trekkracht wat die Citroën had in zn vijf en dat ik dat van een moderne auto niet verwachtte...
Waarschijnlijk maakte de Citroën 1800 toeren in zijn 5 en de Paseo 3000 toeren is zijn 5e versnelling .
Versnellingen in moderne auto's zijn veel langer geworden, reed vandaag in Clio 1,5dci en daamee kon je in zijn 3e versnelling niet optrekken vanaf 35km/u toen begon ie te bokken.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-05-2018 20:15 door Monsieur Le Loure.
In mijn ene auto kan je prima accelereren in zijn 5 vanaf 80 km/u, heeft ie genoeg koppel voor. Bij de ander lukt dat totaal niet maar die heeft dan ook geen 5 versnellingen. crying smilie
Quote
omniradius
Haha nou ik doe eigenlijk zo goed als nooit plankgas in de 5 ... Jullie trekken t weer mooi uit context nut smiley
Ik bedoelde simpelweg dat ik gewend ben dat accelereren in de 5e versnelling gewoon kán.
Ook al gaat dat niet rap, maar het kan wel gewoon indien je niet iemand snel wil inhalen ofzo.
Maar blijkbaar schakelen jullie bij elke acceleratie meteen terug. Ok. Dat kan ook ja.

Het zijn eigenschappen van de motor die de constructeur bewust ingebouwd heeft.

In het extreme: een Lanz Buldog draait ongeveer 500 rpm maximaal maar heeft dankzij een slagvolume van bijna 10 liter toch flink wat power en een Yamaha R6 heeft met een maximum toerental van 12000 rpm en een slagvolume van 0,6 liter ook flink wat power.

Maar je begrijpt dat je de Lanz bij 12.000 rpm echt stuk gaat, net zoals de R6 het bij 500 rpm flink moeilijk heeft.
Gebruik de motor zoals de constructeur het bedoeld heeft.
Moderne auto's met kleine motoren houden sowieso graag van toeren en zijn door energiebesparende maatregelen minder soepel dan oudere auto's. Een '10 Fiesta met een 1.25 16v motor heeft meer toeren nodig dan een '02 Fiesta met een 1.3 8v motor om vlot te zijn. Als je daar geen rekening mee houdt, lijkt het net alsof de 8v sterker is terwijl de 16v 25pk meer heeft.
Quote
rke
Quote
omniradius
Haha nou ik doe eigenlijk zo goed als nooit plankgas in de 5 ... Jullie trekken t weer mooi uit context nut smiley
Ik bedoelde simpelweg dat ik gewend ben dat accelereren in de 5e versnelling gewoon kán.
Ook al gaat dat niet rap, maar het kan wel gewoon indien je niet iemand snel wil inhalen ofzo.
Maar blijkbaar schakelen jullie bij elke acceleratie meteen terug. Ok. Dat kan ook ja.

Het zijn eigenschappen van de motor die de constructeur bewust ingebouwd heeft.

In het extreme: een Lanz Buldog draait ongeveer 500 rpm maximaal maar heeft dankzij een slagvolume van bijna 10 liter toch flink wat power en een Yamaha R6 heeft met een maximum toerental van 12000 rpm en een slagvolume van 0,6 liter ook flink wat power.

Maar je begrijpt dat je de Lanz bij 12.000 rpm echt stuk gaat, net zoals de R6 het bij 500 rpm flink moeilijk heeft.
Gebruik de motor zoals de constructeur het bedoeld heeft.

Oké.
Afgelopen weekend (vanaf donderdag) was het de 54e ELE Rally. Dit is mijn 3e jaar waarin ik mee help en tevens het eerste evenement onder volledig KNAF Historic Wedstrijdleider licentie.

Dit jaar wederom als ass. wedstrijdleider van de Legend klasse. Heerlijk weekend gehad kan ik wel zeggen. Het algehele verloop van de rally was goed te noemen, eigenlijk geen rare voorvallen, soepel verloop, het tijdschema is niet in gevaar gekomen. Al met al mocht iedereen heel tevreden zijn.

Dit jaar was er een nieuwe klasse ingevoegd in het programma, aangezien Legend als laatste rijd en cross country ervoor met nou ja.....



en



was de vrees er bij ons als organisatie van de Legend dat het onverhard werd omgeploegd. Dat ging redelijk goed tot het einde...toen werd het te erg.

Het is overigens prima voor het milieu.....





Deze reed in de Historic rally, dus op tijd, maar door een kleine misrekening met de tijdkaart was er een lichtelijke frustratie vrees ik....rook de koppeling een beetje zeg maar. big smile smiley





En een van de Triumphs van "mijn" groep.





Verder reed er in mijn klasse mee:

Een prachtige Amazon.



De DS (die lange tijd aan het stuivertje wisselen was voor P1 maar uiteindelijk 2 proeven miste met een kapotte waterslang) en de TR7



De 2e TR7 had een paar afstellingsdingetjes. Maar ja eerste evenement met deze auto dus mag wel.



De oranje TR7 had ook stukken.



Easy fix




Eerstvolgende rally(t) is in Zweden. big smile smiley Heerlijk, ik ga dan mee als een van de 3 servicemonteurs dus dan wel zelf oplossen. Nu al zin in!

En dan Clio? Nou die is nog steeds stuk en heeft vandaag 3 keer in storing gezeten. Zijdezacht acceleren dan gaat het wel. Niet erop staan dat wil die niet....temperament zeker. eye rolling smiley

Wel al 1000 km over tijd voor de volgende servicebeurt. Scheelt dat de olie nog maar 3 maanden oud is....

Mooie foto's en filmpjes en fijn dat alles zo goed verlopen is.

En de Clio maak je wel weer.drinking smiley
Leuk weer die rallythumbs up Vind zo'n tr7 absoluut wat hebben, gaaf ding.
Quote
Nico GTR

En een van de Triumphs van "mijn" groep.





Verder reed er in mijn klasse mee:

Een prachtige Amazon.



De DS (die lange tijd aan het stuivertje wisselen was voor P1 maar uiteindelijk 2 proeven miste met een kapotte waterslang) en de TR7



De 2e TR7 had een paar afstellingsdingetjes. Maar ja eerste evenement met deze auto dus mag wel.



De oranje TR7 had ook stukken.

Ik heb ze allemaal voorbij zien komen. Zaten wat kippevelauto's bij en vreemd genoeg was dat vaak niet het nieuwere spul. De Escorts en Kadetts waren weer ronduit spectaculair naast de bijna klinische vierwielaandrijvers. De DS was prachtig, compleet met de twee bijpassende heren in stijl smiling smiley
De Bowlers Wildcat waren ook bijzonder indrukwekkend, evenals dat ute/buggy achtige wagentje. Daar zat best wel gang in.
Alle 8 (zaterdag 9)

MG B (300)
Austin Healey (2x blauw en rood)
Thriump TR7 (2x geel en oranje)
Volvo Amazon
Volvo PV544
Citroen DS
Opel Kadett coupe



Die Buggy was heel rap inderdaad. Had een of andere Yamaha motorfiets motor achterin. Enorm gaaf ding.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-06-2018 00:28 door Nico GTR.
Leuk verslag van de rally Nico!! Mooie auto's deden mee! Jammer dat de Clio weer een beetje dom doet, maar jij kan dat fixen!
Een mooi evenement, heel geslaagd.

Ik ben maar heel kort geweest, ik had wat sociale verplichtingen.

Onze eigen rallyauto ligt nog in de zoekenboeg dus de racing mama was dit keer mee als navigatrice. Wij onderling nog geintjes maken zoals 'een andere rallyauto, dat wordt duwen'. En jawel, toen ik alweer onderweg was naar huis mocht het restant van ons team de beenspieren spannen om het rallykanon(neke) te duwen.

Ik heb ook de mooie klassiekers bewonderd maar een paar uurtjes is te kort om echt alles te bewonderen. Bovendien hadden we een aapje van 'the next generation' mee en met 6 lentes is al dat geslenter en geleuter over auto's snel vervelend.

Ach, ik was vroeger niet anders.

Ik heb dit keer heel weinig plaatjes geschoten maar ik zal er vanavond wel een paar plaatsen. Ik heb ook nog een tijd met een official gesproken en tijdens dat gesprek bleek goed hoe dom de lokale bevolking kan reageren op een rally.
Vragen als kan ik nog even met de rolstoel over de proef, waarom mag ik niet in de uitremzone kijken en zelfs een die gewoon dwars over de proef fietst terwijl de rally bezig is. Met een racefiets, dat wel...

Mensen vragen er gewoon om 1000 kg ijzer op volle snelheid terug te moeten koppen.
Quote
rke

Onze eigen rallyauto ligt nog in de zoekenboeg dus de racing mama was dit keer mee als navigatrice. Wij onderling nog geintjes maken zoals 'een andere rallyauto, dat wordt duwen'. En jawel, toen ik alweer onderweg was naar huis mocht het restant van ons team de beenspieren spannen om het rallykanon(neke) te duwen.

Welk wagentje was dat, als ik vragen mag?
pffff...het zit ook niet mee he! Zoveel mooi weer, dan heb ik ff de tijd, gaat het regenen! Uiteraard zat er op dit punt geen olie meer in.....oliefilter moest ook nog nieuw.



Enfin, 4 uur later klopte het stickertje op de achterruit weer en waren de motorolie en versnellingsbakolie weer vers.



De Clio verbruikt eigenlijk geen olie dus moet er ongeveer 4 liter motorolie inzitten en er zou rond de 3,4 liter versnellingsbakolie in horen te zitten. Logischerwijs moet je ongeveer rond de 7 liter uitkomen....ik heb er krap 6 en ik hoef jullie dus ook niet te vertellen dat het verschil qua schakelen merkbaar is.

De olie die eruit stroomde was wel van goede kwaliteit overigens. Zonder metaalslijpsel.

Nieuw interieurfilter, nieuw luchtfilter en bougies.

Gaspedaal ook vervangen....weinig ruimte om fatsoenlijk een sleutel ertussen te krijgen, maar goed het is gelukt. Even vergeten een foto van de plaats des onheils te maken maar het eindresultaat was wel goed!



Geen foutcode en ook na een rondje warmrijden en even wat "harder" rijden dan normaal was het resultaat nog steeds goed. Met de APK nog maar even de acceptatiewaarden resetten en dan zal het wel goed zitten.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-06-2018 20:38 door Nico GTR.
Mooi dat het toch nog gelukt is allemaal, die storing was best vervelend.

Hopen dat hij nu weer een flinke tijd foutloos blijft.
Goed bezig Nico
Hopen dat de problemennj inderdaad wegblijven

Ik heb een Astra met problemen staan die ik hoop op te lossen met onder andere bak-olie te wisselen (en de selector-switch) (helpt dat niet geef ik t ding een schop en koop ik een Fiestasmiling smiley )
Mwah wat is groot

Auto rijdt gewoon, schakelt soepel door
Maar als je hem in z'n R (van Reverse, niet racewinking smiley ) zet gaat het "sport"lampje knipperen en schiet i in de noodloop

Motor uit, Keuzehendel in N of P, motor starten en weer in D en dan rijdt i weer probleemloos

Selector-switch is al losgeweest, schoongemaakt en door gemeten (soldering herstelt waar nodig)

Probleem nog aanwezig, zo'n switch kost nieuw 400€ zolang het niet zeker is dat het daar inzit ga ik niet zoveel geld uitgeven aan een Slopel (zeker niet omdat ik hem voor 600€ heb gekocht 3,5jaar terug)
Nee precies...anders is het einde zoek. winking smiley
Goed bezig, wens je meer geluk en een tijdje probleemloos sturen.
Thanks Sketcher! Ach het geluk zit in de studie op het moment....das ook wel wat waard. winking smiley
Netjes. Die kan er weer tegen.

Ik moet van mijn Kliko ook nog een keer de motor- en bakolie verversen. Ik wil ook de koelvloeistof doen (is vaak een vergeten kindje) en wat remvloeistof aftappen bij een remklauw.

Juist dit soort simpel onderhoud voorkomt grote slijtage. En juist daarop wordt bij oudere auto's graag bezuinigd - er zijn zelfs mensen die beweren dat verse olie helemaal niet nodig is.


Ik gooi ook liever wat vaker verse olie in het blok dan een keer met een motor flush het blok schoon te houden. Als je een heftig verwaarloosde auto met hoge kilometerstand hebt is een flush een goed paardenmiddel, maar ik denk dat in een korte tijd een paar keer tussendoor olie verversen hetzelfde resultaat heeft zonder de risico's van een motorflush.
Bovendien, hoeveel olie blijft er in het blok achter nadat je de aftapplug er uit gedraaid hebt?
Bij de Escort rallyauto was dat meer dan een liter. En daar zit dan die flush-prut nog in.
Zeker weten rke, koelvloeistof is bij mij natuurlijk vernieuwd bij de koppakking, remvloeistof bij de vorige APK.

Er blijft al heel snel een halve liter achter inderdaad. Het peil zit bij mij nu net over 3/4 gerekend vanaf de min. streep en ik heb 3,5 liter erin gedaan. Blijft allemaal achter in de kop en een deel in het carter.
Flush heb ik wel over nagedacht maar dan moet ik ook even de tijd hebben om het carter eronderuit te halen en aangezien die nog niet lekt of zweet.....laat ik die voorlopig liever even zitten.

Gewoon (proberen) om strak 15.000 km aan te houden dan doet dat stukken meer.
Lekker bezig geweest weer Nico, zowel met de Rally als met het onderhoud. Zo hou je zo'n Clio wel weer een tijdje fris!
Dank je Dirk. smiling smiley Alles om het autootje 100% te houden he. winking smiley
Lekker bezig geweest Nico. Enuh, kun je ook al MP3's vanaf USB luisteren nu? winking smiley
Quote
adinsx
Lekker bezig geweest Nico. Enuh, kun je ook al MP3's vanaf USB luisteren nu? winking smiley

Nog niet....maar dat komt echt pas in juli als ik vakantie heb. winking smiley

Mis overigens nog wel een kabeltje.....smileys with beer Maar ik moest nog wat betalen daarvoor geloof ik.
Ja, 180,- ongeveer zodat ik de 90% afschrijving terug heb grinning smiley

Maar eh, je was volgende week donderdag in Helmond toch op de Automotive Campus?
Zal kabeltje in de tas gooien. thumbs up

Stop trouwens eens met wassen en poetsen.
De Clio ziet er nog beter uit dan mijn iets meer dan vier maanden oude Meggie.
Oooh ja natuurlijk! Bijna vergeten.

Maar het was geen handel was de afspraak. smiling smiley Daar houd ik me aan.

En dat kan niet...wij hebben Meggie toch gedaan? Of is het tijd voor een verse laag?
Ik zal zorgen dat Clio volgende week donderdag er weer strak hij staat in ieder geval.
Zo dan leuk evenement, super gave wagens!
Ook weer goed voor je eigen auto gezorgd zie ik thumbs up
Heel leuk evenement inderdaad! Altijd wel een beetje stressen maar dat mag.

Jep, goed onderhoud is het begin van betrouwbaarheid. winking smiley
Donderdag begon met een bezoek aan onze forumgenoot Carkiller. Waar ik het onvoorstelbare voorrecht heb genoten plaats te nemen in de bestuurdersstoel van de Subaru WRX.
Wat een auto......wat een auto, onvoorstelbaar goed, rustig, bedeesd en makkelijk te rijden ook nog. Maar het prestatiepotentieel is duidelijk, het onderstel voelt piekfijn en als geheel valt er nergens iets op af te dingen. Anders dan die poetsvlek he Jeroen.....winking smiley

Qua Daihatsu? Mwoh daar moest de Franse rouge wel even vertellen wie er nu beter reed. Het is een fijne auto de Dai. Maar mist wel iets aan rijgedrag. Ik laat het oordeel van de stuiterbak wel over aan Jeroen, die heeft uiteraard ook een stukje mogen rijden (heel voorzichtig deed die dat) zo voorzichtig dat ik uiteindelijk maar moest laten zien wat op dit moment mogelijk is qua beter bochtenwerk. Enkel een filmpje beschikbaar van een koud rochelende Sub.....maar daar staat een kenteken op, dus geen idee of ik dat mag delen. winking smiley

Door naar Eindhoven verder voorbereiden op een week rally in Zweden, waarover later meer.

En dan langs de Automotive Campus in Helmond voor een bezoekje en een helpende hand aan Adinsx.



Als er een plek is waar de Clio in zijn element is.....big smile smiley



237.000 km?



Toen moest die schoon.



En toen hadden we natuurlijk nog een paar dingetjes die niet konden en geïnstalleerd moesten worden.....big smile smiley (nee geen zorgen.....Clio is niet ineens super betrouwbaar geworden)

Hij piepte een beetje.....geen idee waar het zat, maar vannacht was het een heel eng geluid dat ik hoorde, metaal op metaal. Dus vanochtend ben ik maar op onderzoek uitgegaan.

Eerste verdachte waren de remmen, eigenlijk niks aan kunnen vinden anders dan dat het beugeltje van de ABS sensor rechtsvoor los op de veerpoot lag....schroefje erbij. eye rolling smiley

Verder niks aan het onderstel of draaiende delen dat speling heeft of niet goed vast zat...dus maar begonnen met de remmen en klauwen gangbaar maken. Slijtage verder perfect...bedenkende dat ze nu 50.000 km oud zijn....Kan er nog zeker dat mee rijden. Waarschijnlijk nog wel meer.



En ja ik weet het, na iron-X mag ik nogmaals schuren.



Het piepje is minder, maar nog niet volledig weg en eigenlijk enkel hoorbaar tijdens bochten.....mijn vermoeden is dat het in de koppelbouten zit van de stabilisatorstang. ik weet ook wel wie daar de schuldige aan is....en ik was nog gewaarschuwd.....sad smiley

En dan hadden we nog iets, Tom appte mij een week of wat terug of ik interesse had in een originele Renault Audio Connection Box, dat is een apparaatje dat werkt met de standaard Renault radio's en de CD wisselaar vervangt. Aangezien de "ACB" naast AUX en USB ook een iPod direct kan aansturen was ik uiteraard wel geïnteresseerd. Met de ferme belofte dat ik deze nooit zal verhandelen is deze voor een vriendenprijsje naar mij gegaan. Dus een klein stukje van de RS182 van Tom leeft voort in mijn Clio. big smile smiley

Het werkt, zeker met de iPod erg mooi!





Gemonteerd met dubbelzijdige tape kan ik hem altijd weer demonteren.



Frappant detail, de iPod bediening werkt super vanaf het stuurwiel. Maar zelfs de passagier kan geen nummers opzoeken. de Ipod gaat volledig op slot. Geeft uiteraard niet want je mag niet met je telefoon of wat dan ook spelen tijdens het rijden.

Tot zover! Clio gaat helaas niet mee naar Zweden, desalniettemin heb ik er heel veel zin in. Ik ga dit keer mee als deel van de servicecrew. Bestemming is de midzomernacht rally in Vilmerby.
Bij thuiskomst post ik wel foto's en ligt er nog 1 update te wachten....Evenals nieuwe APK met een set vers rubber al moet ik daarvoor eerst mijn velgenset opknappen. Of nieuwe kopen.....eye rolling smiley ben ik nog niet over uit.



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-06-2018 10:45 door Nico GTR.
Hoeveel voor die ACB? drinking smiley winking smiley

Hopelijk ben je snel verlost van dat piepje, daar wordt een mensch niet vrolijk van. En gaaf dat je in de Soeb hebt mogen sturen, hoop dat het filmpje nog komt want dat geluid van zo'n ding is echt p0rno.

Veel plezier met de voorbereidingen mbt Zweden, ben benieuwd wat er komen gaat thumbs up
Mooie updates weer. Je blijft goed bezig met de Clio. Maar goed dat je geen betrouwbaar hok hebt gekocht, zou je veel minder sleutelervaring mee opdoen spinning smiley sticking its tongue out

Quote
Zadelsnuiver
...
En gaaf dat je in de Soeb hebt mogen sturen, hoop dat het filmpje nog komt want dat geluid van zo'n ding is echt p0rno.
...
Sturen vanaf de passagiersstoel drinking smiley
Quote
F Mitsi
Mooie updates weer. Je blijft goed bezig met de Clio. Maar goed dat je geen betrouwbaar hok hebt gekocht, zou je veel minder sleutelervaring mee opdoen spinning smiley sticking its tongue out

Quote
Zadelsnuiver
...
En gaaf dat je in de Soeb hebt mogen sturen, hoop dat het filmpje nog komt want dat geluid van zo'n ding is echt p0rno.
...
Sturen vanaf de passagiersstoel drinking smiley

Nico kan dat drinking smiley
Haha, nee ik verkoop hem niet. smiling smiley Kraakjes in de auto lukt nog wel maar piepjes in het onderstel is niks.

Ben zelf overigens ook heel benieuwd. Geen idee wat ik moet verwachten.

Das zeker waar F. Mitsi, en zou ook heel erg saai zijn. winking smiley

Maar heb wel mogen rijden, meende dat ik het ook had aangepast maar blijkbaar niet.
Het was een gezellig ochtendje Nico, mooi dat je niks op de Sub aan te merken had want dat is er ook niet.winking smiley
Poetsvlek is uiteraard meteen aangepakt met de microvezel doek.
En de Dai, moet toch maar eens aan een maatje grotere wielen, bredere banden en een schroefsetje.

Maar zeker, de Clio rijdt goed en stuitert helemaal niet.
Kan mooi snel en vlak door de bocht en zijn baasje Nico is ook zeker geen ongetalenteerde bestuurder.
Dus, RS moet er zeker een keer komen om dat talent ook eens goed te benutten.drinking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close